TWw onderwerpen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser21032

Guest
Ga me niet zeggen dat Firm zo goed is kom op zeg xD. Zo onder de indruk ben ik ook weer niet van Firm een verzameling van wat individuen met allemaal hun eigen belangen die denken dat ze goed zijn. Maar het niveau van de Firm spelers is ook allemaal erg matig

Volgens mij heb je de verkeerde gequoted :)
 

DeletedUser

Guest
Ik grens niet aan *DTW* wel aan Cervix, maar er ligt nog meer onkruid hier





Ga me niet zeggen dat Firm zo goed is kom op zeg xD. Zo onder de indruk ben ik ook weer niet van Firm een verzameling van wat individuen met allemaal hun eigen belangen die denken dat ze goed zijn. Maar het niveau van de Firm spelers is ook allemaal erg matig

ik zeg niet dat FIRM de beste is. maar het is nog altijd beter dan dat stel inactievelingen in B0RG.

en ALUI ownt.
 

DeletedUser

Guest
toch vind ik de prestatie van TFT heel sterk. als rim stam konden we makkelijk uitbreiden in de rim, maar we kozen ervoor om naar het centrum te edelen en stammen zoals firm en borg op te zoeken.
 

DeletedUser

Guest
Nu niet overdrijven..
We hebben wat talent, maar natuurlijk gelijk in elke stam zijn er ook noobs aanwezig ;)
ALUI heeft spelers die vele minder lang bezig zijn als de andere & bij velen is dit de eerste & enige wereld.:)

Juist daarom dat ik deze suggestie heb gemaakt. De meeste ALUI'ers zijn rond de zelfde tijd als ik begonnen, dwz rond februari vorige jaar, terwijl er al miljoenspelers bestonden. Vandaag staan we 11de in de ranglijst.

Toch niet niks voor zo'n stelletje n00bs?

M.
 

DeletedUser

Guest
Dat komt vooral door 2 ex spelers van =IRB=

overdetop 1 7.444.765 670
Scootblader 2 4.664.200 492

zonder die staan jullie toch wel weer een paar plaatsen lager
 

DeletedUser21032

Guest
Dat komt vooral door 2 ex spelers van =IRB=

overdetop 1 7.444.765 670
Scootblader 2 4.664.200 492

zonder die staan jullie toch wel weer een paar plaatsen lager

OOoh ooh ooh, dus euhm haal overdetop eruit & we staan nog steeds in de top 20 das de enige IRB speler nog samen met Mirrortown bij ons, de rest is allemaal bij ons opgegroeid jonge
 

DeletedUser

Guest
Dat komt vooral door 2 ex spelers van =IRB=

overdetop 1 7.444.765 670
Scootblader 2 4.664.200 492

zonder die staan jullie toch wel weer een paar plaatsen lager

Inderdaad, maar als we de volle 40 leden hadden, stonden we een paar plaatsen hoger...je kunt het van alle kanten kijken. En al het feite dat we voor zulke spelers een aantrekkelijke keus waren, vind ik een prestatie voor een bende beginnelingen.

Ik vind gewoon dat we het beter doen dan de meeste stammen en spelers die, gelijk ons, later op de wereld zijn begonnen, en dat vind ik een artikel waard.

M.
 

DeletedUser

Guest
OOoh ooh ooh, dus euhm haal overdetop eruit & we staan nog steeds in de top 20 das de enige IRB speler nog samen met Mirrortown bij ons, de rest is allemaal bij ons opgegroeid jonge

Ik zeg staan jullie een paar plaatstjes lager meer niet zeg niet dat jullie dan niet meer in de top spelen. Wat zijn we toch weer snel op onze teentjes getrapt ik zouw maar kijken naar het andtwoord van Mucius dat lijkt er meer op ;)


@ Mucius je hebt gelijk als je volle 40 leden hebt gehad stonden jullie zonder die ex =IRB= ongeveer zelfde plaatst. Maar toch heb ik TFT nog wel iets hoger staan dan jullie.


maar het lijkt me ook wel een aardig artikel dat je dan de top stammen aan de rand gaat bekijken zoals TFT en ALUI
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad, maar als we de volle 40 leden hadden, stonden we een paar plaatsen hoger...je kunt het van alle kanten kijken. En al het feite dat we voor zulke spelers een aantrekkelijke keus waren, vind ik een prestatie voor een bende beginnelingen.

Ik vind gewoon dat we het beter doen dan de meeste stammen en spelers die, gelijk ons, later op de wereld zijn begonnen, en dat vind ik een artikel waard.

M.

wij van wc eend adviseren...........wc eend
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad, maar als we de volle 40 leden hadden, stonden we een paar plaatsen hoger...je kunt het van alle kanten kijken. En al het feite dat we voor zulke spelers een aantrekkelijke keus waren, vind ik een prestatie voor een bende beginnelingen.

Ik vind gewoon dat we het beter doen dan de meeste stammen en spelers die, gelijk ons, later op de wereld zijn begonnen, en dat vind ik een artikel waard.

M.
Helemaal mee eens, M.

!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan