Tribal Wars 2

DeletedUser

Guest
''Straks kun je nog troepen kopen''

Dit was geen suggestie jongens, verdomme.

bvDWso8.png
 

DeletedUser35251

Guest
Dit gaat echt nergens meer over idd. Mocht dat hier ook ooit gebeuren stop ik ermee, er komen teveel voordelen.
 

DeletedUser72071

Guest
Zijn er eigenlijk al verbeteringen gevonden in tw2? Kan me niet herinneren dat ik een positief woord erover heb gehoord.
 

DeletedUser

Guest
De graphics, dat is het, meer niet.

en het farmen gaat 10 keer beter omdat 90% van alle geregistreerden niet spelen en de barbarendorpen alleen maar hun gs en opslag omhoog doen.
 

DeletedUser72975

Guest
Die gaat er nooit komen, Innogames moet immers geld verdienen, en dat kan alleen door betaalde functies.
 

DeletedUser

Guest
Welke extra "koopfuncties" heeft TW2 dan ten opzichte van TW1? En hebben ze op TW2 dezelfde functies qua AM/FA en het verhogen van de GS door middel van Premium Punten en het reduceren van gebouwen?
 
Reactiescore
746
Welke extra "koopfuncties" heeft TW2 dan ten opzichte van TW1? En hebben ze op TW2 dezelfde functies qua AM/FA en het verhogen van de GS door middel van Premium Punten en het reduceren van gebouwen?

er staat al een groot deel hier beschreven.

in het kort: alles
 

DeletedUser62766

Guest
Dat is forum neem ik aan? Is ook wel logisch, wie wil nou propaganda voeren als alles toch te kopen valt en je dus niet meer kan pronken met wapenfeiten?
 

DeletedUser70476

Guest
Wat een bagger spel. Dit slaat gewoon echt nergens meer op, er is totaal 0,0 skills voor nodig om op dat spel ver te komen. Achterlijk gedoe van inno en ze maken zich steeds belachelijker.
 
Bovenaan