Topstammen

DeletedUser35381

Guest
e kon het iddem nog beter verneuken, maar dan had play er welicht minder aan, aangezien de defence dan niet bij hen ging staan.

En om eerlijk te zijn ik was de laatste weken ook niet actief omdat ik simpelweg geen internet op m'n kot had. Dus vv draaien kon ik alzeker niet.

Jullie hebben iddem wel proberen te profiteren van het account freak scene. Door jullie front daarmee te vullen.

Beste kerel, allemaal goed en wel dat jij geen internet had (waar heb ik dat eerder gehoord?..), maar ik zie niet in hoe dat op enige wijze onze schuld of ons probleem is?
Wij krijgen een ongevraagde VV in handen geduwd (hetgeen overigens niet de 1e keer is, en nooit eerder is er een geldig beklag gekomen over het feit dat Play daar op onheuse wijze mee om is gegaan) en hebben zelfs gewacht met inloggen. Zou jíj uberhaubt eerst een aantal dagen wachten? Nadat de VV er na een tijdje dus nog stond, heeft Barbel de VV - in overleg - aangenomen en doorgeschoven naar Sossos. Aangezien Sossos waarschijnlijk de beste deffer is die er op deze wereld rondloopt, moest ie zich even uitsloven :) Hij stopte de aanvallen op het account, wees hem daar liever dankbaar voor, anders was het account nu in puin en totaal onbruikbaar. Hij voerde zelfs eerst een counter attack uit.
Na ruim een week nog steeds van niets of niemand iets gehoord te hebben over het account, werd besloten dorpjes af te geven aan Don, omdat deze Freak Scene toch al aanviel én deze WEL de moeite nam even contact op te nemen.

Dan kom ik op het laatste punt, Play is geenszins afhankelijk van troepen buiten de stam. We hebben ons immer gered met ons eigen, hechte groepje. Er is een gigantische waslijst aan namen die gevallen zijn door ons. We breken je tot de laatste steen af. Zo gaat dat nu eenmaal bij ons. En als men ons aanvalt, - ook al zijn we veel kleiner - verliezen we niet één dorp. Niet één!

Men kan nu blijven blèren en Play proberen zwart te maken.. voor mij is hiermee de kous af. Wij hebben ons nergens schuldig aan gemaakt en loze beschuldigen zullen (eventueel in de toekomst) nog wel eens beantwoord worden ;)
 

DeletedUser

Guest
Het account freak scene was niet naar de kloten,
jullie gebruiken dit als smoes.

Het account was wel degelijk hard op weg om naar de kloten te gaan (Verliezen toen wij de vv niet hadden en de grafiek ging toen ook hard naar beneden)

Dankzij ons is het juist niet nog meer naar de klote gegaan.

Wel grappig eigenlijk... Je was niet actief, omdat je geen internet had. Maar je was wel in staat om het account te volgen. En je was wel in staat om Freak Scene te bellen...
Waarom heb je dan Freak Scene niet meteen gebeld toen je zag dat het account onder vv van Barbel/Sossos stond?
Zeker gemakzucht?
Dan moet je nu niet lopen janken.

Heeft er trouwens iemand een leuk account in de buurt van Just Like Heaven, die ik voor een tijdje in vv mag hebben?
Dan zullen we eens zien hoe goed zijn (def-)skills zijn.
 

DeletedUser

Guest
Don dan denken wij dat samen ;)

Als Play de VV niet had aangenomen, zouden Don en ik en waarschijnlijk nog wat spelers al heel wat meer dorpen gehad hebben. Gelukkig voor het account Freak namen ze de VV aan en werden de aanvallen van Don geblokt (had zelfs niks lopen toen :eek:), en werd hij toen helaas ook nog gecountert

Dus JLH ga niet huilen, want je had zelf een aantal dingen kunnen doen om dit te verkomen:
Play een PM sturen
Freak bellen en vragen of hij jou de VV gaf
De edelaars van Freak aanvallen :p

Maarja dat heb je niet gedaan, en nu geef je hun de schuld van jouw fouten :eek:
Onterecht dus :D


PS: Don na de swa weer freak:confused::p
 

DeletedUser23188

Guest
Een speler leegzetten is gewoon verkeerd als die drie dagen geleden nog een teken van leven toonde.

Maarja nu ken ik ook jullie gedachtengang.

Verder ga ik hier niet meer op reageren.
Want tegen een samenzwerend play hier op het forum kan ik het toch niet halen.
 

