Uitbreiding van de aanvalsregel?!

DeletedUser

Guest
Fijn dat de aanvalsregel is uitgebreid maar kan er de volgende keer een waarschuwing komen? Dit is wel erg abrupt...
 
Reactiescore
273
Zou inderdaad handig geweest zijn van te voren te zeggen wanneer precies.
Had ik eigenlijk ook verwacht om eerlijk te zijn

Wel kut dat casual 3 er nu uit ligt.

Aanmelding mislukt. De spelwereld is momenteel niet beschikbaar.
Hallo Final 24
 
Reactiescore
273
You're welcome.

Werd tijd :D

En @The Navigator. : Klopt, er komt sowieso een uitbreiding. De keuze om het te houden als het is is eruit gelaten :)

Voor de volgene verhoging, zal dit ook een gedwongen verhoging worden?
Naar 160% / 180%
Of hebben we de keuze om het nog eens x aantal maanden (3 toch?) op 140% te laten?
 
Reactiescore
273
Ik hoop een gedwongen! Wat mij betreft geven ze morgen deze wereld al dominantievoorwaarden.

Oh nee please no. Zeggeuh, wij moeten nog wel een kans maken om te winnen he.
't is niet voor niets dat ik bewust net onder de range van Memory en Psycho blijf :D
 
Reactiescore
746
Voor de volgene verhoging, zal dit ook een gedwongen verhoging worden?
Naar 160% / 180%
Of hebben we de keuze om het nog eens x aantal maanden (3 toch?) op 140% te laten?

Dat is iets wat we op dat moment zullen bekijken. Ik kan je nu geen vast antwoord geven, maar hoogstwaarschijnlijk zal de keuze om te behouden weer wegvallen.

Let wel dat ik zeg 'hoogstwaarschijnlijk'. Met andere woorden, we hebben dit intern nog niet echt besproken, en zullen op het moment zelf eerst bekijken hoe de wereld er dan voor staat. Het kan dus nog alle kanten op :)
 

DeletedUser

Guest
Dat is iets wat we op dat moment zullen bekijken. Ik kan je nu geen vast antwoord geven, maar hoogstwaarschijnlijk zal de keuze om te behouden weer wegvallen.

Let wel dat ik zeg 'hoogstwaarschijnlijk'. Met andere woorden, we hebben dit intern nog niet echt besproken, en zullen op het moment zelf eerst bekijken hoe de wereld er dan voor staat. Het kan dus nog alle kanten op :)

Goed om te horen dat het eerst overlegd wordt. Mochten jullie tegen die tijd gaan beslissen en nog onze meningen in het geheel willen betrekken dan horen we het wel ;)

Nog een kleine tip voor de volgende keer: Zouden jullie zodra de stemming gesloten wordt willen aangeven wat het resultaat van deze stemming was en dit niet direct willen doorvoeren zoals de vorige keer? Zou fijn zijn als we een weekje van te voren weten of de aanvalsregel uitgebreid gaat worden en met hoeveel zo dat iedereen daar eerlijk rekening mee kan houden ;)
 
Reactiescore
273
Lijkt mij een goed idee om er voor te zorgen dat het limiet uiteindelijk sowieso weg gaat.
En om te voorkomen dat de spelers van Casual er niets in te zeggen hebben stel ik het volgende voor:

Er van uit gaand dat elke 3 maanden er een poll komt m.b.t. de verhoging van het limiet.
De eerstvolgende poll krijgt 3 opties:
1) Limiet blijft op 140%
2) Limiet verhoogt naar 160%
3) Limiet verhoogt naar 180%

En om te voorkomen dat de volgende poll het limiet weer hetzelfde blijft, laat je de 140% er uit bij de volgende.

Dus bij de eerste poll kun je kiezen om het limiet te behouden voor de aankomende (3) maanden.
Maar bij de 2e poll, moet het limiet dus sowieso met 20% verhoogd worden.

Zo kunnen de mensen die niet direct met grote (en kleine) spelers in oorlog willen er voor kiezen om het nog geleidelijker te laten gaan.
Maar hebben de mensen die graag alles en iedereen aanvallen ook hun zin, aangezien het sowieso gebeurt. Alleen kán het wat langer duren.
 
Reactiescore
746
Nog een kleine tip voor de volgende keer: Zouden jullie zodra de stemming gesloten wordt willen aangeven wat het resultaat van deze stemming was en dit niet direct willen doorvoeren zoals de vorige keer? Zou fijn zijn als we een weekje van te voren weten of de aanvalsregel uitgebreid gaat worden en met hoeveel zo dat iedereen daar eerlijk rekening mee kan houden ;)

Dit was op zich het geval?

Jullie kunnen zelf ingame het resultaat van de stemming opvolgen. In de aankondiging stond dat het resultaat bindend was.
Er was ongeveer een week tussen einde poll + invoer. Het kan toch niet helemaal onverwacht geweest zijn?
 
Bovenaan