Tribal Wars Weekblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser58513

Guest
op hoop van een goede oorlog dan maar ;)

jammer dat ik niet kan edelen :(
 

DeletedUser56622

Guest
Mooi artikel.
Alleen spijtig dat je Totally spies aan het woord laat en niet abdelya. ;)

Maar voor de rest mooi gedaan !
 

DeletedUser35742

Guest
Totally Spies: Nilva kun je het beste vergelijken, met een kind op het speelplein.
Het wil er maar al te graag bij horen, maar doet dit helaas niet.

Na de fusie tussen O2 en High5, heeft Astra* zijn destijdse NAP met Nilva omgezet in een GAP.
Astra* had geen groeirichtingen richting Nilva lopen of ze konden worden omgelegd.

Enkel toen de GAP resultaat begon op te leveren. Veranderde de situatie, men keek teveel in de toekomst en niet naar het heden.
Een wankelend High 5, maakte dat Nilva probeerde spelers van High5 die een front genoten met Astra* te recruiten.

Op ons gedeelde fora was de liefde geheel weg. Van beide kanten werd enkel verteld wie er beter, sterker en groter was, en wie elkaar meer nodig had.

Bij een breken van de GAP wist Astra* dat Nilva zich zoals in het verleden, weer achter High5 zou proberen te scharen.
Nilva is namelijk geen stam die 2 oorlogen aandurft, of ze simpelweg niet aan kan, maar dit laat ik in het midden.

Toen 2 Nilva spelers die aan Astra*'s kant stonden, in de chaos, uit Nilva vertrokken, hebben ik en mijn medeleider besloten ze op te nemen en de GAP te beëindigen.
Een GAP is namelijk niks zonder enige vorm van bereidheid, de GAP was dood.

Nee, en we horen er wel bij. Wij vielen meer aan de Astra*, dus als iemand het gezamenlijk deel van een GAP niet eerde was het Astra*. Easy as.

Wij hebben niemand uit High 5 willen recruteren, daar [..] je dus ook over.

Wij durven best 2 oorlogen tegelijk aan, maar aangezien wij iets hebben wat jullie niet hebben (charisma en goed diplomatie) zal dit niet snel gebeuren.

Welke idioot heeft er nou voor gekozen om Groot Khan hiervoor te interviewen, die kerel weet niet wat ie moet [..].
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nee, en we horen er wel bij. Wij vielen meer aan de Astra*, dus als iemand het gezamenlijk deel van een GAP niet eerde was het Astra*. Easy as.

Wij hebben niemand uit High 5 willen recruteren, daar [..] je dus ook over.

Wij durven best 2 oorlogen tegelijk aan, maar aangezien wij iets hebben wat jullie niet hebben (charisma en goed diplomatie) zal dit niet snel gebeuren.

Welke idioot heeft er nou voor gekozen om Groot Khan hiervoor te interviewen, die kerel weet niet wat ie moet [..].

Woef , Woef
Blafte de husky:rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wat dan weer jouw mening is uiteraard. En die idioot was GGII, dus je zit hier je eigen partner een idioot te nomen, nice one.
 

DeletedUser

Guest
Je communicatieve talent komt wel goed naar voren, aangezien je scheldwoorden nodig hebt om het over Gig Graham II te hebben.

Maar goed, Nederlands is ook wel erg moeilijk voor een hond.
Ga maar weer achter een stok ofzo aanrennen.
 

DeletedUser35742

Guest
Nee dan zou ik nooit meer commentaar mogen hebben op iemand buiten Astra*, dat zou wat zijn! De rest van mijn post is geen mening maar een feit. Wij vielen meer aan dan jullie tijdens de duratie van onze GAP. Het is ook een feit dat we niemand hebben willen recruteren uit High 5. Jij weet er sowieso niks van dus waarom je mn woorden in twijfel trekt is me zelfs al een raadsel.
 

DeletedUser

Guest
Nee dan zou ik nooit meer commentaar mogen hebben op iemand buiten Astra*, dat zou wat zijn! De rest van mijn post is geen mening maar een feit. Wij vielen meer aan dan jullie tijdens de duratie van onze GAP. Het is ook een feit dat we niemand hebben willen recruteren uit High 5. Jij weet er sowieso niks van dus waarom je mn woorden in twijfel trekt is me zelfs al een raadsel.

Je mag best commentaar hebben. Maar dat je daarvoor meteen moet gaan schelden.. Tsja, lekkere gespreks partner ben je, als je alleen je onvrede kan uiten met schelden. :rolleyes:

En jij liegt uiteraard niet, dat hebben we onderhand wel kennis van mogen nemen xD
Totaal geen intentie gehad om iemand uit High25 te recruteren inderdaad, toen ze op omvallen stonden. Ook totaal niet de intentie gehad om mensen van High25 te recruteren, zodat als High25 viel jullie Abdelya konden aanvallen. Het extra front wat jullie bij Abdelya wilde was gewoon omdat dat mooi stond? :rolleyes:

Droom fijn door lief hondje.
 

DeletedUser

Guest
Nee dan zou ik nooit meer commentaar mogen hebben op iemand buiten Astra*, dat zou wat zijn! De rest van mijn post is geen mening maar een feit. Wij vielen meer aan dan jullie tijdens de duratie van onze GAP. Het is ook een feit dat we niemand hebben willen recruteren uit High 5. Jij weet er sowieso niks van dus waarom je mn woorden in twijfel trekt is me zelfs al een raadsel.

