[Speeltopic] TSC - Tribal Song Contest (Seizoen 4)

Reactiescore
1.013
Omg de functies zijn veranderd en iedereen die pas nog zeurden…het kan nu ook op je mobiel :)

Lang leve carnaval @Dr. Hannibal Lecter Ik verzin de thema’s ook niet :p
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik wil graag voorstellen dat we deze ronde geen 12 en 10 punten geven vanwege de bedroevende kwaliteit van alle nummers.

Tsja, over het algemeen staat carnaval muziek ook niet bekend als hoog-kwaliteit muziek. Vind het eigenlijk nog wel meevallen met hoe bedroevend het is.
 
Reactiescore
1.037
Heb de uitslag maar geen laptop bij de hand! Als iemand wil posten mag dat, anders wordt het waarschijnlijk morgen!

Voor degenen die nog niet hebben ingezonden, zend vooral in voor de 500k- ronde!
 
Reactiescore
1.037
Goedenavond dames en heren,

Speelronde 6

Leuk dat jullie meedoen met de zesde ronde, die ging over Carnaval. Hoewel het niet eenieders favoriete muziek was (te zien aan mijn voorstel bij 8 punten beginnen en het viertal mensen dat hier direct in meeging) ook een ronde die lang heeft doorgelopen. Dit is mijn schuld, drukke week! Gelukkig heeft wel iedereen de volgende ronde al ingezonden en zijn we zelfs met een extra persoon nu!

Voor de uitslag zien we dat de nummer 1 en 2 slechts 1 punt verschilden, maar uiteindelijk won de klassieker het van de nieuwe(re) muziek! Bappos is de terechte nummer 3 met maar liefst 5 van de 8 stemmers die hem ook daadwerkelijk op de derde plaats zetten!

Rang (punten)NaamNummer
1 (68)CandiuBloemetjesgordijn - Wim Kersten en de Viltjes
2 (67)TwigaIk moet zuipen - PartyfrieX ft. Schorre Chef
3 (57)BapposIk ben Kachel - OBZ
4 (56)DenDuvelFeesttent remix - Kraantje Pappie & FeestDJ Ruud
5 (55)MiketijgerCirque du Soleil - Alegria
6 (52)Dr. Hannibal LecterZuipen tot we kruipen - Bankzitters
7 (51) KapoentjeHandjes - Glenn van Dijk en DJ Kinki Sminki
8 (47) CapricornoÔ abre alas - Chiquinha Gonzaga
9 (42)Sir OznekZe zwierde me eer tieten - Fred en Tet de swinging Tepelboys

Uitslag Ronde.png

Seizoenstussenstand.png


Inzending
Bij een TSC ronde zitten regelmatig voorwaarden aan de inzending. Dit kun je vrij ruim interpreteren maar er zijn ook wel eens voorwaarden als maximaal x aantal keren bekeken op youtube en dergelijke dingen.

Stemmen
Stemmen gaat volgens een puntentelling, stemmen doe je bij de spelleider.
De puntentelling werkt als volgt:
12. (beste nummer)
10.
8.
7.
6.
5.
4.
3.
2.
1.

De rest van de nummers krijgt dus geen punten. Let op! Niet stemmen is niet opgenomen worden in het klassement van de ronde

Speelronde 7
Voor speelronde 7 hebben we een thema dat past bij creatief omgaan met de hoeveelheid hits die muziek heeft gehad! 500k- is de ronde. Omdat ik zo laat ben met het posten van de uitslag van ronde 6 is er geen inzendtijd meer, van iedereen heb ik al een nummer ontvangen. Mocht er een nieuw persoon mee willen doen dan heb je de mogelijkheid om in te zenden totdat ik het eerste puntenlijstje heb ontvangen.

De nummers kunnen ingezonden worden in mijn af-box of naar mijn discord, Dr. Hannibal Lecter#7482

Inzenddeadline: Donderdag 10 maart om 09:00

Stemdeadline: Maandag 14 maart om 16:00


:boer::boer:Youtube Afspeellijst:boer::boer:

Vraag ook vooral je vrienden om mee te doen, zo kunnen we meer muziek leren kennen!

Speelronde 8
Voor speelronde 8 is het thema covers, zend gerust in als je al een nummer hebt bedacht!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.786
oei covers
 
Reactiescore
1.013
Lichtpuntje van de dag.
1e worden bij TSC :p

Thanks allen!
B29561FF-9161-40AE-86CA-4D90FCE86769.jpeg
 

Deleted User - 2265087

Guest
Au, pijnlijk, ik heb 5 van de 8 keer het laagst aantal punten gekregen. Wel duidelijk wie hier de muziekkenners zijn (Bappos, Hannibal en Kapoentje) en wie de cultuurbarbaren.

O abre alas is niet zomaar een nummertje .. het is 's werelds eerste carnavalsnummer! Een zogehete marchinha (de carnaval) wat tussen de jaren 1920 en 1960 het meest populaire carnavalsgenre was. En O abre alas is dus de allereerste marchinha, geschreven in 1899 door Chiquinha Gonzaga.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.786
ik doe terug mee jongens jullie 12 punten mogen mijn kant op
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.786
mogelijks
 
Reactiescore
1.013
Goedenavond dames en heren,

Speelronde 6

Leuk dat jullie meedoen met de zesde ronde, die ging over Carnaval. Hoewel het niet eenieders favoriete muziek was (te zien aan mijn voorstel bij 8 punten beginnen en het viertal mensen dat hier direct in meeging) ook een ronde die lang heeft doorgelopen. Dit is mijn schuld, drukke week! Gelukkig heeft wel iedereen de volgende ronde al ingezonden en zijn we zelfs met een extra persoon nu!

Voor de uitslag zien we dat de nummer 1 en 2 slechts 1 punt verschilden, maar uiteindelijk won de klassieker het van de nieuwe(re) muziek! Bappos is de terechte nummer 3 met maar liefst 5 van de 8 stemmers die hem ook daadwerkelijk op de derde plaats zetten!

Rang (punten)NaamNummer
1 (68)CandiuBloemetjesgordijn - Wim Kersten en de Viltjes
2 (67)TwigaIk moet zuipen - PartyfrieX ft. Schorre Chef
3 (57)BapposIk ben Kachel - OBZ
4 (56)DenDuvelFeesttent remix - Kraantje Pappie & FeestDJ Ruud
5 (55)MiketijgerCirque du Soleil - Alegria
6 (52)Dr. Hannibal LecterZuipen tot we kruipen - Bankzitters
7 (51)KapoentjeHandjes - Glenn van Dijk en DJ Kinki Sminki
8 (47)CapricornoÔ abre alas - Chiquinha Gonzaga
9 (42)Sir OznekZe zwierde me eer tieten - Fred en Tet de swinging Tepelboys




Inzending
Bij een TSC ronde zitten regelmatig voorwaarden aan de inzending. Dit kun je vrij ruim interpreteren maar er zijn ook wel eens voorwaarden als maximaal x aantal keren bekeken op youtube en dergelijke dingen.

Stemmen
Stemmen gaat volgens een puntentelling, stemmen doe je bij de spelleider.
De puntentelling werkt als volgt:
12. (beste nummer)
10.
8.
7.
6.
5.
4.
3.
2.
1.

De rest van de nummers krijgt dus geen punten. Let op! Niet stemmen is niet opgenomen worden in het klassement van de ronde

Speelronde 7
Voor speelronde 7 hebben we een thema dat past bij creatief omgaan met de hoeveelheid hits die muziek heeft gehad! 500k- is de ronde. Omdat ik zo laat ben met het posten van de uitslag van ronde 6 is er geen inzendtijd meer, van iedereen heb ik al een nummer ontvangen. Mocht er een nieuw persoon mee willen doen dan heb je de mogelijkheid om in te zenden totdat ik het eerste puntenlijstje heb ontvangen.

De nummers kunnen ingezonden worden in mijn af-box of naar mijn discord, Dr. Hannibal Lecter#7482

Inzenddeadline: Donderdag 10 maart om 09:00
Stemdeadline: Maandag 14 maart om 16:00

:boer::boer:Youtube Afspeellijst:boer::boer:

Vraag ook vooral je vrienden om mee te doen, zo kunnen we meer muziek leren kennen!

Speelronde 8
Voor speelronde 8 is het thema covers, zend gerust in als je al een nummer hebt bedacht!
Die 7 minuten krijg ik nooit meer terug…:rolleyes:
 
Reactiescore
1.013
Dat eerste “nummer” van 7min…. o_O
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.786
ik merk wel waarom sommige nummers geen 500k halen
 
Reactiescore
1.037
Goedenavond dames en heren,

Speelronde 7

Leuk dat jullie meedoen met de zevende ronde, die ging over nummers die niet heel veel zijn geluisterd. Leuk om te zien hoe divers de smaak van mensen is en ook leuk om te zien hoe weinig sommige (soms goede) nummers beluistert zijn.

Aan de uitslag te zien is er helaas 1 iemand die écht op weinig steun van de anderen kan rekenen, het beste te zien in het plaatje. Verder bleef het lang spannend, toen ik de lijstjes aan het invoeren was had ik zelfs de illusie dat ik zelf zou winnen maar niets bleek minder waar!

Rang (punten)NaamNummer
1 (86)CandiuTom Odell - Till I lost
2 (85)DenduvelAlex Boye - Brighter dayz
3 (77)Bappos
Dr. Hannibal Lecter
Nico & Vinz - Trouble
Sebastien & Boy Tedson - Music in you
5 (60)Rob.Noname - Rainforest
6 (57)TwigaBeth McCarthy - If you loved me right
7 (55)SkyThe Microphones - Headless horseman
8 (43)MiketijgerEls de Schepper - Treur niet
9 (42)CapricornoSteffen Bruun - Hvorfor er lykken sa lunefuld
10 (39)KapoentjeSohodolls - My vampire
11 (17)Sir OznekMarc Rebillet - Bisexual jesus

Uitslag 4#7.png

Seizoenstussenstand 4#7.png


Inzending
Bij een TSC ronde zitten regelmatig voorwaarden aan de inzending. Dit kun je vrij ruim interpreteren maar er zijn ook wel eens voorwaarden als maximaal x aantal keren bekeken op youtube en dergelijke dingen.

Stemmen
Stemmen gaat volgens een puntentelling, stemmen doe je bij de spelleider.
De puntentelling werkt als volgt:
12. (beste nummer)
10.
8.
7.
6.
5.
4.
3.
2.
1.

De rest van de nummers krijgt dus geen punten. Let op! Niet stemmen is niet opgenomen worden in het klassement van de ronde

Speelronde 8
Voor speelronde 8 hebben we een thema dat past bij creativiteitsloosheid! Nee geintje, maar het thema is covers.

De nummers kunnen ingezonden worden in mijn af-box of naar mijn discord, Dr. Hannibal Lecter#7482

Inzenddeadline: Donderdag 17 maart om 09:00
Stemdeadline: Maandag 21 maart om 16:00


Vraag ook vooral je vrienden om mee te doen, zo kunnen we meer muziek leren kennen!
 
Reactiescore
1.013
Oh lord! Ik ga lekker! Ga ik dit kunnen volhouden :rolleyes::D

Lekker nummertje @bappos
 
Bovenaan