Topstammen

DeletedUser

Guest
Gewoon lekker clears op Mercy gooien :cool:

Maar PHX hoe gaat het met jullie oorlog op D-P :confused:
 

DeletedUser

Guest
Stel je voor dat hij gratis dorpen wou geven, en dan accepteren ze geen cadeautjes :p
 

DeletedUser35251

Guest
Heren/Dames,

Let erop dat dit het topstammen topic is en niet het praattopic :) hier graag dus gewoon topic gerelateerd blijven.
 

DeletedUser

Guest
Het gaat ook over top stammen alleen ze lopen alleen maar over zonder reden :confused:
 

DeletedUser

Guest
hoezo ga gewoon weg :O wij zijn de enigste stam die nog durven om winst te boeken
 

DeletedUser

Guest
hoezo ga gewoon weg :O wij zijn de enigste stam die nog durven om winst te boeken

Wat je nu zegt is niet helemaal waar :eek:
PHX is in oorlog met D-P en volgens mij boeken die wel winst
Volgens mij boekt Done! ook winst op Friends

Maar ik snap wel wat je bedoeld, jij hebt het over de oorlog tussen ~R~H~ en Mercy ;) Okee we boeken nu idd winst op Mercy, maar geloof mij maar dat we niet de enige stam zijn :)
 

DeletedUser26555

Guest
Wat je nu zegt is niet helemaal waar :eek:
PHX is in oorlog met D-P en volgens mij boeken die wel winst
Volgens mij boekt Done! ook winst op Friends

Maar ik snap wel wat je bedoeld, jij hebt het over de oorlog tussen ~R~H~ en Mercy ;) Okee we boeken nu idd winst op Mercy, maar geloof mij maar dat we niet de enige stam zijn :)

welke oorlog?:eek:
 

DeletedUser

Guest
Wat je nu zegt is niet helemaal waar :eek:
PHX is in oorlog met D-P en volgens mij boeken die wel winst
Volgens mij boekt Done! ook winst op Friends

Maar ik snap wel wat je bedoeld, jij hebt het over de oorlog tussen ~R~H~ en Mercy ;) Okee we boeken nu idd winst op Mercy, maar geloof mij maar dat we niet de enige stam zijn :)

Wij zijn toch een kleineren stam die het aan durft tegen een grote stam :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest

DeletedUser

Guest
Over welke oorlog ik het heb weet jij volgens mij donders goed ;)



We zijn idd een kleinere stam dan Mercy, maarja als je op W12 kijkt is iedere stam kleiner dan Mercy :p



Vond ik ook al raar, maarja hoort hier niet thuis :D

we zitten hier op w12 :p
 
Bovenaan