- Reactiescore
- 1.014
Lang leve carnaval @Dr. Hannibal Lecter Ik verzin de thema’s ook niet
Ik wil graag voorstellen dat we deze ronde geen 12 en 10 punten geven vanwege de bedroevende kwaliteit van alle nummers.
Mooi, dus je doet volgende ronde weer mee?Prima lijst
Rang (punten) | Naam | Nummer |
1 (68) | Candiu | Bloemetjesgordijn - Wim Kersten en de Viltjes |
2 (67) | Twiga | Ik moet zuipen - PartyfrieX ft. Schorre Chef |
3 (57) | Bappos | Ik ben Kachel - OBZ |
4 (56) | DenDuvel | Feesttent remix - Kraantje Pappie & FeestDJ Ruud |
5 (55) | Miketijger | Cirque du Soleil - Alegria |
6 (52) | Dr. Hannibal Lecter | Zuipen tot we kruipen - Bankzitters |
7 (51) | Kapoentje | Handjes - Glenn van Dijk en DJ Kinki Sminki |
8 (47) | Capricorno | Ô abre alas - Chiquinha Gonzaga |
9 (42) | Sir Oznek | Ze zwierde me eer tieten - Fred en Tet de swinging Tepelboys |
Die 7 minuten krijg ik nooit meer terug…Goedenavond dames en heren,
Speelronde 6
Leuk dat jullie meedoen met de zesde ronde, die ging over Carnaval. Hoewel het niet eenieders favoriete muziek was (te zien aan mijn voorstel bij 8 punten beginnen en het viertal mensen dat hier direct in meeging) ook een ronde die lang heeft doorgelopen. Dit is mijn schuld, drukke week! Gelukkig heeft wel iedereen de volgende ronde al ingezonden en zijn we zelfs met een extra persoon nu!
Voor de uitslag zien we dat de nummer 1 en 2 slechts 1 punt verschilden, maar uiteindelijk won de klassieker het van de nieuwe(re) muziek! Bappos is de terechte nummer 3 met maar liefst 5 van de 8 stemmers die hem ook daadwerkelijk op de derde plaats zetten!
Rang (punten) Naam Nummer 1 (68) Candiu Bloemetjesgordijn - Wim Kersten en de Viltjes 2 (67) Twiga Ik moet zuipen - PartyfrieX ft. Schorre Chef 3 (57) Bappos Ik ben Kachel - OBZ 4 (56) DenDuvel Feesttent remix - Kraantje Pappie & FeestDJ Ruud 5 (55) Miketijger Cirque du Soleil - Alegria 6 (52) Dr. Hannibal Lecter Zuipen tot we kruipen - Bankzitters 7 (51) Kapoentje Handjes - Glenn van Dijk en DJ Kinki Sminki 8 (47) Capricorno Ô abre alas - Chiquinha Gonzaga 9 (42) Sir Oznek Ze zwierde me eer tieten - Fred en Tet de swinging Tepelboys
Inzending
Bij een TSC ronde zitten regelmatig voorwaarden aan de inzending. Dit kun je vrij ruim interpreteren maar er zijn ook wel eens voorwaarden als maximaal x aantal keren bekeken op youtube en dergelijke dingen.
Stemmen
Stemmen gaat volgens een puntentelling, stemmen doe je bij de spelleider.
De puntentelling werkt als volgt:
12. (beste nummer)
10.
8.
7.
6.
5.
4.
3.
2.
1.
De rest van de nummers krijgt dus geen punten. Let op! Niet stemmen is niet opgenomen worden in het klassement van de ronde
Speelronde 7
Voor speelronde 7 hebben we een thema dat past bij creatief omgaan met de hoeveelheid hits die muziek heeft gehad! 500k- is de ronde. Omdat ik zo laat ben met het posten van de uitslag van ronde 6 is er geen inzendtijd meer, van iedereen heb ik al een nummer ontvangen. Mocht er een nieuw persoon mee willen doen dan heb je de mogelijkheid om in te zenden totdat ik het eerste puntenlijstje heb ontvangen.
Stemdeadline: Maandag 14 maart om 16:00De nummers kunnen ingezonden worden in mijn af-box of naar mijn discord, Dr. Hannibal Lecter#7482
Inzenddeadline: Donderdag 10 maart om 09:00
Youtube Afspeellijst
Vraag ook vooral je vrienden om mee te doen, zo kunnen we meer muziek leren kennen!
Speelronde 8
Voor speelronde 8 is het thema covers, zend gerust in als je al een nummer hebt bedacht!
Rang (punten) | Naam | Nummer |
1 (86) | Candiu | Tom Odell - Till I lost |
2 (85) | Denduvel | Alex Boye - Brighter dayz |
3 (77) | Bappos Dr. Hannibal Lecter | Nico & Vinz - Trouble Sebastien & Boy Tedson - Music in you |
5 (60) | Rob. | Noname - Rainforest |
6 (57) | Twiga | Beth McCarthy - If you loved me right |
7 (55) | Sky | The Microphones - Headless horseman |
8 (43) | Miketijger | Els de Schepper - Treur niet |
9 (42) | Capricorno | Steffen Bruun - Hvorfor er lykken sa lunefuld |
10 (39) | Kapoentje | Sohodolls - My vampire |
11 (17) | Sir Oznek | Marc Rebillet - Bisexual jesus |