Deleted User - 487831821
Guest
Wellicht kan ook anb even concluderen dat iedereen er baat bij heeft als jij eens stopt met reageren.Ik ken Melvin als een speler die een wereldstab stilhoud. Is geen positief iets natuurlijk
Ja beter een stabber dan een bb-edelaar of een world-stab supporter
De mensen die stabs aanmoedigen zijn erger dan degene die de stab plegen meestal, kijk maar naar Shithappens. 99% was Melvin en Jona 1% was Thijs
Hoe ga jij in godsnaam doen alsof je weet hebt van de gebeurtenissen omtrent de SH actie? Iedereen die van te voren wist van die plannen vond het heerlijk dat jij het doelwit ging worden, denk niet dat die eerlijk hebben verteld hoe het gebeurd is, als je überhaupt al iets gehoord hebt. Mochten we acties van andere werelden gaan mee rekenen hier kunnen we nog langer gaan doorpraten over een hoop andere spelers op de wereld.
En tja Joachim, ik heb het je wel eens verteld op Skype. In onze ogen is de oorlog met S geen wereld vormende oorlog.
Omdat ANB zich heerlijk heeft gemanoeuvreert in een veilige situatie waarbij het enige echte front met Finity is. Blank zit vol met maatjes van o.a. Kipkalkoen en TOC heeft kennelijk bagger weinig kwaliteit. Finity heeft die positie niet, zo simpel is het.
Daarom gaan wij toch niet de moraalridders zijn en ontzettend veel tijd en moeite pompen om S snel kwijt te spelen en ondertussen onze main vijand zo goed als links laten liggen?
Betreft de kwestie die recent het forum domineert, ik vind dat het van zowel Anb als Finty erg hypocriet is om de ander te betichten van het zijn van een Rekruut 2 Win stam. Beide partijen kunnen eigenlijk niet ontkennen dat er meer rekruits en interns zijn geweest dan er had moeten zijn om een echt leuke wereld te maken. Redenen zijn er ook voor beide partijen. Het wordt nu een discussie waarbij men moet gaan beargumenteren wat er erger weegt: de 3-stamfusies en bijkomende interns van Anb of de Rewind/Bingo rekruits vanuit Finity plus de S leden, en dat gaat nergens heen. Kortom: afsluiten deze discussie.
Laatst bewerkt door een moderator: