Topspelers

DeletedUser

Guest
en ik snap de humor er niet echt van :p

Wat vinden jullie van demo73

dat vind ik een top speler ;)
 

DeletedUser25172

Guest
Het is een spreekwoord;)

En het betekend:

Als iedereen slecht is, is de minst slechte de beste;)
 

DeletedUser

Guest
Ergens komt dat toch niet helemaal vriendelijk over....:(:(

Hoe bedoel je Demo? Dit heeft toch weinig met vriendelijkheid te maken? Men is toch niet enkel vriendelijk tegen iemand als men die persoon ophemelt?

De beste is de minst slechte , of de slechtste is de minst goede...voordeel van beider formuleringen is dat net geen onderscheid wordt gemaakt tussen goede en slechte spelers, immers iedereen is dan goed of slecht. Er is enkel sprake van nuancering door te spreken in welke mate iemand goed of slecht is. Eigenlijk is dat juist de vriendelijkste manier om iedereen te behandelen, aangezien niemand tegenover iemand anders wordt uitgespeeld (zoals: jij bent goed en die daar is slecht).

Als ik me niet vergis heb jij nog nooit de woorden noob kwetsend in gebruik genomen, dus ik denk wel dat je m'n redenering in deze kan volgen...
 

DeletedUser

Guest
uhm ik vind hem een top speler


king what is pro haha gast dat is dus de grootste NOOB want niemand is pro ;)


Nix tegen What, voor ik je hier weer op je plaats zet.
Heb jij al is iets bereikt tegenover hem?

Je komt niet eens aan zen kleinste teen jongeman.
Meer botterhammekes eten;')
 

DeletedUser

Guest
stoer stoer stoer

niemand is pro

dat hij goed is weet ik maar hij is geen pro ;)
 

DeletedUser

Guest
Ok What is King en pro en Demo73 is pro

moet ook wel anders zou het woordje pro ook niet bestaan als er niemand pro zou zijn :p
 

DeletedUser

Guest
Ok What is King en pro en Demo73 is pro

moet ook wel anders zou het woordje pro ook niet bestaan als er niemand pro zou zijn :p

het woord 'pro' is als een placebo, dient om mensen te doen geloven dat er kans bestaat dat ze beter zullen worden, niettemin is placebo een 'namaak medicijn' om mensen te genezen die 'denken' dat ze ziek zijn,
in dat opzicht is ook het woord 'pro' een medicijn voor de spelers die denken dat ze het halen zonder skills, en heeft het hun moed om te blijven spelen, in de hoop dat ze met hun 'talent' de echte goeie spelers zullen verslaan...

Nota: bijwerkingen van deze placebo's zijn naiviteit en hoogmoed, hoe kleiner de speler, hoe groter de kwalen...
spelers zoals maikelzzz zullen bevoorbeeld mee proberen te praten over zo'n zaken, maar eigenlijk werken de medcijnen in zijn geval TE goed...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser25172

Guest
het woord 'pro' is als een placebo, dient om mensen te doen geloven dat er kans bestaat dat ze beter zullen worden, niettemin is placebo een 'namaak medicijn' om mensen te genezen die 'denken' dat ze ziek zijn,
in dat opzicht is ook het woord 'pro' een medicijn voor de spelers die denken dat ze het halen zonder skills, en heeft het hun moed om te blijven spelen, in de hoop dat ze met hun 'talent' de echte goeie spelers zullen verslaan...

Nota: bijwerkingen van deze placebo's zijn naiviteit en hoogmoed, hoe kleiner de speler, hoe groter de kwalen...
spelers zoals maikelzzz zullen bevoorbeeld mee proberen te praten over zo'n zaken, maar eigenlijk werken de medcijnen in zijn geval TE goed...

Like Me!:D
 
Bovenaan