Topstammen

DeletedUser75812

Guest
Och gaan we weer, Finity is nog niet klaar met rekruteren. #recruittowin. Flop

c91e4c3b1c50ed50a93c0c805440c876.png

Naast dat ik niets weet van een ene sennox, het volgende knul:

2da0f05284b3976824360c0de31e8a21.png

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
07f793410f1634f68b6f04de57d7836c.png


Op dit moment zie ik, na de recruit een 32.478M aan puntjes staan. Laten we nu eens voor de grap kijken naar de actuele recruit en laten we die speler in kwestie in aftrek nemen op het moment van recruiten. 32.5 - 1.1 = 31.4M

Moet je even opletten heh, dit word leuk namelijk!
31.4 : 25.2 = een 24,6% overmacht op het moment van recruiten.

Het gevolg na het recruiten is actueel dus een 32.5 : 25.3 = een prachtige 29% overmacht.

~

Wat kunnen we hieruit kunnen halen is het volgende:
~ ANB recruit terwijl in een bezit van een 24,6% overmacht naar een 29% overmacht, dat na een fusie voor een doorstart van een stam waar al een gigantische overmacht in behaald is.
Dit is de definitie van Recruit to Win.

~Het feit dat er een fusie van stammen heeft plaatsgevonden waarin een gigantische overmacht in is behaald, ja dat was het ook al voor deze datum, mij apart rond je het af van 29% naar een 20% overmacht, hoe dan ook een gigantisch trieste overmacht behaald uit een fusie.
Elke opmerking die volgt, na deze samengang van stammen, over het feit dat Finity leden erbij rekruteert is dus uiterst laag en zwak te noemen. Nu wisten we dat laatste al, want wie fuseert er naar een overmacht om vervolgens als reactie(?) op Finity recruits, nog maar eens meer bij te rekruteren naar een nog grotere overmacht.

~
Dit geeft wel weer aan wat voor zielige, hypocriete, zwakke spelers jullie zelf zijn. Iets wat je stelselmatig terugziet in de nieuwere werelden, spelers die er alles aan doen een een eerlijk gevecht maar uit de weg te gaan.

Triest en laf.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356

DeletedUser61134

Guest
Naast dat ik niets weet van een ene sennox, het volgende knul:

2da0f05284b3976824360c0de31e8a21.png

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
07f793410f1634f68b6f04de57d7836c.png


Op dit moment zie ik, na de recruit een 32.478M aan puntjes staan. Laten we nu eens voor de grap kijken naar de actuele recruit en laten we die speler in kwestie in aftrek nemen op het moment van recruiten. 32.5 - 1.1 = 31.4M

Moet je even opletten heh, dit word leuk namelijk!
31.4 : 25.2 = een 24,6% overmacht op het moment van recruiten.

Het gevolg na het recruiten is actueel dus een 32.5 : 25.3 = een prachtige 29% overmacht.

~

Wat kunnen we hieruit kunnen halen is het volgende:
~ ANB recruit terwijl in een bezit van een 24,6% overmacht naar een 29% overmacht, dat na een fusie voor een doorstart van een stam waar al een gigantische overmacht in behaald is.
Dit is de definitie van Recruit to Win.

~Het feit dat er een fusie van stammen heeft plaatsgevonden waarin een gigantische overmacht in is behaald, ja dat was het ook al voor deze datum, mij apart rond je het af van 29% naar een 20% overmacht, hoe dan ook een gigantisch trieste overmacht behaald uit een fusie.
Elke opmerking die volgt, na deze samengang van stammen, over het feit dat Finity leden erbij rekruteert is dus uiterst laag en zwak te noemen. Nu wisten we dat laatste al, want wie fuseert er naar een overmacht om vervolgens als reactie(?) op Finity recruits, nog maar eens meer bij te rekruteren naar een nog grotere overmacht.

~
Dit geeft wel weer aan wat voor zielige, hypocriete, zwakke spelers jullie zelf zijn. Iets wat je stelselmatig terugziet in de nieuwere werelden, spelers die er alles aan doen een een eerlijk gevecht maar uit de weg te gaan.

Triest en laf.

1 grote fout die je maakt is punten tellen.
Volgens mij is het jullie eigen domme fout bb's te edelen.

