TWw onderwerpen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Dankje MOH
Iemand die tenminste even nadenkt :p

@Dragonkill
Haha danku
Maar ken ik u? Wat is u naam in game?
 

DeletedUser

Guest
:D HAHAHAHAHAHAHAHAHA

Gij zijt echt zo grappig hé

Ik weet wat je wilt zeggen maar het dan nog foutief spellen is gewoon zo grappig.. Gij maakt u eigen hier zo belachelijk.

Ik heb ook schijt aan jou :D

Denk je echt dat de mening van een Firm speler mij iets intereseert ??

Ze hebben overal schijt aan, ze hebben nergens respect voor, ze kunnen zich niet aan afspraken houden ,denken alleen maar aan zich zelf, hebben geen enkele normen en waarden, zijn achterbaks etc. etc. zo kan ik nog wel even door gaan.
 

DeletedUser

Guest
Denk je echt dat de mening van een Firm speler mij iets intereseert ??

Ze hebben overal schijt aan, ze hebben nergens respect voor, ze kunnen zich niet aan afspraken houden ,denken alleen maar aan zich zelf, hebben geen enkele normen en waarden, zijn achterbaks etc. etc. zo kan ik nog wel even door gaan.

zo goed houd borg hun ook niet aan hun afspraken
 

DeletedUser3621

Guest
Wel interessant op zich.. Het gaat lijken op een monsterverbond...

het idee dat mensen alleen een verbond hebben om een gezamelijke vijand te verslaan, hoewel ze elkaar ook haten.

Normaal had dit antispam-geval diplomatie open gegooid richting DTW, maar ik denk dat het nu toch niet zo zal zijn. B0RG heeft een te groot grensgebied en is de laatste tijd niet lief geweest, en FIRM is... FIRM. (Ik begin de laatste tijd meer en meer aan King's kant te staan, ik moet nog gaan oppassen :p)

IIG, King maakt een vrij goede analyse over firm. Firm is gewoon... onbetrouwbaar. Klinkt heel zwaar, maar feit is dat je in ieder geval echt niet van ze op aan kan.

Ik stel voor aan een tww-iemand om is n paar interviewtjes te houden. en dan het liefst bij andere spelers dan King, Embax en MOH(die is toch speedy-M?). Ik wil is andere meningen horen. Ik wil Antispam's kant van het verhaal wel horen :D
 

DeletedUser

Guest
Goed jongens we zjin nu wel te ver off topic gegaan in een topic dat eigenlijk hier niet echt hoort :rolleyes:

Moesten er mensen zich geroepen voelen om iets te schrijven of een goed idee hebben gelieve deze dan aan de wereld reporters mee te delen
 

DeletedUser16768

Guest
Jammer dat het niet on-topic is kunnen houden.
Zonder onderwerpen kunnen er ook geen artikels komen he....

Mensen die onderwerpen hebben, of bepaalde informatie die waardig is voor een artikel kunnen dat bij mij melden hier op het forum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan