Tribal Wars 2

Reactiescore
425
Beta-key gekregen, was er na een halfuur al op uitgekeken. Leuke plaatjes, dat is alles....
 
Reactiescore
575
Ik heb nog 2 unieke, niet gebruikte betakeys in mijn bezit, waarvan ik verwacht dat ze nog steeds werken. :p Aangezien ik zelf al gespeeld heb d.m.v. een andere code, wil ik deze twee codes weggeven aan spelers die nog op hun codes wachten.

De eerste twee spelers die mij een privé-bericht versturen, krijgen elk één code. Succes!

EDIT: Ik heb geen codes meer! Beide codes zijn inmiddels gebruikt!

Wat betreft het spel zelf, vind ik het an sich een goed en leuk spel. Graphics zien er netjes uit en het is, ondanks dat het op Tribal Wars lijkt, toch nét weer iets anders en brengt nieuwe tactieken met zich mee. De toekomst zal uitwijzen in hoeverre de (nieuwe) premium functies invloed zullen hebben op het spel, daar wil ik op dit moment nog geen oordeel over geven.

Groeten,
Ropiloot11
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser74035

Guest
ik heb nog 3 beta keys als iemand er 1 wil stuur me dan even een pm

"2 werken er sowieso de 3de weet ik niet helemaal zeker"
 

DeletedUser

Guest
Heel kort, mijn eerste indruk: (na enkele uren spelen)

Positief:

- Ziet er netjes uit.
- Mooie graphics. (voor de liefhebbers)
- Alles staat op een vrij duidelijke plaats (is natuurlijk wel wennen)

Negatief:

- Zóóóóó sloom, werkt bijzonder traag als je niet een heel performant systeem hebt. (dit zal waarschijnlijk nog veranderen aangezien het bèta is)
- Speciaal gemaakt voor mensen die beter graphics willen, is iets >TE< flashy voor mij.


Andere zaken zijn de talloze bugs (zoals mijn homepage die plots niet meer werkte daarnet, of het feit dat ik plots de helft van mij in-game afbeeldingen kwijt ben)
Maar dit is hoogst waarschijnlijk tijdelijk en zullen ze nog fixen.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben echt super blij met deze Beta. Het duurde naar mijn gevoel wel echt gewoon te lang, aangezien hij een jaar terug is aangekondigd. Nu maar hopen dat de Beta over enkele weken komt. Misschien is het leuk om een soort peiling te houden met wanneer jullie denken dat hij komt.

Aangezien het spel al wel redelijk af is naar mijn gevoel, maar er nog wel veel bugs in zitten, denk ik dat het nog 5 weken duurt.
 

DeletedUser73803

Guest
De CM is ook al bekend :eek:
Het komt er nu volgensmij wel erg snel aan!
 

DeletedUser

Guest
De CM wist ik al een tijdje, maar ze zoeken nu ook moderators en hebben om een enquete gevraagd. Het komt er dus aan.
 

DeletedUser

Guest
Het lijkt alsof het spel begonnen is maar zodra ik mijn naam, ww en email heb ingevuld en op play druk gebeurt er niets :(
 

DeletedUser

Guest
Toevallig keek ik net even en de echte Nederlandse versie is net gestart. Een uurtje ofzo ;o
 

DeletedUser

Guest
Oja, wel nog beta. Maar nu open in het Nederlands. Sinds vandaag.
 
Reactiescore
1.730
Ik vind het maar poep. Ziet er leuk uit enzo, maar wel rommelig. Ik hou het lekker bij tribalwars 1.
 

DeletedUser

Guest
Het hele spel is gemaakt om PP te kopen, dus een nee voor mij.
 

DeletedUser73195

Guest
Ik speel het nu een poosje.
Het is véél te makkelijk, ik verdeel mijn leger over de 4 dichtstbijzijnde dorpen en heb weer 50k gs erbij.. Ook veel later begonnen dan mijn actieve buren, doch groei ik ze allemaal zo voorbij.. Zal waarschijnlijk ook komen doordat veel spelers op TW2 geen TW1 geschiedenis hebben en dat spelers van TW1 het over het algemeen niet zo leuk vinden.
Verder zit het vol met bugs en onvolkomenheden, erg vervelend.
 

DeletedUser73803

Guest
Jep, als je een foutloos (oke, dat zal het nooit zijn) spel wilt, is het juist handig om in de beta fase daar te spelen, dan kun je de gevonden bugs tenminste doorgeven en kunnen deze eerder eruit gehaald worden ;)
 
Reactiescore
581
Tenzij je zoals ik... lekker hoog staat op de gesloten Beta en keer na keer je troepen ziet verdwijnen. Dan farm je een dorp... krijg je een rapportje van een full haul en zijn je troepen verdwenen. Na een keer of acht... ik stuur vrij grote farms, had ik er genoeg van. Ik kreeg nooit mijn clears vol op deze manier. Ik hoop dat ze die bug eruit hebben kunnen halen op de open NL Beta.
 
Bovenaan