Top of Flop spelers

Reactiescore
766
Wat had je dan wel verwacht?
Nog een booster die nog tijdens zijn bb een 2e dorp edelt?

Nee maar had ze dan toch wel hoger verwacht dan top 75 nu? :confused:
 
Reactiescore
766
Was best objectief hoor, ben nochtans louter op de status afgegaan. Heb de beste heren denk ik ook al minstens een jaar niet gesproken, verbaas mij er dan ook over dat big bang pp heeft gebruikt voor een start. Nu ik zijn teamgenoot weet verbaast het mij echter minder. :p

Moet eerlijk bekennen dat ik de wereldsnelheid nog niet had bekeken, had weer een standaard 1/1,5 verwacht. Wat dat betreft had het beter gekund maar zoals ik al aangaf, aan de stats te zien zijn ze ook flink aangevallen in de start. Jam mer dat ik er niet eerder van wist anders was deze koning misschien zelf nog wel begonnen, mijn leukste werelden waren immers ook op snelheid 2 (of hoger).


Zelfs polderkneus hangt hier nog rond? :eek:

Ben ik het mee eens, echter had ik simpelweg meer verwacht :p

Ik zeg niet dat zij het slecht doen, maar als jij de wereld als “matig” neerzet, mag je het iets beter doen dan dit imo.
 
Reactiescore
766
Later begonnen he

Haha dat snap ik:p. Maar goed nu toch alweer een tijdje, daarom vroeg ik me ook af hoe hij (jullie dus) er nu voor zou staan.

Ben ook nog benieuwd naar de verdere ontwikkelingen, wie weet stoten jullie inderdaad binnen no-time door. Mocht dat gebeuren, zal ik ook niet aarzelen een nieuwe berichtje te sturen op het AF ten goede van jullie;)
 
Reactiescore
2.039
Ben ik het mee eens, echter had ik simpelweg meer verwacht :p

Ik zeg niet dat zij het slecht doen, maar als jij de wereld als “matig” neerzet, mag je het iets beter doen dan dit imo.

Dat deze wereld matig is staat sws al buiten kijf hoor, het stelt al een jaar of 3 niets meer voor. Laatste werelden die ik startte stond ik met 2 vingers in de neus bovenaan terwijl het er vroeger echt om spande om uberhaupt de start te kunnen overleven, dat zal het laatste jaar er echt niet beter op zijn geworden met de leegloop.

Juh ben samen met Thorso paar weken na de start voor de fun begonnen. Als iemand pp wil uitgeven vind ik t ook ok nu hoor, iedereen doet t dus je moet wel. Hou mij normaal beperkt tot classics maar dan nu eens een uitstapje maken.
Bij ons ben je welkom hoor :D

Zal eens kijken of ik in m'n skype kom, weet m'n pw niet :(
 
Reactiescore
766
Dat deze wereld matig is staat sws al buiten kijf hoor, het stelt al een jaar of 3 niets meer voor. Laatste werelden die ik startte stond ik met 2 vingers in de neus bovenaan terwijl het er vroeger echt om spande om uberhaupt de start te kunnen overleven, dat zal het laatste jaar er echt niet beter op zijn geworden met de leegloop.

Ook daar ben ik het mee eens, maar dan moet je het dus wel zelf beter doen ;)

Heb 1 wereld tegen je gespeeld als ik het goed heb en daar stond je inderdaad stijf bovenaan totdat je (volgens mij voorgoed) zou stoppen, als ik het goed zeg.
 
Reactiescore
2.039
Ook daar ben ik het mee eens, maar dan moet je het dus wel zelf beter doen ;)

Heb 1 wereld tegen je gespeeld als ik het goed heb en daar stond je inderdaad stijf bovenaan totdat je (volgens mij voorgoed) zou stoppen, als ik het goed zeg.
Welke wereld was dat? Ben idd al jaar of anderhalf compleet van de verslaving af. :p
 
Reactiescore
766
Welke wereld was dat? Ben idd al jaar of anderhalf compleet van de verslaving af. :p

Als ik het goed zeg, wereld 44. Kan dat kloppen?

Ik dacht deceiver of the nine oid maar daar wil ik van af zien.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Dat deze wereld matig is staat sws al buiten kijf hoor, het stelt al een jaar of 3 niets meer voor. Laatste werelden die ik startte stond ik met 2 vingers in de neus bovenaan terwijl het er vroeger echt om spande om uberhaupt de start te kunnen overleven, dat zal het laatste jaar er echt niet beter op zijn geworden met de leegloop.



Zal eens kijken of ik in m'n skype kom, weet m'n pw niet :(
Blijven proberen :D

Als ik het goed zeg, wereld 44. Kan dat kloppen?

Ik dacht deceiver of the nine oid maar daar wil ik van af zien.
Het zou bijna in zijn handtekening staan
 
Reactiescore
766
Ik zit op het moment op mobiel dus zie geen handtekening staan, een aanname die jij ook had kunnen maken gezien mijn post...:mad:
 

DeletedUser75778

Guest
Nee maar had ze dan toch wel hoger verwacht dan top 75 nu? :confused:
Naja sorry, maar tot enkele dagen terug stonden wij rang 1 op de groeiranglijst en ook nu staan we relatief gezien veel hoger dan wie dan ook. Waar baseer je je mening op? Ik moet zeggen dat het een stroeve start is, maar dat is info die je niet kan aflezen uit de stats: die impliceren een degelijke start.
 
Reactiescore
2.039
Als ik het goed zeg, wereld 44. Kan dat kloppen?

Ik dacht deceiver of the nine oid maar daar wil ik van af zien.

Ah deceiver, good memories. Ben erna nog op w50 gestart op het account rank 1 (ironisch gezien de positie). Welk acc speelde je zelf? :)
 
Reactiescore
766
Naja sorry, maar tot enkele dagen terug stonden wij rang 1 op de groeiranglijst en ook nu staan we relatief gezien veel hoger dan wie dan ook. Waar baseer je je mening op? Ik moet zeggen dat het een stroeve start is, maar dat is info die je niet kan aflezen uit de stats: die impliceren een degelijke start.

Maar jij zei dat er matig gestart werd, ik vroeg enkel waar jij dan speelde als je zo’n top starter was. Want de tijd is nu toch al voorbij gevlogen :p Nu kunnen wij iniedergeval concluderen dat jij bij het deel “degelijke” starters van deze wereld hoort, toch? :)
 
Reactiescore
766
Ah deceiver, good memories. Ben erna nog op w50 gestart op het account rank 1 (ironisch gezien de positie). Welk acc speelde je zelf? :)

Ik heb eerst solo op thag0d gespeeld en ben daarna door gegaan op Sasori. Achja, die wereld was op een gegeven moment vrij snel voorbij. Rim-stam en core-stam gingen fuseren om tegen toen Preau te strijden maar dat werd hem niet. Alleen maar onderling gejank en gezeik en het ene frontacc ging op del na het andere..
 
Reactiescore
2.039
Ik heb eerst solo op thag0d gespeeld en ben daarna door gegaan op Sasori. Achja, die wereld was op een gegeven moment vrij snel voorbij. Rim-stam en core-stam gingen fuseren om tegen toen Preau te strijden maar dat werd hem niet. Alleen maar onderling gejank en gezeik en het ene frontacc ging op del na het andere..

Ah dat acc herken ik idd nog wel, lag zuid west onder ons als ik mij niet vergis naast dat farmacc dat er opeens mee kapte. In de eerste instantie leuke wereld toen wij met een paar accs als Preau tegen de rest gingen maar helaas was de organisatie binnen de rest van de partijen wat matig. :(
 

DeletedUser75778

Guest
Maar jij zei dat er matig gestart werd, ik vroeg enkel waar jij dan speelde als je zo’n top starter was. Want de tijd is nu toch al voorbij gevlogen :p Nu kunnen wij iniedergeval concluderen dat jij bij het deel “degelijke” starters van deze wereld hoort, toch? :)
Dat is echt totaal geen antwoord op de vraag die ik stel en daarnaast heb jij er van gemaakt dat ik een topstarter ben, terwijl ik dat nooit beweerd heb. Dat ik een duidelijke mening heb verkondigd over het startniveau van het gros van de spelers is waar en ik heb daarbij ook uitgelegd wat ik anders zou doen en waarom. Je bent volledig vrij om dat een goede of slechte manier te vinden of om mij te vertellen dat ik mezelf een topstarter vind, maar ik zal het je makkelijker maken in deze discussie door alsnog te beweren: ja, mijn team start denk ik de hele wereld er uit.

Afijn, nogmaals de vraag, hopelijk nu met een antwoord: waaruit concludeer jij dat het een teleurstellende start is?
 
Reactiescore
766
Ah dat acc herken ik idd nog wel, lag zuid west onder ons als ik mij niet vergis naast dat farmacc dat er opeens mee kapte. In de eerste instantie leuke wereld toen wij met een paar accs als Preau tegen de rest gingen maar helaas was de organisatie binnen de rest van de partijen wat matig. :(

Lag inderdaad ergens in die buurt naast tasmaniandevil ja :p

Elk account kapte er opeens mee volgens mij. Zijn maar een x aantal door gegaan tot t daadwerkelijke einde. Ik zelf ben op den duur ook gestopt daar, was geen organisatie in te krijgen.

Uiteindelijk jammer van de fusie van toendertijd HQ en Snow. Is mijn eigen schuld hoor aangezien ik de leider was van HQ, had het allemaal veel leuker in mijn hoofd dan hoe het daadwerkelijk ging :p

Geen idee of de namen jou nog iets zeggen aangezien je volgens mij toen al gestopt was.
 
Reactiescore
766
Dat is echt totaal geen antwoord op de vraag die ik stel en daarnaast heb jij er van gemaakt dat ik een topstarter ben, terwijl ik dat nooit beweerd heb. Dat ik een duidelijke mening heb verkondigd over het startniveau van het gros van de spelers is waar en ik heb daarbij ook uitgelegd wat ik anders zou doen en waarom. Je bent volledig vrij om dat een goede of slechte manier te vinden of om mij te vertellen dat ik mezelf een topstarter vind, maar ik zal het je makkelijker maken in deze discussie door alsnog te beweren: ja, mijn team start denk ik de hele wereld er uit.

Afijn, nogmaals de vraag, hopelijk nu met een antwoord: waaruit concludeer jij dat het een teleurstellende start is?

Geen idee meer wat je daadwerkelijk hebt beweerd, alleen als jij andere matig vindt starten, vind ik, dat je het zelf dan toch wel een flink stuk beter mag doen.

Ik baseer mijn mening op de statistieken en de cijfers die ik nu voor me zie. Ik vind ze niet zo spectaculair. Nogmaals, David, als jullie ons er over twee weken uitsprinten, krijg je ook van mij een bericht ;)
 
Reactiescore
766
Bovenaan