Tribal Wars Weekblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Nee dan zou ik nooit meer commentaar mogen hebben op iemand buiten Astra*, dat zou wat zijn! De rest van mijn post is geen mening maar een feit. Wij vielen meer aan dan jullie tijdens de duratie van onze GAP. Het is ook een feit dat we niemand hebben willen recruteren uit High 5. Jij weet er sowieso niks van dus waarom je mn woorden in twijfel trekt is me zelfs al een raadsel.

Astra* heeft zoals bekend meerdere fronten, elke Nilva speler kon zich toen der tijd richten op High5.
 

DeletedUser35742

Guest
Deze idioot heeft er voor gekozen om .totally spies te interviewen, blijkbaar is het aangeslagen en het was een succes. Anders zou er niet zoveel positieve feedback worden gegeven (zowel op het AF als op het IG topic). ;)

Maar ga maar verder met het ja-nee-spelletje, dan houd ik mij erbuiten.

Overigens bedankt voor alle feedback. :)

De positieve feedback is meer als bedankje voor het artikel (waar ik me bij aansluit), niet om de inhoud.

Ik zou zeggen, citeer erop los!
En als jij denkt dat ik de interne richtlijnen overschrijdt, moet je dat zeker melden. Maar dan wel met rede. En niet zoals Fr33 deed in de wilde weg vals van beschuldigen.
Maar goed, dat zal wel nooit tot jullie door dringen, dat die manier alleen maar irritatie opwekt.

Irritatie opwekken is meer jullie ding toch? Irritatie opwekken en dorpjes verliezen;)
 

DeletedUser

Guest
De positieve feedback is meer als bedankje voor het artikel (waar ik me bij aansluit), niet om de inhoud.



Irritatie opwekken is meer jullie ding toch? Irritatie opwekken en dorpjes verliezen;)

Fr33 kan er anders ook wel wat van hoor!
 

DeletedUser

Guest
Mooi werk signum ;)
Enige wat me is opgevallen: In de ene statistieken plaats je enkel Astra* tegenover de rest. In de tweede statistieken, waarin je "het gelijk opgaan" probeert te verklaren zet je Sol* er bij. Als je Sol* al bij de eerste stats had gezet, ging het niet gelijk op. ;)

Gewoon iets wat me opviel. Trouwens, je kan altijd solliciteren voor het weekblad. :)
 

DeletedUser

Guest
Nja Sol* kan geen verklaring zijn voor het gelijk opgaan van de eerste statistieken, gezien ze daar niet bijstonden. Daarnaast telt normaal gesproken niemand SOl* erbij :D
 

DeletedUser

Guest
Mooi werk signum ;)
Enige wat me is opgevallen: In de ene statistieken plaats je enkel Astra* tegenover de rest. In de tweede statistieken, waarin je "het gelijk opgaan" probeert te verklaren zet je Sol* er bij. Als je Sol* al bij de eerste stats had gezet, ging het niet gelijk op. ;)

Gewoon iets wat me opviel. Trouwens, je kan altijd solliciteren voor het weekblad. :)

/me failz :p
 

DeletedUser

Guest
Ten eerste complimenten naar Gig graham II er is een mooi stukje uit gekomen.
Jammer het enkel hier te lezen en niet in het tww zelf, maar dit is een persoonlijke mening.

Welke idioot heeft er nou voor gekozen om Groot Khan hiervoor te interviewen, die kerel weet niet wat ie moet lullen.

Deze idioot is al langer leider van Astra* dan Nilva uberhaupt bestaat.
We hoeven elkaar niet te mogen, maar ik heb voldoende kennis van zaken om vanuit Astra* te kunnen spreken.

Teven een mooie quote voor het hoofd van de CCC16 alliantie.

War is sweet to them that know it not. Erasmus
 

DeletedUser3368

Guest
Deze idioot is al langer leider van Astra* dan Nilva uberhaupt bestaat.
We hoeven elkaar niet te mogen, maar ik heb voldoende kennis van zaken om vanuit Astra* te kunnen spreken.

Teven een mooie quote voor het hoofd van de CCC16 alliantie.

Hoogvliegers zijn doodvliegers Groot Khan. Dus ik zou je grote mond maar eens laten dimmen en eens echt een actie laten zien om ook echt recht te hebben op een grote mond.
 
Reactiescore
1.577
Leuke Gig :).

Dit lijkt me dan ook het uitgelezen moment om aan te kondigen dat ik vanaf de tweede week van september weer zal spelen. Waar is nog niet helemaal duidelijk. Of het meteen een leiderspositie zal opleveren ook niet, dat bepalen de huidige leiders van High 5; maar terugkomen zal ik :). Proberen een steentje bij te dragen in de oorlog.
 

DeletedUser

Guest
Hoogvliegers zijn doodvliegers Groot Khan. Dus ik zou je grote mond maar eens laten dimmen en eens echt een actie laten zien om ook echt recht te hebben op een grote mond.

Volgens mij heb ik al meer actie gekend dan jij op w16, maar nu geen behoefte in deze discussie.
 

DeletedUser

Guest
Leuke Gig :).

Dit lijkt me dan ook het uitgelezen moment om aan te kondigen dat ik vanaf de tweede week van september weer zal spelen. Waar is nog niet helemaal duidelijk. Of het meteen een leiderspositie zal opleveren ook niet, dat bepalen de huidige leiders van High 5; maar terugkomen zal ik :). Proberen een steentje bij te dragen in de oorlog.

lachwekkend dat jij daar deel vanuit wilt maken:confused:
 

DeletedUser3368

Guest
Jij weet ook dat ik gister tot half 3 op decibel heb gestaan kut festival, gun me even wat rust jaah :(

Sorry kristallen bollen lezen over jou spannende real-life is geen gave die voor mij is weggelegd. Maar rust vind je hier niet op het AF, daarvoor moet je toch eerst je computer uitdrukken en je bed opzoeken.
 

DeletedUser

Guest
Sorry kristallen bollen lezen over jou spannende real-life is geen gave die voor mij is weggelegd. Maar rust vind je hier niet op het AF, daarvoor moet je toch eerst je computer uitdrukken en je bed opzoeken.

Ik vertelde je het op msn idioot -_-'
 

DeletedUser

Guest
Pff, heb denk ik al 20 edities niet meer gelezen.
De kans dat ik helemaal met mijn muis het nieuwe weekblad moest zoeken voor de kleine kans op een W16 artikel werd mij te veel.

Dus ben ik gestopt met lezen :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan