Topstammen

DeletedUser52311

Guest
wat zijn volgens jullie de nieuwe topstammen?
mijn stem gaat natuurlijk uit naar RH:D
 

DeletedUser

Guest
Op zich voor me wel een geruststellende gedachte dat Mercy. tegenstanders wil recruiten op termijn. Als er bijlen over de schutting komen van mijn buren, dan eindigen we wellicht in de kroeg :D.
 

DeletedUser43626

Guest
Ik hoop dat ze mij ook gaan aanvallen, dan kan ik ze joinen :eek: zou dat bij play ook zo zijn?
 

DeletedUser

Guest
Er zijn inderdaad vijf spelers van T.N. gerecruteerd. Voorheen bondgenoten, de laatste maanden 'vijand'. Echter deze leden waren niet het probleem van 'de oorlog'.

Mercy. had de rekenmachine erbij gepakt. 150000 dorpen moesten er worden overgenomen door een beperkt aantal Mercianen. De uitkomst lag uiteindelijk rond de 2 jaar. Aangezien we andere prioriteiten hebben, was dit de optie die we met beide handen hebben gegrepen. Daarnaast moet je als stam een uitdaging willen hebben en een oorlog met T.N. hoorde daar dus niet tot.


Leuk dat twee PHX-leden hier wat over willen zeggen. Maar we willen niet in hetzelfde schuitje terecht komen als jullie: ons beperken tot het overnemen van een stam als D-P 'and for the rest isolate us from tribalwars'.
 

DeletedUser43626

Guest
Leuk dat twee PHX-leden hier wat over willen zeggen. Maar we willen niet in hetzelfde schuitje terecht komen als jullie: ons beperken tot het overnemen van een stam als D-P 'and for the rest isolate us from tribalwars'.

We kunnen ook de oorlog verklaren aan jullie, maar weet niet of jullie daar zo vrolijk van worden:rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser43626

Guest
foto_16845_video-johan-derksen-in-reclame-voor-energiemaatschappij.jpg

IK ZEG DOEN!!!
 

DeletedUser

Guest
Lijkt dit niet meer op Uncle Sam??

WE WANT YOU!

*mercy die de top bij de vijand haalt.:confused:
 

DeletedUser

Guest
Leuk dat twee PHX-leden hier wat over willen zeggen. Maar we willen niet in hetzelfde schuitje terecht komen als jullie: ons beperken tot het overnemen van een stam als D-P 'and for the rest isolate us from tribalwars'.

:eek:
En ik die dacht wij ook al jaren met TNE-PHX in de clinch hebben gelegen.
Blijkbaar allemaal schijn.
 

DeletedUser43626

Guest
:eek:
En ik die dacht wij ook al jaren met TNE-PHX in de clinch hebben gelegen.
Blijkbaar allemaal schijn.

haha, en ik maar heel de tijd clears hebben gestuurd, blijkt het dat we helemaal geen oorlog met jullie hadden :(
zonde van mijn clears geweest..
 
Bovenaan