In ieder geval aan de spelers die momenteel al contact hebben gelegd, bedankt!
En verder kan het niveau van mijn eerste post kan nooit identiek zijn aan het niveau van de stam, ik zal voortaan wel iemand anders zo'n post voor mij laten schrijven, dan zal onze stam wel niveau hebben. Verder dank ik jullie voor de geweldige reacties vanuit Finity. De spelers die hier spelen zijn wanneer ze je stamgenoten zijn echt geweldige spelers, maar eenmaal als vijand verlagen ze enorm hun niveau door bijvoorbeeld te dreigen met teksten als: we gaan jullie clusterfucken met iedere edel dat de stam bezit. Ik zelf zou wanneer ik een slecht opgebouwde tekst zie de persoon wat tips geven over hoe hij het kan verbeteren, maar jullie geven alleen maar kritiek. Diep triest!
maar eenmaal als vijand verlagen ze enorm hun niveau door bijvoorbeeld te dreigen met teksten als: we gaan jullie clusterfucken met iedere edel dat de stam bezit.
even de context, na een speler te recruiten, deze te laten fuseren met een stamgenoot van hem, om vervolgens dat intern account te gebruiken om 12 ( misschien wel meer atm, ben er eigenlijk niet geweest vandaag.), clusterfucks te plaatsen diep in het cluster.
Zelf durven zeggen dat die speler in kwestie goeie argumenten en redenen had om dat te doen.
Nu is je 29% overmacht kennelijk nog niet genoeg.
Nou nu denk ik, dat het "niveau" wel aangegeven is na je zulke dingen durft te posten geheel uit context.
"Ik zelf zou wanneer ik een slecht opgebouwde tekst zie de persoon wat tips geven over hoe hij het kan verbeteren, maar jullie geven alleen maar kritiek. Diep triest!"
Met zo'n slecht opgebouwde tekst is er weinig hoop dat je ook maar iets kan met een gegeven tip. Nou vooruit, eentje dan, lees voordat je iets post.
Als fatsoen iets is wat je hoog zit, dan ben je bij deze stam niet op de juiste plaats.
Toch hoop ik dat er juiste mensen zullen aanmelden om hier verandering in te brengen.
Succes!