Topstammen

Reactiescore
978
Reactiescore
978
Reactiescore
0
Gefeliciteerd Done! met het (opnieuw) bereiken van de 1e plaats van de W12 stammenranglijst. :)

Het recruiten van Glitterbal was genoeg om jullie voorbij Mercy. te brengen.
En zo is er voor Mercy. weer een leuke uitdaging! :D
 

DeletedUser

Guest
Gefeliciteerd Done! met het (opnieuw) bereiken van de 1e plaats van de W12 stammenranglijst. :)

Het recruiten van Glitterbal was genoeg om jullie voorbij Mercy. te brengen.
En zo is er voor Mercy. weer een leuke uitdaging! :D

proficiat voor beide stammen:)
 

DeletedUser

Guest
euhm:

moeten we nu nog maar eens zeggen: proficiat mercy??
spelertje erbij...
En weer positie 1:rolleyes:
 

DeletedUser37502

Guest
euhm:

moeten we nu nog maar eens zeggen: proficiat mercy??
spelertje erbij...
En weer positie 1:rolleyes:


Ik speel inmiddels bijna 3 jaar op w12 en ken bijna alle account-namen, maar als ik heel eerlijk ben heb ik van dingenstony nog nooit gehoord tot vandaag. :)

Nou ja, feli met de eerste plaats en ik blijf niet elke week feli zeggen.:D
 

DeletedUser

Guest
ik ook niet..

Maar kom: ik speel dan ook nog maar 2.5 jaar w12.
En durf zelfs voor wedden dat velen mij ook nie kennen :D
 
Reactiescore
0
Dingenstony en Mercy. hebben een hele lange geschiedenis. Zijn eerste sollicitatie bij ons was al een jaar of anderhalf geleden! :)

Hij heeft zelfs al eerder een blauwe maandag in de stam gezeten, of althans in de MB-stam *Mercy.
Het laatste jaar heeft hij zich echter bewezen als een prima speler die goed kan samenwerken, en dus is zijn zoveelste sollicitatie bij Mercy. eindelijk geaccepteerd.

Overigens zitten er weer een paar inactieve accounts binnen de stam die geïnternd moeten worden, dus die zullen binnenkort wel uit de stam geplaatst worden en naar MMB toe gaan.
Geeft Done! weer de kans de koppositie over te nemen.:D
 

DeletedUser42972

Guest
Gefeliciteerd weer vanuit deze kant, we gaan ons best doen...alleen niet met recruit's ;)
 
Bovenaan