Topspelers

DeletedUser17303

Guest
Topic heropend,

met een nieuwe nummer 1.

1 Demo73 Only 7.847.273 780 10061
2 SveKKKe InS 7.832.169 782 10016

You know the drill, geen discussies over bans, offtopic of spam.

Hier wordt gesproken over topspelers.
 

DeletedUser

Guest
Nee, lees het profiel van die rombanana dinges maar eens ;)

Het is dat het account romba in handen is van Only. En tja hoe ze dat hebben gedaan.............
Er is dus weinig respect wat ik voor Only kan opbrengen. Maar ieder zijn plezier in het spel. ;)
 

DeletedUser

Guest
omg, bij nader inzien heeft hij in totaal maar 33 dorpen NIET geinterned! Eerste plaats waard? Als je het mij vraagt: TOTAAL NIET!
 

DeletedUser

Guest
Only heeft de vv van romba in handen.

Zo kan je bijna elke speler in de top20 als interner beschuldigen.

Ja, iedereen interned wel eens, ik heb zelfs iets van 5 dorpen geinterned. Maar 747 van de 780 dorpen internen?
 

DeletedUser19486

Guest
Het is dat het account romba in handen is van Only. En tja hoe ze dat hebben gedaan.............
Er is dus weinig respect wat ik voor Only kan opbrengen. Maar ieder zijn plezier in het spel. ;)

Kerel, heb je je eigen stats al eens gezien. Jij internt meer dan Demo en Nippel bij elkaar.

Ofnee, nu doe je er ook barbarendorpjes tussendoor, wel risicovol ofniet :eek:

En de discussie over Romba hebben we al eens gevoerd geloof ik, maar volgens mij was het zo dat Romba ze aan Demo gegeven heeft omdat hij respect voor hem had.

Nu kun je weer recht proberen te lullen wat krom is, maar dat is gewoon een feit.
 

DeletedUser16768

Guest
Ach ja,
1ste plek is nu wel een mooi gevecht.

The interner vs. The Killer
 

DeletedUser

Guest
Kerel, heb je je eigen stats al eens gezien. Jij internt meer dan Demo en Nippel bij elkaar.

Ofnee, nu doe je er ook barbarendorpjes tussendoor, wel risicovol ofniet :eek:

En de discussie over Romba hebben we al eens gevoerd geloof ik, maar volgens mij was het zo dat Romba ze aan Demo gegeven heeft omdat hij respect voor hem had.

Nu kun je weer recht proberen te lullen wat krom is, maar dat is gewoon een feit.

Het is een feit dat het account Romba in handen is van Only. Wat ook een feit is dat de dorpen naar Demo73 gaan. Zoals je in de statistieken ziet zijn 33 dorpen van Demo73 niet geinternd.

Nummer 1 waardig? Nee, ik heb nooit beweerd dat ik wel de nummer 1 waard bent. Wie wel die plek verdienen zijn spelers als Svekkke, Hafke, Relatine en vast nog meer spelers.

Je weet dat je deze discussie niet kan winnen want het zijn eenmaal feiten. Jij vind mij een slechte speler die niet waard is om in de top te staan. So be it. Je hebt nu je hart kunnen luchten en al je emoties over mij uit kunnen gaan. We weten eenmaal dat je mij niet mag. En dat is heel fijn voor jouw. ;)
 

DeletedUser

Guest
Kom nou niet hypocriet doen :D

Intern I en Intern II

TYNN: ''Hmm laat ik maar praten over ander mans interns en edelen van barbarendorpen. Dan zal er vast niemand merken dat ik ook intern en verlaten dorpen edel. En als ik ook InS probeer zwart te maken en het opneemt voor de slechtste stam van TW, dan zullen ze me vast erg stoer vinden. En krijg ik allemaal fanmails van n00b spelers die me geweldig vinden omdat ik tegen het grote gevestigde orde ben.'

En ja laat ik op het forum ook maar mensen lopen uitkakken. Heb vandaag toch niks te doen. :( '
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19486

Guest
TYNN: ''Hmm laat ik maar praten over ander mans interns en edelen van barbarendorpen. Dan zal er vast niemand merken dat ik ook intern en verlaten dorpen edel.''

Daar zeg ik toch niets over? Ik heb alleen een grote hekel aan hypocrisie. Bappos die het account Svekke 'The Killer' noemt, terwijl hij net zo hard internt, daar kan ik niet tegen.

Edit: Moest die laatste zin er nog bij? Nou goed, krijg je daar ook nog een reactie op: Ik ben voor of tegen niemand en mij zal het worst wezen wat de rest denkt. Demo is ook niet mijn grootste vriend, laat dat duidelijk zijn, maar het zou jullie sieren een voorbeeld te nemen aan Romba en hem ook te respecteren voor wat hij presteert in plaats van hem kinderachtig zwart te maken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16768

Guest
Daar zeg ik toch niets over? Ik heb alleen een grote hekel aan hypocrisie. Bappos die het account Svekke 'The Killer' noemt, terwijl hij net zo hard internt, daar kan ik niet tegen.

Ten eerste:
Ik heb niet gezegd waar ik The Killer in ben:cool:

Ten tweedeL
Waarom praat je over Bappos die het account SveKKKe noemt,
Zeg dan gewoon Bappos die zich The Killer noemt, of Svekkke die zich The Killer noemt.
 

DeletedUser

Guest
om eerlijk te zijn vind ik TYNN 1 van de agressiefste spelers hier in deze wereld. amun-ra, neem er eens een voorbeeld aan :D.
 
Bovenaan