- Reactiescore
- 1.042
Goedenavond personen van hooggeëerd kaliber,
Zoals jullie weten is zojuist seizoen 3 geëindigd en om de vaart erin te houden wil ik graag gelijk door!
Volgens de poll die ik uitgeschreven heb is er de wens om zo'n 8 themarondes te doen van de 10, ik heb onderstaande ruwe verdeling gemaakt voor dit seizoen. Zoals jullie zien heb ik de eerste 5 ronden verdeeld, ik wil tijdens het seizoen met zijn allen besluiten wat er in de overige vier rondes de thema's worden!
@Afterglow. @bappos @Calamus Incendium @Candiu @Capricorno Doen jullie mee?
Zoals jullie weten is zojuist seizoen 3 geëindigd en om de vaart erin te houden wil ik graag gelijk door!
Inzending
Bij een TSC ronde zitten regelmatig voorwaarden aan de inzending. Dit kun je vrij ruim interpreteren maar er zijn ook wel eens voorwaarden als maximaal x aantal keren bekeken op youtube en dergelijke dingen.
Stemmen
Stemmen gaat volgens een puntentelling, stemmen doe je bij de spelleider.
De puntentelling werkt als volgt:
12. (beste nummer)
10.
8.
7.
6.
5.
4.
3.
2.
1.
De rest van de nummers krijgt dus geen punten. Let op! Niet stemmen is niet opgenomen worden in het klassement van de ronde
Bij een TSC ronde zitten regelmatig voorwaarden aan de inzending. Dit kun je vrij ruim interpreteren maar er zijn ook wel eens voorwaarden als maximaal x aantal keren bekeken op youtube en dergelijke dingen.
Stemmen
Stemmen gaat volgens een puntentelling, stemmen doe je bij de spelleider.
De puntentelling werkt als volgt:
12. (beste nummer)
10.
8.
7.
6.
5.
4.
3.
2.
1.
De rest van de nummers krijgt dus geen punten. Let op! Niet stemmen is niet opgenomen worden in het klassement van de ronde
Volgens de poll die ik uitgeschreven heb is er de wens om zo'n 8 themarondes te doen van de 10, ik heb onderstaande ruwe verdeling gemaakt voor dit seizoen. Zoals jullie zien heb ik de eerste 5 ronden verdeeld, ik wil tijdens het seizoen met zijn allen besluiten wat er in de overige vier rondes de thema's worden!
Ronde 1 (start 20 januari): Open ronde - Muziek met je eigen verhaal
Ronde 2 (start 27 januari): Liedjes in een taal met x uitgezonderde talen
Ronde 3 (start 3 februari): Songs about a girl
Ronde 4 (start 10 februari): Valentijnsronde
Ronde 5 (start 17 februari): Geen thema, denk er rustig over na!
Ronde 6 (start 24 februari): Carnaval (Sorry @Rob.)
Ronde 7 (start 3 maart): Liedjes met maximaal 500.000 plays op youtube. Dit moet wel de meest afgespeelde versie op youtube zijn
Ronde 8 (start 10 maart): Covers!
Ronde 9 (start 17 maart): Geen thema, denk er rustig over na!
Ronde 10 (start 24 maart): The final. Wees creatief en laat ons je meest favoriete nummer ooit horen! Mogelijk dubbele punten
Ronde 2 (start 27 januari): Liedjes in een taal met x uitgezonderde talen
Ronde 3 (start 3 februari): Songs about a girl
Ronde 4 (start 10 februari): Valentijnsronde
Ronde 5 (start 17 februari): Geen thema, denk er rustig over na!
Ronde 6 (start 24 februari): Carnaval (Sorry @Rob.)
Ronde 7 (start 3 maart): Liedjes met maximaal 500.000 plays op youtube. Dit moet wel de meest afgespeelde versie op youtube zijn
Ronde 8 (start 10 maart): Covers!
Ronde 9 (start 17 maart): Geen thema, denk er rustig over na!
Ronde 10 (start 24 maart): The final. Wees creatief en laat ons je meest favoriete nummer ooit horen! Mogelijk dubbele punten
Live optredens
Gave show/performance
Carnaval
Akoestisch
Covers
Winter
Gave show/performance
Carnaval
Akoestisch
Covers
Winter
@Afterglow. @bappos @Calamus Incendium @Candiu @Capricorno Doen jullie mee?
Laatst bewerkt: