Topspelers

DeletedUser25172

Guest
Sjeffiej ongelofelijk.

Jij bent alles wat er mis is met de wereld.
 

DeletedUser

Guest
Het gedrag van deze n00b en die van Energy en MaikelZ is gewoon een teken van onmacht. Ze hebben ingame gespeeld en verloren. Nu verliezen ze ook nog eens de conversatie hier op het AF. Dat is blijkbaar moeilijk te verteren en de druppel om zulk gedrag te vertonen. ;) Ze hebben de kans gehad om met opgeheven hoofd Wereld 7 te kunnen verlaten. Ze zullen echter als geslagen hondjes nu alsnog verdwijnen van het toneel, het kan verkeren. :D



jij bent hier een noob want jij gaat liegen en bedriegen anders kon je het niet winnen ...

onmacht ik speelt nog steeds hoor noob
 

DeletedUser18986

Guest
dan vecht je ergernissen ingame eens uit, of meld hier eens wie je bent, dan kunnen anderen je wellicht voor de zoveelste keer wegspelen.
 

DeletedUser35251

Guest
Als je niks weet hou dan gewoon je mond ;) Deze jongen is nog nooit weggespeeld. Met FJ was hij gestopt en op schedel na een tijdje ook.
 

DeletedUser18986

Guest
nee net op tijd gestopt tijdens de mass die er op je kwam zeker? dan kan iedereen wel zeggen dat ze niet weggespeeld zijn. zodra de grond je te heet onder je voeten wordt, stop je met een account. kwaliteit zeg!!!

maak dan gewoon openbaar waar je speelt, dan zullen we wel eens kijken hoe lang je het volhoudt.
 

DeletedUser

Guest
nee net op tijd gestopt tijdens de mass die er op je kwam zeker? dan kan iedereen wel zeggen dat ze niet weggespeeld zijn. zodra de grond je te heet onder je voeten wordt, stop je met een account. kwaliteit zeg!!!

maak dan gewoon openbaar waar je speelt, dan zullen we wel eens kijken hoe lang je het volhoudt.

Het slimste is dit meisje die chronisch ongesteld is gewoon geen aandacht meer te geven. Dan stopt ze vanzelf met bloeden. ;)
 

DeletedUser

Guest
dan vecht je ergernissen ingame eens uit, of meld hier eens wie je bent, dan kunnen anderen je wellicht voor de zoveelste keer wegspelen.

mwuahwha

gast ik ben zelf weg gegaan ?

+ ben ik op de 2 only acc's weg gespeelt door InS volgens mijn niet
ben ik op schedel weg gespeelt nee want ik ging zelf omdat ik gevraagt werdt bij only


dus ga niet lullen als je nix weet :rolleyes:
 

DeletedUser18986

Guest
je vlucht duidelijk van account naar account. jammer voor only dat ze naar zo'n laag niveau zijn gezonken dat ze zulke noobs als jou daar aannemen, had van demo wel iets beters verwacht.

laat me raden: zodra je een aanval krijgt, geef je direct je vv af aan demo, zodat je daarna kunt zeggend at niet jij weggespeeld bent, maar dat je er neits aan kon doen.
 

DeletedUser

Guest
je vlucht duidelijk van account naar account. jammer voor only dat ze naar zo'n laag niveau zijn gezonken dat ze zulke noobs als jou daar aannemen, had van demo wel iets beters verwacht.

laat me raden: zodra je een aanval krijgt, geef je direct je vv af aan demo, zodat je daarna kunt zeggend at niet jij weggespeeld bent, maar dat je er neits aan kon doen.

menneke menneke menneke

je weet duidelijk helemaal nix van demo wat hij doet want hij heeft me niet eens gevraagt meneer ik roep veel

heb bij only geen aanvallen gehad hoor dus

roep maar jonge roep maar lach me dood om je geroep;)
 

DeletedUser18986

Guest
je was gewoon te bang om op het account een mass van ons af te wachten en bent gewoon weer hard gevlucht.

nu verschuil je je ergens diep in Exe, zodat je weer veilig komt te liggen, maar reken maar, zodra we weten wie je bent, ben je aan de beurt, laat er zelfs graag de actie op abe voor vallen
 

DeletedUser

Guest
je was gewoon te bang om op het account een mass van ons af te wachten en bent gewoon weer hard gevlucht.

nu verschuil je je ergens diep in Exe, zodat je weer veilig komt te liggen, maar reken maar, zodra we weten wie je bent, ben je aan de beurt, laat er zelfs graag de actie op abe voor vallen

menneke menneke menneke

ik ben nog nooit gevlucht dus hou je mondje ;)
 

DeletedUser18986

Guest
je hebt nog op geen enkele manier laten merken dat ik ernaast zit, kunt niets aantonen waardoor ik kan zien dat ik ongelijk heb en zolang dat zo blijft verandert mijn mening niet en ben je iedere keer als een noob gevlucht.

geef hier gewoon je naam en we zullen nog wel eens zien hoelang je de aanvallen op je account vol kan blijven houden
 

DeletedUser

Guest
Tegen dat soort spelers wil ik het samen nog wel opnemen die te laf zijn om hun ingame naam te vertellen.

:eek:
 

DeletedUser18986

Guest
wow, ellen die het toch nog wel samen met mij wil opnemen tegen iemand :eek:

maar thnx, denk dat we met velen zijn
 
Bovenaan