Al die CF's in ANB cluster met 1500p bb's halen je punten ook niet omhoog en maakt Finity 1 van de vieste stammen sinds W45 (Yolo)
Toevallig zitten in Finity veel W45 Yolo-leden, de laatste grote stabstam :)


Dan nog extra, punten definieert niet je win kans.
Het aantal phalanxen om effectief te knallen is 10x zo belangrijk.

Jullie hebben dan een overmacht van 16(binnenkort 17) tegen 13.
Klein rekruut en CF to win stammetje.

Beetje als leiding je leden de opdracht geven te gaan CFen op 1500p bb's.
Ik hoor alles hoor, van de bron zelf :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77704

Guest
Naast dat ik niets weet van een ene sennox, het volgende knul:

2da0f05284b3976824360c0de31e8a21.png

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
07f793410f1634f68b6f04de57d7836c.png


Op dit moment zie ik, na de recruit een 32.478M aan puntjes staan. Laten we nu eens voor de grap kijken naar de actuele recruit en laten we die speler in kwestie in aftrek nemen op het moment van recruiten. 32.5 - 1.1 = 31.4M

Moet je even opletten heh, dit word leuk namelijk!
31.4 : 25.2 = een 24,6% overmacht op het moment van recruiten.

Het gevolg na het recruiten is actueel dus een 32.5 : 25.3 = een prachtige 29% overmacht.

~

Wat kunnen we hieruit kunnen halen is het volgende:
~ ANB recruit terwijl in een bezit van een 24,6% overmacht naar een 29% overmacht, dat na een fusie voor een doorstart van een stam waar al een gigantische overmacht in behaald is.
Dit is de definitie van Recruit to Win.

~Het feit dat er een fusie van stammen heeft plaatsgevonden waarin een gigantische overmacht in is behaald, ja dat was het ook al voor deze datum, mij apart rond je het af van 29% naar een 20% overmacht, hoe dan ook een gigantisch trieste overmacht behaald uit een fusie.
Elke opmerking die volgt, na deze samengang van stammen, over het feit dat Finity leden erbij rekruteert is dus uiterst laag en zwak te noemen. Nu wisten we dat laatste al, want wie fuseert er naar een overmacht om vervolgens als reactie(?) op Finity recruits, nog maar eens meer bij te rekruteren naar een nog grotere overmacht.

~
Dit geeft wel weer aan wat voor zielige, hypocriete, zwakke spelers jullie zelf zijn. Iets wat je stelselmatig terugziet in de nieuwere werelden, spelers die er alles aan doen een een eerlijk gevecht maar uit de weg te gaan.

Triest en laf.

Als eerste door je R2W uitrekenen door percentage werelddominantie. Als je hiernaar gaat kijken kom je namelijk op hele andere conclusies uit, zeker als je kijkt naar de achtergrond van de recruits.

Eerst eens kijkend naar de laatste recruit van ANB MonkeyMouse:

12.853 actieve dorpen
3379 dorpen ANB
140 dorpen MonkeyMouse
3379 dorpen ANB zonder MonkeyMouse

3259/12.853 = 25,35% zonder Monkey
3379/12.853 = 26,29% met Monkey


Dus er is door ANB met de laatste recruit 0,94% gerecruiteerd
Hierbij was het geen vijandelijke speler maar een bondgenoot die ook nog eens zelf solliciteerde.

Nu eens kijken naar de laatste recruit van Finity : Woepsie Poepsie
Hij is gerekurteerd uit een vijandelijke stam, enkel om het makkelijker te maken. Zoals dit ook is gebeurt met Misstyne en Don Marco dus dat is als eerste al meer een teken van een R2W stam namelijk je vijanden recruiteren i.p.v. bondgenoten zoals ANB deed.

Nu kijkend naar de cijfers:

Woepsie treedt toe op 31 Mei, de speler had toen 141 dorpen.
Finity had op die datum 2430 dorpen.
Met dorpen van Woepsie komt dat neer op 2571 dorpen.

Laten we voor het gemak zelfde totaal dorpen aanhouden (wat enkel in voordeel van Finity kan uitpakken omdat er nu meer dorpen zijn dus de percentages toen hoger waren)

2430/12853 = 18,91% zonder Woepsie
2571/12853 = 20,00% met Woepsie


Finty heeft met zijn laatste recruit meer winst geboekt dan ANB namelijk 1,09% wat eigenlijk nog meer was op dat moment door actieve dorpen.

Hiernaast was dit nog een vijandige speler ook dus als er 1 stam een R2W-stam is, is dit Finty en zijn zij degene die zich zeker niet mogen uitlaten over ANB.
 

DeletedUser75812

Guest
Als eerste door je R2W uitrekenen door percentage werelddominantie. Als je hiernaar gaat kijken kom je namelijk op hele andere conclusies uit, zeker als je kijkt naar de achtergrond van de recruits.

Eerst eens kijkend naar de laatste recruit van ANB MonkeyMouse:

12.853 actieve dorpen
3379 dorpen ANB
140 dorpen MonkeyMouse
3379 dorpen ANB zonder MonkeyMouse

3259/12.853 = 25,35% zonder Monkey
3379/12.853 = 26,29% met Monkey


Dus er is door ANB met de laatste recruit 0,94% gerecruiteerd
Hierbij was het geen vijandelijke speler maar een bondgenoot die ook nog eens zelf solliciteerde.

Nu eens kijken naar de laatste recruit van Finity : Woepsie Poepsie
Hij is gerekurteerd uit een vijandelijke stam, enkel om het makkelijker te maken. Zoals dit ook is gebeurt met Misstyne en Don Marco dus dat is als eerste al meer een teken van een R2W stam namelijk je vijanden recruiteren i.p.v. bondgenoten zoals ANB deed.

Nu kijkend naar de cijfers:

Woepsie treedt toe op 31 Mei, de speler had toen 141 dorpen.
Finity had op die datum 2430 dorpen.
Met dorpen van Woepsie komt dat neer op 2571 dorpen.

Laten we voor het gemak zelfde totaal dorpen aanhouden (wat enkel in voordeel van Finity kan uitpakken omdat er nu meer dorpen zijn dus de percentages toen hoger waren)

2430/12853 = 18,91% zonder Woepsie
2571/12853 = 20,00% met Woepsie


Finty heeft met zijn laatste recruit meer winst geboekt dan ANB namelijk 1,09% wat eigenlijk nog meer was op dat moment door actieve dorpen.

Hiernaast was dit nog een vijandige speler ook dus als er 1 stam een R2W-stam is, is dit Finty en zijn zij degene die zich zeker niet mogen uitlaten over ANB.

Owh ja hoor, dorpen als meting mag je altijd pakken, lijkt me prima. Stiekem zelfs een beter uitgangspunt.

Lijkt me duidelijk dat we niet hoeven te kijken naar een percentage wat een stam heeft op een wereld, het gaat dan om het percentage ten opzichte van de ander. Dit is proberen het er mooier uit te laten zien, prima hoor. Maar goed, wil je dit doen, dan is het percentage van de wereld ANB delen door percentage wereld Finity. Dat zal op hetzelfde uitkomen.

Dat onze recruit in percentage groter is, slaat trouwens ook op niets sinds wij een kleiner stam zijn en dus een recruit maken die in percentage van ONZE totaal zal worden gemeten en relatief gezien altijd groter zal uitvallen. Een percentage die je dus meet op een aantal dorpen of punten, die al in minderheid is. Of te wel, iedere recruit die ons dichter bij jullie zal brengen, zal een groter percentage zijn. Slaat dus precies op niets.

~

Stukje over dat wij spelers bij een vijand vandaan halen, leuk en aardig, maar er zijn altijd spelers die een overstap maken naar een sterkere stam met wel een toekomst en dat was S. zeker voor hen niet, anders hadden zij die overstap ook niet gemaakt. Je doet nou net alsof het totaal nieuw is, maar S. is op deze kleine pokke wereld, de uiterste RIM stam. Nu kan je er lang wel of niet krom om liggen, het is iets wat zou moeten gebeuren mocht er uberhaupt nog iets van de wereld gemaakt willen worden na het gigantische overmacht recruiten van jullie kant.

~
Netto houd dit dan in dat ANB een gigantische percentage overmacht heeft ten op van Finity nog voor het recruiten, wat na het recruiten nog een stuk is uitgelopen. Van mij apart doe je je wiskunde op de dorpen, ronden we het voor je af van 29% naar een 20%, het zal mij weinig boeien, het is en blijft een gigantisch percentage overmacht recruit.
Dat kunnen wij toch wel een Recruit-to-win noemen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Owh ja hoor, dorpen als meting mag je altijd pakken, lijkt me prima. Stiekem zelfs een beter uitgangspunt.

Lijkt me duidelijk dat we niet hoeven te kijken naar een percentage wat een stam heeft op een wereld, het gaat dan om het percentage ten opzichte van de ander. Dit is proberen het er mooier uit te laten zien, prima hoor.

Dat onze recruit in percentage groter is, slaat trouwens ook op niets sinds wij een kleiner stam zijn en dus een recruit maken die in percentage van ONZE totaal zal worden gemeten en relatief gezien altijd groter zal uitvallen. Een percentage die je dus meet op een aantal dorpen of punten, die al in minderheid is. Of te wel, iedere recruit die ons dichter bij jullie zal brengen, zal een groter percentage zijn. Slaat dus precies op niets.

~

Stukje over dat wij spelers bij een vijand vandaan halen, leuk en aardig, maar er zijn altijd spelers die een overstap maken naar een sterkere stam met wel een toekomst en dat was S. zeker voor hen niet, anders hadden zij die overstap ook niet gemaakt. Je doet nou net alsof het totaal nieuw is, maar S. is op deze kleine pokke wereld, de uiterste RIM stam. Nu kan je er lang wel of niet krom om liggen, het is iets wat zou moeten gebeuren mocht er uberhaupt nog iets van de wereld gemaakt willen worden na het gigantische overmacht recruiten van jullie kant.

~
Netto houd dit dan in dat ANB een gigantische percentage overmacht heeft ten op van Finity nog voor het recruiten, wat na het recruiten nog een stuk is uitgelopen. Van mij apart doe je je wiskunde op de dorpen, ronden we het voor je af van 29% naar een 20%, het zal mij weinig boeien, het is en blijft een gigantisch percentage overmacht recruit.
Dat kunnen wij toch wel een Recruit-to-win noemen.

Ik zie enkel Finity noord deftig groeien, maar de rest edelt gewoon echt traag. Dan is het wel logisch dat ANB die overmacht heeft hé..

Verder zou ik spelers recruiten waar je niet mee in oorlog bent. Volgens mij werd Don Marco gerecruit toen er dag(en) ervoor nog massa op werd gedaan. En Woepsie die in oorlog was met zowel Squirtle als Davroar en deblock.
 

DeletedUser17482

Guest
Dus de logica dat jullie meer recruiten telt hier niet dan... ?

Jullie zijn een kleinere stam met meer ledeb btw. Wat zitten jullie nu te zagen over dat wij een hoger percentage hebben. Onze leden zijn ook groter :')

Edel minder bb en meer normale dorpen, dan kunnen jullie ons mss inhalen!!

Ons uitmaken voor zeikers, terwijl je het compleet zelf doet. 53 spant toch de troon qua bullshit verkopen op het AF! :)
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
1 grote fout die je maakt is punten tellen.
Volgens mij is het jullie eigen domme fout bb's te edelen.

Al die CF's in ANB cluster met 1500p bb's halen je punten ook niet omhoog en maakt Finity 1 van de vieste stammen sinds W45 (Yolo)
Toevallig zitten in Finity veel W45 Yolo-leden, de laatste grote stabstam :)


Dan nog extra, punten definieert niet je win kans.
Het aantal phalanxen om effectief te knallen is 10x zo belangrijk.

Jullie hebben dan een overmacht van 16(binnenkort 17) tegen 13.
Klein rekruut en CF to win stammetje.

Beetje als leiding je leden de opdracht geven te gaan CFen op 1500p bb's.
Ik hoor alles hoor, van de bron zelf :)

Hahahaha probeer jij nou daadwerkelijk geloofwaardig over te komen?
Wel lachwekkend dat iemand die door der hele oude stam als compleet debiel gezien wordt ons als vies neer wilt zetten, maar dat terzijde?

Waar zie je CF's? Ben toch wel stiekem benieuwd waar de cf's zijn eigenlijk.
Hoe kom je er trouwens bij dat wij nog iemand gaan rekruteren? Ik ben echt heel benieuwd waar dat vandaan komt namelijk.
 

DeletedUser61161

Guest
Ik speel geen W53 hoor :p

En ja, jullie zeiken, als er op het AF een discussie gaande is over R2W bij elke nieuwe recruut zegt dat al genoeg over hoe laag tw deze dagen is gevallen :p
Beter quit iedereen gewoon met tw :p
 

DeletedUser17482

Guest
Nou ik ben al heel de dag bb dorpen uit men cluster aan het edelen die mongool blockie doodleuk zit op te edelen.

Trek u ogen open en geef dan commentaar dwaze jongen
 

DeletedUser61134

Guest
Hahahaha probeer jij nou daadwerkelijk geloofwaardig over te komen?
Wel lachwekkend dat iemand die door der hele oude stam als compleet debiel gezien wordt ons als vies neer wilt zetten, maar dat terzijde?

Waar zie je CF's? Ben toch wel stiekem benieuwd waar de cf's zijn eigenlijk.
Hoe kom je er trouwens bij dat wij nog iemand gaan rekruteren? Ik ben echt heel benieuwd waar dat vandaan komt namelijk.

Wie van mijn oude stam vind dat? Martijn in z'n uppie?
Praat gewoon dagelijks met heel Devo en MILF hoor :)

Jou vinden ze daarentegen een idioot, stabber en een klein kind. Beetje accountjes pakken en dan de stam verneuken. En al je onzin over hoe goed je was en dan in 2 dagen weggespeeld xD

http://nl.twstats.com/nl53/index.php?page=player&mode=conquers&type=gain&id=487682611
Kijk elk maar even na waar ze liggen :)
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Nou ik ben al heel de dag bb dorpen uit men cluster aan het edelen die mongool blockie doodleuk zit op te edelen.

Trek u ogen open en geef dan commentaar dwaze jongen

Volgens mij edelt hij bb's rond zijn eigen dorpen om zijn positie te versterken? Dat is opzicht niet heel vreemd toch? Bedoel hij edelt feitelijk bb's op het gebied waar hij eerst lag. Of mogen spelers nu ook al geen weerstand meer bieden van onze vrienden van ANB?

Wie van mijn oude stam vind dat? Martijn in z'n uppie?
Praat gewoon dagelijks met heel Devo en MILF hoor :)

Jou vinden ze daarentegen een idioot, stabber en een klein kind. Beetje accountjes pakken en dan de stam verneuken. En al je onzin over hoe goed je was en dan in 2 dagen weggespeeld xD

http://nl.twstats.com/nl53/index.php?page=player&mode=conquers&type=gain&id=487682611
Kijk elk maar even na waar ze liggen :)

Gelukkig zegt het feit dat m'n account op W49 eerste is geworden en de wereld gewonnen heeft meer over m'n skills dan je mening.
 

DeletedUser17482

Guest
Nou hij stuurt me net nog dat hij bb zal edelen in mijn oud cluster. Hey je antwoord is ook niets waard :)
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Nou hij stuurt me net nog dat hij bb zal edelen in mijn oud cluster. Hey je antwoord is ook niets waard :)

Tussen wat iemand zegt en wat iemand werkelijk gaat doen zit een verschil.
 

DeletedUser75812

Guest
Dus de logica dat jullie meer recruiten telt hier niet dan... ?

Jullie zijn een kleinere stam met meer ledeb btw. Wat zitten jullie nu te zagen over dat wij een hoger percentage hebben. Onze leden zijn ook groter :')

Edel minder bb en meer normale dorpen, dan kunnen jullie ons mss inhalen!!

Ons uitmaken voor zeikers, terwijl je het compleet zelf doet. 53 spant toch de troon qua bullshit verkopen op het AF! :)

Ik zie enkel Finity noord deftig groeien, maar de rest edelt gewoon echt traag. Dan is het wel logisch dat ANB die overmacht heeft hé..

Verder zou ik spelers recruiten waar je niet mee in oorlog bent. Volgens mij werd Don Marco gerecruit toen er dag(en) ervoor nog massa op werd gedaan. En Woepsie die in oorlog was met zowel Squirtle als Davroar en deblock.

Laten we eerst maar eens beginnen, dat wanneer jullie zijn gefuseerd tot een nieuwe stam, dat dat punt als een NUL-punt geld. Vanaf dat punt dus, ga je dus meten tenopzichte van elkaar.
Dit lijkt mij dan ook LOGISCH, dat het niet uit maakt dat jullie accounts groter zullen zijn. Het gaat om dat het op dat moment, een gigantische overmacht al heeft opgeleverd. Of dat nou nu wat meer of minder is gegroeid met anb tenopzichte van finity maakt niet uit, zoals ik al zei, ik wil best die 29% flink naar beneden afronden naar 20% het is en blijft een gigantische overmacht.

Het aantal spelers, tenopzichte van groei en toekomstige groei, zul je dan ook anders moeten berekenen.
Nu komen er ook een aantal grotere accounts voort uit fusies, dus vind dat uberhaupt te veel tijd om na te gaan. Laat dat voor finity en ANB nagenoeg gelijk zijn voor nu.
De toekomstige groei, wat winst geeft t.o.v een ANB, zal nooit zo veel zijn t.o.v. de totale overmacht die jullie bezitten, dat zal langzaam teruglopen op het geheel.

Laat dat laatste nou jullie angst waarschijnlijk zijn en vandaar ook jullie recruit (?), waarom recruit je anders met zo'n gigantische overmacht? Een 'eerlijker' gevecht?
 

DeletedUser75812

Guest
Ik speel geen W53 hoor :p

En ja, jullie zeiken, als er op het AF een discussie gaande is over R2W bij elke nieuwe recruut zegt dat al genoeg over hoe laag tw deze dagen is gevallen :p
Beter quit iedereen gewoon met tw :p

Oooow, ja ik heb al een tijdje me mond erover gehouden hoor, vind het AF uberhaupt niet boeiend meer zo.

Dan nog zal het gaan om dat een steeds laffere speelwijze iets is wat je stelselmatig ziet terugkomen en eigenlijk ook erger word.
 
Reactiescore
94
1 grote fout die je maakt is punten tellen.
Volgens mij is het jullie eigen domme fout bb's te edelen.

Al die CF's in ANB cluster met 1500p bb's halen je punten ook niet omhoog en maakt Finity 1 van de vieste stammen sinds W45 (Yolo)
Toevallig zitten in Finity veel W45 Yolo-leden, de laatste grote stabstam :)


Dan nog extra, punten definieert niet je win kans.
Het aantal phalanxen om effectief te knallen is 10x zo belangrijk.

Jullie hebben dan een overmacht van 16(binnenkort 17) tegen 13.
Klein rekruut en CF to win stammetje.

Beetje als leiding je leden de opdracht geven te gaan CFen op 1500p bb's.
Ik hoor alles hoor, van de bron zelf :)
Waanzinnig antwoord wederom Becca.
Dat Melvin, Davy en ik van Yolo hier spelen kan natuurlijk maar één ding betekenen: stabs!
Ontkennen wat jij via je bron hoort kan ik niet. Dagelijks spreiden wij binnen de Finity leiding de message:
Edel zoveel mogelijk barbaren in het cluster van je vijand en het liefst zo klein mogelijk!

...veeltekst....
Hiernaast was dit nog een vijandige speler ook dus als er 1 stam een R2W-stam is, is dit Finty en zijn zij degene die zich zeker niet mogen uitlaten over ANB.
Mweh, denk persoonlijk dat het erg duidelijk is dat de winnaar van deze zaadwereld hoe dan ook een R2W stam is :D
 

DeletedUser17482

Guest
Maar echt? Een eerlijker gevecht?
Ik ga kinderachtig doen en hier niet op antwoorden harry.

Je gebruikt vrij belachelijke argumenten, wij hebben 1 nieuwe recruit. Jullie 3. Maar wij mogen niet recruiteren omdat we al overmacht hebben. Really?

Mss mag onze forummod ingrijpen. Want dit is gewoon regelrecht papegaaien van beide kanten.

Ik laat jullie gerust in de veronderstelling dat je gelijk hebt. Alles wat je een betet gevoel geeft! :)

Ik zie je wel IG.
 
Bovenaan