Tribal Wars Weekblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Je hebt me met één schrijffoutje laten lachen Louis (er waren er nog maar niet belangrijk)

Louis zei:
Waar moet ik op letten als ik op het AF post?
Een van de belangrijkste zaken waar je op moet letten is je spelling en zindsbouw.
 

DeletedUser

Guest
Beide artikels twee uur voor uitgave geschreven en niet meer overlezen. Tsjah
 

DeletedUser24605

Guest
iPhanTom, ik vind het heel leuk dat je voor ons schrijft, en dat doe je ook goed. :D

Ik vraag me wel af wat je met dat artikeltje met het AF wilt bereiken. Ik denk dat je op die manier enkel 'noobs' aantrekt, waarmee je toch geen deftige discussie kan voeren. Diegenen waarmee dat wel gaat, zullen de weg naar het forum wel al gevonden hebben. ;)
Het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat je de noobs van de vijandelijke stammen naar het AF probeert te lokken, om ze zo eens voor schut te zetten. :p

Btw, die schrijffouten zijn niet zo erg, ik heb het al veel erger meegemaakt. (Er zijn er trouwens wel meer dan dat eentje. :p)
 

DeletedUser

Guest
iPhanTom, ik vind het heel leuk dat je voor ons schrijft, en dat doe je ook goed. :D

Ik vraag me wel af wat je met dat artikeltje met het AF wilt bereiken. Ik denk dat je op die manier enkel 'noobs' aantrekt, waarmee je toch geen deftige discussie kan voeren. Diegenen waarmee dat wel gaat, zullen de weg naar het forum wel al gevonden hebben. ;)
Het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat je de noobs van de vijandelijke stammen naar het AF probeert te lokken, om ze zo eens voor schut te zetten. :p

Btw, die schrijffouten zijn niet zo erg, ik heb het al veel erger meegemaakt. (Er zijn er trouwens wel meer dan dat eentje. :p)

Het trekt jou blijkbaar ook aan:rolleyes:
 

DeletedUser24605

Guest
Was het weer een beetje te genieten op vakantie?
Hier was het weer eigenlijk beter, maar dat vond ik eigenlijk niet zo erg. Een groot deel van mijn vakantie deed ik trouwens vakantiewerk. :)
Maar daar ga ik nu eens niet verder over uitweiden, behalve als iemand mijn vakantie graag in het TWw zou willen zetten natuurlijk. :D
 

DeletedUser

Guest
Hier was het weer eigenlijk beter, maar dat vond ik eigenlijk niet zo erg. Een groot deel van mijn vakantie deed ik trouwens vakantiewerk. :)
Maar daar ga ik nu eens niet verder over uitweiden, behalve als iemand mijn vakantie graag in het TWw zou willen zetten natuurlijk. :D

Wat voor vakantiewerk deed je dan? :)
 

DeletedUser24605

Guest
Laat maar, Yero. :p
In feite is het zelfs een compliment. Ik zeg namelijk dat ik denk dat je op die manier enkel 'noobs' aantrekt, waarmee je toch geen deftige discussie kan voeren, waarop loth zegt dat het mij blijkbaar ook aantrekt. Door de 'ook' kan je eigenlijk gaan concluderen dat hij mij geen noob waarmee je geen deftige discussie kan voeren, vindt.

Dus: bedankt voor het compliment. :D
 

DeletedUser

Guest
Laat maar, Yero. :p
In feite is het zelfs een compliment. Ik zeg namelijk dat ik denk dat je op die manier enkel 'noobs' aantrekt, waarmee je toch geen deftige discussie kan voeren, waarop loth zegt dat het mij blijkbaar ook aantrekt. Door de 'ook' kan je eigenlijk gaan concluderen dat hij mij geen noob waarmee je geen deftige discussie kan voeren, vindt.

Dus: bedankt voor het compliment. :D

Dus je bent er trots op dat hij je geen volslagen noob vind?

Nu ja, ik ben ook wel eens ergens blij mee, maar...
Ach, wat zou het ook, als jij er toch gelukkig van word^^
 

DeletedUser24605

Guest
Dus je bent er trots op dat hij je geen volslagen noob vind?

Nu ja, ik ben ook wel eens ergens blij mee, maar...
Ach, wat zou het ook, als jij er toch gelukkig van word^^

Jij snapt het niet, he. :|

Misschien als ik het anders formuleer?
'Het trekt enkel noobs, waarmee je toch geen deftige discussie mee kan voeren, aan ... en ook mij.' (Wat dus wil zeggen dat ik niet tot die noobs zou behoren.)
 

DeletedUser

Guest
Jij bent wel een volslagen noob he kildian :D:cool: ?

Tuurlijk, sta ik bekend om. Op .Net is het zelfs onderdeel van mijn naam:cool:
Iemand moet toch het veelbelovende noobje zijn:D

Jij snapt het niet, he. :|

Misschien als ik het anders formuleer?
'Het trekt enkel noobs, waarmee je toch geen deftige discussie mee kan voeren, aan ... en ook mij.' (Wat dus wil zeggen dat ik niet tot die noobs zou behoren.)

Op welke wijze haal je uit mijn reactie dat ik dat niet begrepen had:confused:
 

DeletedUser24605

Guest
Op welke wijze haal je uit mijn reactie dat ik dat niet begrepen had:confused:

Ow sorry. Had je reactie verkeerd gelezen. :eek:

En ja, het is en blijft een compliment, en elk compliment is welkom. Of mag je tegenwoordig al iemand die jou een compliment geeft niet meer bedanken?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan