[Speeltopic] TSC - Tribal Song Contest (Seizoen 4)

Reactiescore
1.013

Deleted User - 2265087

Guest
Sluit me aan bij bovenstaande meningen. Verrassend goed lijstje!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
waar blijven de puntjes
 
Reactiescore
1.037
Zoals jullie zien ben ik niet aan de uitslag toegekomen vandaag, de laatste inzendingen kwamen later dan verwacht en de bank bleek fijner te slapen dan ingecalculeerd!

In de loop van morgen komt de uitslag, maar jullie kunnen wel vast inzenden voor de vrije ronde.

Inzenddeadline is donderdag 24 februari om 14.00
 
Reactiescore
1.013
Namens @Dr. Hannibal Lecter plaats ik de uitslag van ronde 4

Uitslag Speelronde 4

Wie stuurde wat in? Leuk om als eerste te weten;)

ADB06B5B-D984-4C56-9C3A-807B0DC4A007.jpeg


6DED5135-6C87-4903-8FB2-6F6ADDDB393E.jpeg

Dus gefeliciteerd @Twiga @SirOznek en @Dr. Hannibal Lecter himself ;)

Dit volgt later..



Inzending
Bij een TSC ronde zitten regelmatig voorwaarden aan de inzending. Dit kun je vrij ruim interpreteren maar er zijn ook wel eens voorwaarden als maximaal x aantal keren bekeken op youtube en dergelijke dingen.

Stemmen
Stemmen gaat volgens een puntentelling, stemmen doe je bij de spelleider.
De puntentelling werkt als volgt:
12. (beste nummer)
10.
8.
7.
6.
5.
4.
3.
2.
1.

De rest van de nummers krijgt dus geen punten. Let op! Niet stemmen is niet opgenomen worden in het klassement van de ronde

Speelronde 5
Voor speelronde 5 hebben we een thema loze ronde. Stuur in waar jij je goed bij voelt...


De nummers kunnen ingezonden worden in mijn af-box of naar mijn discord, Dr. Hannibal Lecter#7482

Inzenddeadline: Donderdag 24 februari

Vraag ook vooral je vrienden om mee te doen, zo kunnen we meer muziek leren kennen!
 
Laatst bewerkt:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
wat lekker 2x het hoogte

wat triest 3x het laagste
 
Reactiescore
1.013
@Dr. Hannibal Lecter ik zie dat duvel en capri nog omgewisseld zijn.
Ik zal kijken of ik dat nu kan fixen.
Anders bij deze alvast een reminder
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
eens met bappos overigens
 

Deleted User - 2265087

Guest
Klopt. Ik zou mezelf wel meer dan 7 puntjes hebben gegeven als ik op mezelf zou stemmen :p
 
Reactiescore
1.037
Goedenavond mensen!

Zoals jullie merken ben ik wat minder bij met reminders dan normaal, drukke week enzo.

Van degenen die normaal meedoen mis ik van @Candiu, @Capricorno, @SirOznek de nummers als ik het goed heb! Stuur even in aub, vanaf morgen wil ik alles weer wat meer op orde hebben voor iig deze ronde. Dit weekend ga ik nog even naar bovenstaande vraag van Candiu kijken!
 
Reactiescore
1.013
Goedenavond mensen!

Zoals jullie merken ben ik wat minder bij met reminders dan normaal, drukke week enzo.

Van degenen die normaal meedoen mis ik van @Candiu, @Capricorno, @SirOznek de nummers als ik het goed heb! Stuur even in aub, vanaf morgen wil ik alles weer wat meer op orde hebben voor iig deze ronde. Dit weekend ga ik nog even naar bovenstaande vraag van Candiu kijken!
Ik heb op 14/2 al ingestuurd. Is denk omhoog verdwenen in onze DM. Hij is vastgepind, dus zo gevonden.

#jijbentdruk #dithebjealeerdergevraagd :p ;)
 
Bovenaan