Tribal Wars 2

DeletedUser63648

Guest
Als ik het zo zie heeft TW1 niet zolang leven beschoren hoor. Het is gewoon de grote fout van het geld verdienen op het internet: Zodra je er meer uit probeert te halen, slacht je de kip met de gouden eieren. Het is dus altijd kantje boord lopen.
 

DeletedUser

Guest
Nouja verbaast me niks, iedereen wist dat Tribalwars deze directie op ging. Minder en minder spelen dit spel, ook deels door Innogames zelf omdat ze geen ene vorm van reclame meer doen. En sinds de kosten wel stijgen moeten ze maar de spelers die er nog zijn uitmelken. Om de anderhalf maand maar nieuwe wereld aanmaken om zo aan de PP rushers te verdienen, kijken hoelang deze geld koe nog volhoud.

Ben blij dat ik al bijna 2 jaar van mijn TW verslaving af ben. En heb gelukkig nog de mooie herinneringen van het oude TW.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Nouja verbaast me niks, iedereen wist dat Tribalwars deze directie op ging. Minder en minder spelen dit spel, ook deels door Innogames zelf omdat ze geen ene vorm van reclame meer doen. En sinds de kosten wel stijgen moeten ze maar de spelers die er nog zijn uitmelken. Om de anderhalf maand maar nieuwe wereld aanmaken om zo aan de PP rushers te verdienen, kijken hoelang deze geld koe nog volhoud.

Ben blij dat ik al bijna 2 jaar van mijn TW verslaving af ben. En heb gelukkig nog de mooie herinneringen van het oude TW.

Je bent inderdaad op het juiste moment gestopt Stefan. :) Je was op w27 echt een beest en een aangename stamgenoot weliswaar dus het is toch jammer dat je gestopt bent.
 

DeletedUser

Guest
Laten we hopen dat de dit alle grootte pp spenders van de tw 1 versie houdt en dat tw genoeg verdient aan tw 2 dat we hier niet nog meer gestoorde functies krijgen :p

Wishfull thinking. Er bestaat helemaal geen genoeg. Enige wat voor innogames telt is zo snel mogelijk zo veel mogelijk.
 

DeletedUser20781

Guest
Jammer hoor, tw2 is een regelrechte flop... jammer dat hier alleen maar aan de inkomsten gedacht worden.. snap dat dat belangerijk is maar dit is wel zeer overdreven tis net of je van de 1 op de andere dag multi miljonair wilt worden..:O Gun het ze van harte maar dit is te gek voor woorden.
 

DeletedUser61042

Guest
Wie o wie gunt mij een van zijn gestopte account's op de beta dat ik even een paar dagen een kijkje kan nemen?:D
 
Reactiescore
7
Was te verwachten dat het veel geld/pp zou gaan kosten als je TW-2 wilt gaan spelen.

Dat is ook zo met het al langer bestaande Grepolis en Force of Empires.
Toen mijn zoon TW zat werd, kwam Grepolis net uit en heeft hij dat een maandje of 2-3 gespeeld.
Om verder te komen, was je haast verplicht om er PP in te pompen iets wat hij niet wilde.
Omdat het ook nog eens snel saai werd, heeft hij het acc weggeven.

Een van zijn vrienden heeft Force of Empires gespeeld en zijn reactie was meteen: misselijk hoeveel geld je erin moet steken en dat voor voordelen die maar tijdelijk zijn. Mij niet gezien.

Tsja, da's de kant die Innogames op is gegaan, maar ze vergeten dat er andere grote games zijn, zoals oa LOL die veel minder kosten om het te spelen en veel langer leuk blijven.
Ze snijden zich uiteindelijk in de eigen vingers.

't Is alleen jammer dat ze ook TW-1 nu kapot maken, maar zo hebben wij straks allemaal snel een verslaving minder :p
 

DeletedUser11650

Guest
ik heb ook geen beta key gekregen dus nog lange tijd wachten tot het definitief gelanceerd wordt zal nog wel een half jaartje duren zeker.
 

DeletedUser72942

Guest
Ik speel Tribalwars2 (heb een betakey ontvangen). Ik vind het persoonlijk een redelijke game. Ze moeten nog véél bugs wegwerken. Graphics krijgen van mij eeen 9,5/10 prachtige game :) zeker de moeite waard om te spelen, als je van mooie graphics houdt. Maar TW2 is een te harde pay to win game :( Daarom twijfel ik er aan, of ik wel nog verder zou spelen op Tribalwars2...
 

DeletedUser73286

Guest
Daaamn, vandaag kijkje genomen op TW2 (heb sinds vandaag ook een betakey)
Dikke afrader, graphics wel perfect. Maar de rest zuigt...
 

DeletedUser66324

Guest
dit zegt al genoeg hoe flink het is gedaald.

Actieve gebruikers
Er zijn momenteel 178 gebruikers online. 44 gebruikers en 134 gasten
Het record staat op 5.396 gebruikers, op 31 maart 2008 om 20:45.


en als iemand nog een betakey heeft, wil ook wel ff een kijkje nemen :p
 

DeletedUser61042

Guest
Goh het is ook een nationale rouw dag niet echt een dag om op tw te zitten...
 
Reactiescore
30
Ik heb het niet gespeeld maar als ik de reacties hier zo lees is het een flinke tegenvaller. Het feit dat ze voor de launch al zoveel premium functies introduceren is behoorlijk ondoordacht en een reden om niet te spelen. Net zoals de graphics van een browsergame evenmin een reden zouden moeten zijn om het wel of niet te spelen.
 
Bovenaan