Topspelers

DeletedUser25172

Guest
Voor jou moet er nog een nieuw woord worden uitgevonden,
ik ken niemand die zich doelbewust heel erg laag laat zakken, om daarna weer vol gas te kunnen geven...

is wel een leuke misleiding voor de slachtoffers die aan de placebo's zitten ;)

Blijkbaar ken je wel zo iemand:O

En het is voor iedereen een aanrader. Je bent minder gebonden aan het spel en je kan gewoon rustig doen wat je wilt:D
 

DeletedUser

Guest
Blijkbaar ken je wel zo iemand:O

En het is voor iedereen een aanrader. Je bent minder gebonden aan het spel en je kan gewoon rustig doen wat je wilt:D

*edit: ik ken niemand 'anders' die dat doet, behalve jij
 

DeletedUser

Guest
Deze mag van mij de de dikke:

Tribal Wars Topspeler: Een speler die veel tijd achter de computer doorbrengt en die daardoor een gebrek aan ontwikkelingsgelijken heeft. Daardoor ontwikkelt hij of zij veelal een negatief zelfbeeld. Sociaal en emotioneel zitten dit soort spelers vaak aan de ondergrens. Ze denken zelf altijd speltechnisch de beste te zijn en zijn dat in veruit de meeste gevallen ook daadwerkelijk.
 

DeletedUser

Guest
Deze mag van mij de de dikke:

Tribal Wars Topspeler: Een speler die veel tijd achter de computer doorbrengt en die daardoor een gebrek aan ontwikkelingsgelijken heeft. Daardoor ontwikkelt hij of zij veelal een negatief zelfbeeld. Sociaal en emotioneel zitten dit soort spelers vaak aan de ondergrens. Ze denken zelf altijd speltechnisch de beste te zijn en zijn dat in veruit de meeste gevallen ook daadwerkelijk.

Staat erbij :)
 

DeletedUser

Guest
Deze mag van mij de de dikke:

Tribal Wars Topspeler: Een speler die veel tijd achter de computer doorbrengt en die daardoor een gebrek aan ontwikkelingsgelijken heeft. Daardoor ontwikkelt hij of zij veelal een negatief zelfbeeld. Sociaal en emotioneel zitten dit soort spelers vaak aan de ondergrens. Ze denken zelf altijd speltechnisch de beste te zijn en zijn dat in veruit de meeste gevallen ook daadwerkelijk.

Slaat beetje nergens op en lijkt me een beetje een uiting van frustatie van je?
 

DeletedUser

Guest
Aangezien mensen elkaar van "no-lifer" zijn gaan verwijten als ze 1) in-game onderdoen voor de ander of 2) verbaal onderdoen voor de ander.

En jij verwoordt het nu zo, nja daardoor dacht ik dat. Want wat je zegt is: je bent goed in TW = no lifer. En als je goed bent in RL = slecht in TW. Zo begrijp ik het..
 

DeletedUser

Guest
Aangezien mensen elkaar van "no-lifer" zijn gaan verwijten als ze 1) in-game onderdoen voor de ander of 2) verbaal onderdoen voor de ander.

En jij verwoordt het nu zo, nja daardoor dacht ik dat. Want wat je zegt is: je bent goed in TW = no lifer. En als je goed bent in RL = slecht in TW. Zo begrijp ik het..

Je begrijpt het een beetje verkeerd en ik zal het even uitleggen.

Naast speltechnische kwaliteiten is tijd de meest belangrijke factor in dit spel. Er zijn (helaas) spelers in W7 die minimaal 16 uur per dag spenderen aan dit spel, 7 dagen in de week. Doordat ze weinig sociale contacten hebben lopen ze achter in hun ontwikkeling t.o.v. hun leeftijdgenoten. Een logisch gevolg is dat ze een negatief zelfbeeld krijgen. Sociaal en emotioneel krijgen ze dus een achterstand. Ze doen zich voor als pro in dit spel en willen via dit spel aanzien krijgen en hebben daar alles voor over. Dit zijn dus zowel speltechnisch en qua tijdsbesteding de beste spelers in dit spel.

Ik verwijt helemaal niemand iets, ik hoop alleen dat de spelers die zich in bovenstaand verhaal (gedeeltelijk) herkennen professionele hulp gaan zoeken want er is veel meer in het leven dan dit spel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser28965

Guest
Stukje van jezelf erin peevee:p
Je heb zelf nml geen vrienden :p
 

DeletedUser

Guest
Zelfde situatie als je mam's dus.

Het gedrag van deze n00b en die van Energy en MaikelZ is gewoon een teken van onmacht. Ze hebben ingame gespeeld en verloren. Nu verliezen ze ook nog eens de conversatie hier op het AF. Dat is blijkbaar moeilijk te verteren en de druppel om zulk gedrag te vertonen. ;) Ze hebben de kans gehad om met opgeheven hoofd Wereld 7 te kunnen verlaten. Ze zullen echter als geslagen hondjes nu alsnog verdwijnen van het toneel, het kan verkeren. :D
 

DeletedUser35251

Guest
Het gedrag van deze n00b en die van Energy en MaikelZ is gewoon een teken van onmacht. Ze hebben ingame gespeeld en verloren. Nu verliezen ze ook nog eens de conversatie hier op het AF. Dat is blijkbaar moeilijk te verteren en de druppel om zulk gedrag te vertonen. ;) Ze hadden met opgeheven hoofd Wereld 7 kunnen verlaten. Ze zullen nu als geslagen hondjes alsnog verdwijnen van het toneel, het kan verkeren. :D

Jep in jouw dromen/nachtmerrie's wel ;)

Wij spelen alle 3 nog en zullen langer op W7 blijven dan jou :D
 

DeletedUser

Guest
Jep in jouw dromen/nachtmerrie's wel ;)

Wij spelen alle 3 nog en zullen langer op W7 blijven dan jou :D

Je bent net een ouderwetse langspeelplaat. Je bent ook nog eens ouderwets vermaak hier. Hilarisch om te zien hoe je vrijwillig aan de galg blijft hangen. Je hangt al een tijdje en wees gerust we laten je nog wel even bungelen. Hoe langer hoe beter en we zullen wachten tot je je laatste adem blaast. Daarna voeren we je wel aan de wilde zwijnen. Ben alleen bang dat die jou ook niet willen vreten. :D
 

DeletedUser35251

Guest
Je bent net een ouderwetse langspeelplaat. Je bent ook nog eens ouderwets vermaak hier. Hilarisch om te zien hoe je vrijwillig aan de galg blijft hangen. Je hangt al een tijdje en wees gerust we laten je nog wel even bungelen. Hoe langer hoe beter en we zullen wachten tot je je laatste adem blaast. Daarna voeren we je wel aan de wilde zwijnen. Ben alleen bang dat die jou ook niet willen vreten. :D

Ik vind het vet cool dat jij zo'n aardige vent bent ;) Blij toe dak nog ff mag blijven bungelen zal ik dus ook zeker doen :p
 

DeletedUser28965

Guest
Zal ik erbij kommen hangen?
Kunnen we paul en vanessa uitlachen die zweten omdat ze het niet kennen winnen van 2 pubers:p
 
Bovenaan