Zijde 1:
Stammen: Astra*
Zijde 2:
Stammen: High5²

Timeframe: 24/05/2011 00:00:00tot02/08/2011 17:58:36

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 104
Kant 2: 32
Verschil: 72

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 993,552
Kant 2: 311,456
Verschil: 682,096

chart

Zijde 1:
Stammen: Nilva
Zijde 2:
Stammen: High5²

Timeframe: 24/05/2011 00:00:00tot02/08/2011 17:58:36

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 135
Kant 2: 77
Verschil: 58

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,200,372
Kant 2: 667,934
Verschil: 532,438

chart

Jullie hebben meer aangevallen? Wij hebben iig meer winsten geboekt, en dit keer hadden inactieve accies er niks mee te maken. Dus je verhaal klopt niet.

Daarnaast kun je niets als feit stellen op het AF als je het niet op zijn minst een beetje kan onderbouwen. Maar ik heb iig posts gezien (van fr33 dacht ik) waarin stond dat eenmaal ehigh 5² gevallen is, beide stammen wat zouden gaan rekruteren en dat er dan oorlog zou ontstaan.

Naja zoiets iig. Zal vanavond even kijken in ons archief, of die daar tussen staat.
 

DeletedUser35742

Guest
Je mag best commentaar hebben. Maar dat je daarvoor meteen moet gaan schelden.. Tsja, lekkere gespreks partner ben je, als je alleen je onvrede kan uiten met schelden. :rolleyes:

En jij liegt uiteraard niet, dat hebben we onderhand wel kennis van mogen nemen xD
Totaal geen intentie gehad om iemand uit High25 te recruteren inderdaad, toen ze op omvallen stonden. Ook totaal niet de intentie gehad om mensen van High25 te recruteren, zodat als High25 viel jullie Abdelya konden aanvallen. Het extra front wat jullie bij Abdelya wilde was gewoon omdat dat mooi stond? :rolleyes:

Droom fijn door lief hondje.

Haha, met jouw posts in de afgelopen dagen ga je mij beschuldigen van schelden? Word steeds mooier...of moet ik gaan quoten welke woorden jij allemaal hebt gebruikt? Nee, we hadden geen intentie om High 5 te recruteren, ook niet om Lya aan te vallen. Ik ben zelfs nota bene een frontspeler van ons met Astra* aan het internen om front te creeren met haar. Ik ben nog steeds geen hond.

Je communicatieve talent komt wel goed naar voren, aangezien je scheldwoorden nodig hebt om het over Gig Graham II te hebben.

Maar goed, Nederlands is ook wel erg moeilijk voor een hond.
Ga maar weer achter een stok ofzo aanrennen.

Deze post is precies hetzelfde als die hierboven. Ik weet zeker dat je in strijd met de richtlijnen voor Mods post. Misschien moet ik zelf eens een poging doen om je uit het team te werken?

Zijde 1:
Stammen: Astra*
Zijde 2:
Stammen: High5²

Timeframe: 24/05/2011 00:00:00tot02/08/2011 17:58:36

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 104
Kant 2: 32
Verschil: 72

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 993,552
Kant 2: 311,456
Verschil: 682,096

chart

Zijde 1:
Stammen: Nilva
Zijde 2:
Stammen: High5²

Timeframe: 24/05/2011 00:00:00tot02/08/2011 17:58:36

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 135
Kant 2: 77
Verschil: 58

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,200,372
Kant 2: 667,934
Verschil: 532,438

chart

Jullie hebben meer aangevallen? Wij hebben iig meer winsten geboekt, en dit keer hadden inactieve accies er niks mee te maken. Dus je verhaal klopt niet.

Daarnaast kun je niets als feit stellen op het AF als je het niet op zijn minst een beetje kan onderbouwen. Maar ik heb iig posts gezien (van fr33 dacht ik) waarin stond dat eenmaal ehigh 5² gevallen is, beide stammen wat zouden gaan rekruteren en dat er dan oorlog zou ontstaan.

Naja zoiets iig. Zal vanavond even kijken in ons archief, of die daar tussen staat.

Ik zeg dat we meer hebben aangevallen. Dat is een feit. Ik zei niks over resultaten, hoewel ook die laten zien (het aantal overnames -niet het verschil) dat dat klopt. Je moet niet discussieren als je niet kunt discussieren. Geld eigenlijk voor heel Astra* want jullie propaganda voering is bizar slecht.
 

DeletedUser

Guest
Code:
Eigen stam	 195 	 1.856.059 	 34.674.298 	 25.142.932 
 Vijand	 34 	 331.103 	 11.500.719 	 60.382.518

Laat even zien dan?
 

DeletedUser

Guest
Deze idioot heeft er voor gekozen om .totally spies te interviewen, blijkbaar is het aangeslagen en het was een succes. Anders zou er niet zoveel positieve feedback worden gegeven (zowel op het AF als op het IG topic). ;)

Maar ga maar verder met het ja-nee-spelletje, dan houd ik mij erbuiten.

Overigens bedankt voor alle feedback. :)
 

DeletedUser

Guest
Haha, met jouw posts in de afgelopen dagen ga je mij beschuldigen van schelden? Word steeds mooier...of moet ik gaan quoten welke woorden jij allemaal hebt gebruikt? Nee, we hadden geen intentie om High 5 te recruteren, ook niet om Lya aan te vallen. Ik ben zelfs nota bene een frontspeler van ons met Astra* aan het internen om front te creeren met haar. Ik ben nog steeds geen hond.



Deze post is precies hetzelfde als die hierboven. Ik weet zeker dat je in strijd met de richtlijnen voor Mods post. Misschien moet ik zelf eens een poging doen om je uit het team te werken?

Ik zou zeggen, citeer erop los!
En als jij denkt dat ik de interne richtlijnen overschrijdt, moet je dat zeker melden. Maar dan wel met rede. En niet zoals Fr33 deed in de wilde weg vals van beschuldigen.
Maar goed, dat zal wel nooit tot jullie door dringen, dat die manier alleen maar irritatie opwekt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan