TWw onderwerpen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser16768

Guest
Beste W3 gangers,

De laatste tijd zijn er niet veel artikelen geweest over W3.
Wij van het TWw willen hier wel graag weer over schrijven. Daarom willen we jullie hulp inschakelen.

Graag hadden wij wat Ideeën gezien voor het weekblad. Dus heb je een idee waar een artikel over geschreven kan worden. Laat het hier weten.
Gelieve niet te spammen hier, ik ben zelf hier ook nog mod en zal die berichten dus bestraffen.
Graag serieuse ideeën die ervoor moeten zorgen dat W3 weer in het TWw komen.

Groet,
Bappos
 

DeletedUser

Guest
the rise and fall of ollie10 :D


nee serieus, over w3 valt de volgende oorlogen te beschrijven:

*dtw* (en forza) en sparta vs b0rg/borg/bib/tsb en firm
cervix vs firm en ill
tft vs borg en b0rg

en nog vele andere
 

DeletedUser

Guest
Damn en ook nog mod van dit forum.


Nouw vooruit dan zal ik maar een seriuze poging wagen.

mss zouw een onderzoek leuk zijn van hoe w3 eerst was en hoe erg w3 nu verandert is en dan te beginnen van de tijd van Chaos + Trust + CBM ( ofzo ) =SDM= en Cq2



en mischien een leuk overzicht over de huidige oorlogen die er nu zijn
 

DeletedUser

Guest
Damn en ook nog mod van dit forum.


Nouw vooruit dan zal ik maar een seriuze poging wagen.

mss zouw een onderzoek leuk zijn van hoe w3 eerst was en hoe erg w3 nu verandert is en dan te beginnen van de tijd van Chaos + Trust + CBM ( ofzo ) =SDM= en Cq2



en mischien een leuk overzicht over de huidige oorlogen die er nu zijn

moet CBM net CB zijn van candyball? :) en volgens mij hadden ze nog streepjes bij de naam :p
 

DeletedUser

Guest
wat dacht je van de kleinere stammen die niet in de top 10 staan?
dan hebben zei ook een keer wat aandacht.
 

DeletedUser

Guest
moet CBM net CB zijn van candyball? :) en volgens mij hadden ze nog streepjes bij de naam :p

Toen was ik nog wat te noob toen had ik dat allemaal niet in de gaten dus ben nog wel benieuwd hoe dat verlopen is tot nu ^^
 

DeletedUser3621

Guest
wat dacht je van de kleinere stammen die niet in de top 10 staan?
dan hebben zei ook een keer wat aandacht.

Daar is Bappos principiëel op tegen ;).

Ik vind een analyse van het huidige Firm wel een idee. Ik heb geen flauw idee wat die jongens atm doen.

Verder is een artikeltje over TFT misschien ook wel is op zijn plaats, die beginnen een aardig cluster te vormen daar linksboven.
 

DeletedUser

Guest
Toen was ik nog wat te noob toen had ik dat allemaal niet in de gaten dus ben nog wel benieuwd hoe dat verlopen is tot nu ^^

ik was toen ook noob ^^ en ik lag naast hun XD maar als ik het goed heb, ik weet het echt niet goed meer gezien het 2 jaar geleden was (ongeveer ofzo)

was TBR uit elkaar gevallen en naar CB gegaan en nog een paar stammen, CB is toen ook weer gestopt uit eindelijk met internen problemen en bij Cq2 gekomen.... maar of dit precies zo was weet ik niet meer ^^

weet wel dat ik als noobje bijna altijd tegen de nummer 1 stam heb gelegen o_O
 

DeletedUser

Guest
Daar is Bappos principiëel op tegen ;).

Ik vind een analyse van het huidige Firm wel een idee. Ik heb geen flauw idee wat die jongens atm doen.

Verder is een artikeltje over TFT misschien ook wel is op zijn plaats, die beginnen een aardig cluster te vormen daar linksboven.

hoeezo is hij daar principieel op tegen dan?
 

DeletedUser16768

Guest
Ik zie in het half uur dat dit topic hier staat al wat mooie ideeën voorbij komen.
Blijf brainstormen zou ik zeggen.

En voor de kenners, ik heb nog geen artikel geschreven als officiële reporter. Mijn principes kunnen dus nog niet duidelijk zijn. Ook kleine stammen hebben grote kansen voor een artikel.
 