DeletedUser

Guest
Don dan denken wij dat samen ;)

Als Play de VV niet had aangenomen, zouden Don en ik en waarschijnlijk nog wat spelers al heel wat meer dorpen gehad hebben. Gelukkig voor het account Freak namen ze de VV aan en werden de aanvallen van Don geblokt (had zelfs niks lopen toen :eek:), en werd hij toen helaas ook nog gecountert

Dus JLH ga niet huilen, want je had zelf een aantal dingen kunnen doen om dit te verkomen:
Play een PM sturen
Freak bellen en vragen of hij jou de VV gaf
De edelaars van Freak aanvallen :p

Maarja dat heb je niet gedaan, en nu geef je hun de schuld van jouw fouten :eek:
Onterecht dus :D


PS: Don na de swa weer freak:confused::p

de swa en freak te samen:cool:
 

DeletedUser

Guest
wat heb ik dat moddergegooi toch gemist zeg. Dat er maar gauw nog een grote stam valt, maakt me niet uit welke, maar dan wordt die af nog eens leuk om te lezen:D
 

DeletedUser37502

Guest
Een speler leegzetten is gewoon verkeerd als die drie dagen geleden nog een teken van leven toonde.

Maarja nu ken ik ook jullie gedachtengang.

Verder ga ik hier niet meer op reageren.
Want tegen een samenzwerend play hier op het forum kan ik het toch niet halen.

Hoe zou dat toch komen, o ja, omdat je mijn stam onterecht in een kwaad daglicht plaats.

Omdat je op de andere punten niet meer kan reageren vanwege dat ze zijn ontkracht kom je maar met het volgende aanzetten?
In 2 weken tijd 1 minuut online zijn en de vv blijft geven hoeven wij geen rekening met jou te gaan houden en zeker niet als je alles op zijn beloop laat gaan. Zo lang er tijdens het inloggen door de eigenaar ook niet even gepmd word om wat te vragen of te zegggen of zelf aan de bel komt trekken; tja denk erover wat een ieder wil niet mijn manier van handelen.

Als sossos geen vv doet dan verliest het account ook dorp na dorp en als er na een week geen enkele teken van leven is vind ik het uiterst slim om na de counter een compomis te sluiten, maar dat gaat te ver voor jouw gedachtegang, want die vind ik toch behoorlijk kortzichtig.


Nee jouw gedachtegang is super hey. Je weet al vanaf dag 1 dat de vv van freak bij barbel lag en vraagt hem niet terug. Dan had je freak gelijk kunnen bellen om te vragen om uitleg. Maar je vond het wel best, want het account ging achteruit en tijdens het vv`werk van sossos ging het weer vooruit. Dus tja, dan hoor je mij niet klagen(JLH). Freak is 2 keer online geweest en 2 keer een minuut op tw geweest en heeft vervolgens de vv weer bij ons gedumpt. Dus je hebt hem wel gebeld maar niet gezegd dat de vv bij een vijandige stam lag? Hou toch op met al die onzin!

Kan alleen zeggen dat het niet de gang van zaken is hoe je, je eigen account behandeld/beschermd en zorg ervoor draagt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5644

Guest
wat heb ik dat moddergegooi toch gemist zeg. Dat er maar gauw nog een grote stam valt, maakt me niet uit welke, maar dan wordt die af nog eens leuk om te lezen:D

Is dit een Fobievoor je Steef? [die nu weer tot leven komt];)
 

DeletedUser

Guest
steef waarom ben je uit T.N.:confused:

ps lang level edels :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Aangaande TNE en wat er nu laatst is gebeurt heb ik kort verwoord bij topic in the end.
Hopelijk kan Phoenix doorgroeien, in ieder geval is er weer fun in the game :).
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Aangaande TNE en wat er nu laatst is gebeurt heb ik kort verwoord bij topic in the end.
Hopelijk kan Phoenix doorgroeien, in ieder geval is er weer fun in the game :).

Voor jou wel... Voor mij niet meer...
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458

DeletedUser37136

Guest
Dit is wellicht niet het beste onderwerp waar ik mee moet gaan bemoeien :p
Het enige bedankje dat ik gegeven heb sinds die dingen zijn ingevoerd, die verdien je met deze opmerking. :p
Jammer dat het voor de meesten hier te lang geleden is om te weten waar het over gaat...
 
Bovenaan