Topstammen

DeletedUser73147

Guest
Een ander argument tegen deze stam is dat enkele leden toch wel echt ondermaats van niveau zijn of in elk geval ver beneden peil hebben gepresteerd tot op dit moment. Maar de wereld is nog jong natuurlijk :)

Hé, ik kan er ook niets aan doen dat ik er niets van kan!
 

DeletedUser75812

Guest
In ieder geval aan de spelers die momenteel al contact hebben gelegd, bedankt!

En verder kan het niveau van mijn eerste post kan nooit identiek zijn aan het niveau van de stam, ik zal voortaan wel iemand anders zo'n post voor mij laten schrijven, dan zal onze stam wel niveau hebben. Verder dank ik jullie voor de geweldige reacties vanuit Finity. De spelers die hier spelen zijn wanneer ze je stamgenoten zijn echt geweldige spelers, maar eenmaal als vijand verlagen ze enorm hun niveau door bijvoorbeeld te dreigen met teksten als: we gaan jullie clusterfucken met iedere edel dat de stam bezit. Ik zelf zou wanneer ik een slecht opgebouwde tekst zie de persoon wat tips geven over hoe hij het kan verbeteren, maar jullie geven alleen maar kritiek. Diep triest!

maar eenmaal als vijand verlagen ze enorm hun niveau door bijvoorbeeld te dreigen met teksten als: we gaan jullie clusterfucken met iedere edel dat de stam bezit.
even de context, na een speler te recruiten, deze te laten fuseren met een stamgenoot van hem, om vervolgens dat intern account te gebruiken om 12 ( misschien wel meer atm, ben er eigenlijk niet geweest vandaag.), clusterfucks te plaatsen diep in het cluster.
Zelf durven zeggen dat die speler in kwestie goeie argumenten en redenen had om dat te doen.
Nu is je 29% overmacht kennelijk nog niet genoeg.
Nou nu denk ik, dat het "niveau" wel aangegeven is na je zulke dingen durft te posten geheel uit context.

"Ik zelf zou wanneer ik een slecht opgebouwde tekst zie de persoon wat tips geven over hoe hij het kan verbeteren, maar jullie geven alleen maar kritiek. Diep triest!"
Met zo'n slecht opgebouwde tekst is er weinig hoop dat je ook maar iets kan met een gegeven tip. Nou vooruit, eentje dan, lees voordat je iets post.

Als fatsoen iets is wat je hoog zit, dan ben je bij deze stam niet op de juiste plaats.
Toch hoop ik dat er juiste mensen zullen aanmelden om hier verandering in te brengen.

Succes!
 

DeletedUser61134

Guest
Blijft mooi dat Overmacht argument.
Finity is nog altijd groter dan ANB :)
Of tellen Mb's en interns ook al niet meer mee?
 

DeletedUser76081

Guest
Blijft mooi dat Overmacht argument.
Finity is nog altijd groter dan ANB :)
Of tellen Mb's en interns ook al niet meer mee?

Hee aandachtszoeker - Je speelt niet op 53. Als je dat wel zou doen, zouden ANB en Finity de handen in een slaan om al je dorpen naar 0 te katapulteren. DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG
 

DeletedUser61134

Guest
Hee aandachtszoeker - Je speelt niet op 53. Als je dat wel zou doen, zouden ANB en Finity de handen in een slaan om al je dorpen naar 0 te katapulteren. DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG

Ik reageer gewoon op een stamgenoot van je die niet kan tellen.
Raad je aan hem in Privé tot 10 te laten tellen. Wanneer dat hem eindelijk foutloos lukt tot 100.
Dan over 2 jaar zal ik eens checken of hij de 70 al haalt.

En hoezo aandachtszoeker? Lees je eigen post eens, dan zie je een echte aandachtszoeker :)

En je spreekt voor 2 stammen? Ik heb gewoon evenveel vrienden als vijanden hoor.
Dat er in Finity een meervoud aan onzekere jongens zitten die al eens op hun plek zijn gezet kan ik niks aan doen.

Zover ik weet alleen Dylan en Justin heb ik wel eens een discussie mee gehad in ANB.
 

DeletedUser61161

Guest
okie, dan ben ik wel pro Finity zodat we een beetje een evenwicht hebben :cool2:
 

DeletedUser77704

Guest
Beste Finity-leden,

gefeliciteerd met de mijlpaal van 30 miljoen. Zijn we toch weer iets meer in evenwicht, ga zo door en we kunnen er misschien nog een leuke strijd van maken.

Al edelen wij wel gewoon door, begrijpen jullie vast wel :rolleyes:

Met vriendelijke groet,

Justin
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Ach logische actie toch? Er klopte gewoon iets niet toen ik zag dat de top 25 net niet helemaal gevuld was met Finity en ANB spelers. Nu is probleem ook weer mooi gefixed.
 

DeletedUser77704

Guest
Beste Finity-leden,

gefeliciteerd met de mijlpaal van 30 miljoen. Zijn we toch weer iets meer in evenwicht, ga zo door en we kunnen er misschien nog een leuke strijd van maken.

Al edelen wij wel gewoon door.zoals jullie wel zullen begrijpen.

Met vriendelijke groet,

Justin
Ach logische actie toch? Er klopte gewoon iets niet toen ik zag dat de top 25 net niet helemaal gevuld was met Finity en ANB spelers. Nu is probleem ook weer mooi gefixed.

Groot gelijk hebben ze idd, houdt alles nog beetje spannend.
 

DeletedUser77014

Guest
We gaan van Squirtle The Turtle als contactpersoon naar Mirage, naar Zwoele Toyboys en ondertussen weer Meme Addict. Volgens mij kunnen jullie beter iedereen als contact zetten. :rolleyes:
 

DeletedUser75778

Guest
Ja, wil je dat ik leider word van Finity? Ik kom binnen no time weer spelen op Zaad hoor.
 
Bovenaan