DeletedUser3621

Guest
Wat mij trouwens ook wel is interessant lijkt, is een artikel over bijv. Softie. Deze speler staat bovenaan in 2 ranglijsten en is wel een fenomeen op deze wereld, maar wie zijn nou eigenlijk de mannen achter het account?

(Ikzelf zou ontzettend graag ook zo'n artikel over Zorc zien, maar aangezien die minder bekend is in w3 en volledig gesloten is naar buitenstaanders, zal dat waarschijnlijk niks worden.)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wat mij trouwens ook wel is interessant lijkt, is een artikel over bijv. Softie. Deze speler staat bovenaan in 2 ranglijsten en is wel een fenomeen op deze wereld, maar wie zijn nou eigenlijk de mannen achter het account?

(Ikzelf zou ontzettend graag ook zo'n artikel over Zorc zien, maar aangezien die minder bekend is in w3 en volledig gesloten is naar buitenstaanders, zal dat waarschijnlijk niks worden.)

Dat van softie lijkt mij idd ook erg leuk ^^ van Zorc ook wel, alleen zoals je al zegt is hij gesloten. Zelfs in k56 was hij dat naar stamgenoten naar mijn idee... Lijkt me een leuke uitdaging voor een reporter ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hij staat tijdelijk boven aan in de aanvalsranglijst bij de voglende update heb ik hem wel ingehaald ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik zou graag een artikel zien over de stam van de toekomst, ALUI, die gisteren zijn eerste verjaardag vierde.
 

DeletedUser5435

Guest
Misschien inderdaad iets over hoe het vroeger was. een stukje over de combinatie *DTW*/cervix misschien (wel objectief niet dat ze oppermachtig zijn ofzo daar houd ik niet van ook niet als er 1 of ander heldhaftig stukje over ILL zou komen).

Ik zag ook wat voorbij komen over softie dat zou mij ook wel grappig lijken als dat erin kwam. ook hoe die op moment achtervolgt word door ZZZ999 maar het verschil in dorpen altijd nog groot blijft.

stukje over Firm zou ook wel mooi zijn. we weten allemaal dat ze wel is een conflict hebben met b0rg op het openbare forum en dat het niet altijd vrede is tussen die 2 maar wat doet Firm verder allemaal precies?

michael de grote heeft laatst een hele grote aanval op zich gehad. meer dan 10.000 aanvallen en hij heeft dat goed verdedigd. misschien een interview over hoe dat allemaal heeft gedaan. dat die er wat over verteld of dat op ervaring is gegaan of veel VV hulp s'nachts in de gaten houden het account? enz enz.
 

DeletedUser4141

Guest
Inderdaad, wat doet FIRM eigenlijk. Die stam doet geen flikker!
Behalve mohniels het forum laten volspammen...
 

DeletedUser13822

Guest
Misschien inderdaad iets over hoe het vroeger was. een stukje over de combinatie *DTW*/cervix misschien (wel objectief niet dat ze oppermachtig zijn ofzo daar houd ik niet van ook niet als er 1 of ander heldhaftig stukje over ILL zou komen).

Ik zag ook wat voorbij komen over softie dat zou mij ook wel grappig lijken als dat erin kwam. ook hoe die op moment achtervolgt word door ZZZ999 maar het verschil in dorpen altijd nog groot blijft.

stukje over Firm zou ook wel mooi zijn. we weten allemaal dat ze wel is een conflict hebben met b0rg op het openbare forum en dat het niet altijd vrede is tussen die 2 maar wat doet Firm verder allemaal precies?

michael de grote heeft laatst een hele grote aanval op zich gehad. meer dan 10.000 aanvallen en hij heeft dat goed verdedigd. misschien een interview over hoe dat allemaal heeft gedaan. dat die er wat over verteld of dat op ervaring is gegaan of veel VV hulp s'nachts in de gaten houden het account? enz enz.

sluit me aan bij deze onderwerpen. Er moet in een artikel ook niet ophemelend gesproken worden over een stam. Daarom dat het beste is dat het een reporter is van een andere wereld zodat het niet beïnvloed kan worden.
 

DeletedUser

Guest
Vooral FIRM!
De gasten zijn weer flink gegroeid. (D.M.V. Leden aantal)
Maar over dat soort dingen horen we nooit iets.
Het is altijd BORG, B0RG, TFT, Cervix en *DTW* (plus soms wat ILL)


Altijd hetzelfde eten is ook niet lekker!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan