TWw onderwerpen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
proxis had het over zijn eigens stam met wc eend ;). hun zijn dan vooral de wc :).

Raar dat je het over B0RG had maar volgens mij bedoelde hij toch duidelijk Firm.

En Firm de Wc iedereen heeft scheit aan ze ;)

woehoe wat een leuk woord grapje ik ben in vorm:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Raar dat je het over B0RG had maar volgens mij bedoelde hij toch duidelijk Firm.

En Firm de Wc iedereen heeft scheit aan ze ;)

woehoe wat een leuk woord grapje ik ben in vorm:rolleyes:

hoe triest ;) je lacht om je eigen grap. terwijl het helemaal niet zo grappig is eigenlijk ;). en volgens mij had juist mr.antispam schijt aan B0RG of niet dan?
 

DeletedUser

Guest
hoe triest ;) je lacht om je eigen grap. terwijl het helemaal niet zo grappig is eigenlijk ;). en volgens mij had juist mr.antispam schijt aan B0RG of niet dan?

En ik heb er geen sarcasme logo achter gezet omdat ik dat lachen als grap bedoelde omdat het ook niet echt een leuke grap is :rolleyes:

Jij hebt echt het IQ van een baksteen.

Wat anti betreft als hij scheit aan B0RG heeft blijkt wel weer hoe hij in elkaar zit. De stam die hem zijn hand boven het hoofd heeft gehouden gewoon een beetje zwart lopen maken. En niet eens in ons gezegt nee achter ons rug om de lafaard, Als het klopt wat jij zegt teminste want daar zet ik echt vraag tekens bij. Want als er iemand niet te vertouwen is ben jij het wel
 
Reactiescore
28
Ik speel voor de stam ILL
Maar MOH is de beste natuurlijk :)

Pff veel ALUI op dit forum
Word er misselijk van

je bedoelt als in alui-de-stam-waar-de-oppergoden-van-ill-hun-rest-accounts-gedumpt-hebben? je hoort op je knieën te zitten joh (vul zelf maar in wat je daar dan doet ;))
zo'n grote link met ILL en je word er misselijk van... Zijn we niet van je gewend :eek:

"on topic"
Borg en Firm: Episode 17
nou, DIE relatie, DAT is pas een artikel waard!
bnd - vijand - bnd - vijand - nap - vijand?
en tussendoor nog is elkaar half overnemen, dat hoorde geloof ik bij een van de "vijand" onderdelen...
 

DeletedUser4141

Guest
Raar dat je het over B0RG had maar volgens mij bedoelde hij toch duidelijk Firm.

En Firm de Wc iedereen heeft scheit aan ze ;)

woehoe wat een leuk woord grapje ik ben in vorm:rolleyes:

:D HAHAHAHAHAHAHAHAHA

Gij zijt echt zo grappig hé

Ik weet wat je wilt zeggen maar het dan nog foutief spellen is gewoon zo grappig.. Gij maakt u eigen hier zo belachelijk.

Ik heb ook schijt aan jou :D
 

DeletedUser3621

Guest
zeg vandammefan, als je voor ILL speelt, wat doe je dan in DARK?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan