Top of Flop spelers

Deleted User - 487694086

Guest
Lategame kan je het managen ja, early game is tegenwoordig elke wereld vies.
 

DeletedUser80083

Guest
Haha wat sneu dit zeg, vooral de mensen die er snel op reageren zonder enige achtergrond!

Een mes snijdt aan 2 kanten.

Er zijn in het verleden helaas al meer confrontaties geweest tussen Forza leden en de vrienden kring van de welbekende Goose A.K ''Maretan'' die er destijds ook in bevonden, gaat er een belletje rinkelen Marentan?

Waarom probeer je mij en de stam Bonken die er overigens helemaal niks mee te maken heeft zo zwart te maken?
Ik snap dat dit nogal een impact heeft op je leven maar kom op zeg, een half verhaal vertellen en zo een hoop commotie veroorzaken is nog zieliger dan een echte backstabb.

Ik kom wel terug als je het volledige verhaal gepost hebt als je man genoeg bent hiervoor ;)
Heb wel wat beters te doen.

Beste lezers, nog een fijn weekend verder !
 

DeletedUser73681

Guest
Voor zo ver ik gelezen heb val je stamgenoten aan? Terwijl je nog in de stam zat? Die actie is een stab. Wat hier ook aan vooraf gaat het blijft een stab. Post vooral de dingen waar jij op doelt, wellicht krijgen we dan een andere mening over hun. Maar de stab blijft staan
 

DeletedUser80085

Guest
@Semtay

het mes snijd aan twee kanten is een mooi zinnetje maar slaat in dit geval nergens op pure stab waar bonken (the wizard melzar iig) nog is volop aan mee doet. (stabben is overigens niet verboden maar ga er niet omheen praten wanneer je op de feiten word gewezen)

Er is in deze situatie helemaal geen contect nodig het is een vieze backstab dit soort dingen doe je gewoon niet.
waarom de stamopheffen en niet gewoon verlaten bijv? + tot in de ochtend wachten totdat de aanvallen binnenkomen.
daarnaast heb je samen met the melzard wizard alles tot in detail gepland op niets vermoedende stamleden ronduit smerig!!
En mooi gebruik gemaakt van info in de stamchat laf dit.
 

DeletedUser79952

Guest
Ik, als ex-Forza speler moet helaas aansluiten bij Goose. Dat hem uiteindelijk aanvalt snap ik, maar de manier waarop is ver onder niveau.

Inmiddels is hij gekickt uit Bonken.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
Haha wat sneu dit zeg, vooral de mensen die er snel op reageren zonder enige achtergrond!

Een mes snijdt aan 2 kanten.

Er zijn in het verleden helaas al meer confrontaties geweest tussen Forza leden en de vrienden kring van de welbekende Goose A.K ''Maretan'' die er destijds ook in bevonden, gaat er een belletje rinkelen Marentan?

Waarom probeer je mij en de stam Bonken die er overigens helemaal niks mee te maken heeft zo zwart te maken?
Ik snap dat dit nogal een impact heeft op je leven maar kom op zeg, een half verhaal vertellen en zo een hoop commotie veroorzaken is nog zieliger dan een echte backstabb.

Ik kom wel terug als je het volledige verhaal gepost hebt als je man genoeg bent hiervoor ;)
Heb wel wat beters te doen.

Beste lezers, nog een fijn weekend verder !

misschien volgende keer mijn hele post lezen, inclusief de disclaimer. Ik ben niet Goose zelf, heb ook niks met hem of Forza te maken. Ik kreeg puur het verhaal onder ogen en besloot dit openbaar te maken, zodat men weet waar men aan toe is.

Kan zijn dat ik delen mis in het verhaal, waaronder de toedracht, voel je vrij deze te posten en toelichting te geven, daar ik niet de beschikking heb tot deze materialen. Dit neemt niet weg dat je hem letterlijk hebt aangevallen terwijl die in je stam zat, en dat je vervolgens je stam hebt opgeheven. Pure feiten die ik zwart op wit heb bewezen in die post.

Verder maak ik nergens Bonken zwart. Ik vroeg me puur af hoe ze zouden reageren op jouw acties en legde de bal bij hun. Wel op ene manier waarmee ik de publieke opinie beinvloed, als ze niet op een bepaalde manier zouden handelen, maar daarvoor is dit nou een P&P forum. Iets waarop ze gereageerd hebben, gezien je nu niet meer in de stam bonken zit. Als ik Bonken en Melzar zwart had willen maken, had ik wel geopperd dat ze op de hoogte waren van wat je ging doen, door een gecoördineerde aanval (die ik niet kan bewijzen, enkel vermoeden, ik heb geen communicatie tussen jou en melzar gezien), of dat hij op zijn minst jouw toelating tot bonken in twijfel had kunnen trekken gezien je op voorhand van de aanval nog in forza zat. Ik heb dit echter niet gedaan en zal dit ook niet doen, want ik heb hiervoor 0 aanwijzingen of bewijs.

Ik wens je een prettige zondag verder
 

DeletedUser74825

Guest
Even terugkomen inzake het geval Semtay en zijn stab:

Deze speler was door Bonken gekickt aangezien zij beweerden hier niets mee te maken wilden hebben. Nu blijkt wel dat vv's draaien voor een stabber voor een Bonken lid geen probleem is.
Nogmaals Bonken die op een slechte manier in het daglicht komt....
 
Reactiescore
1.365
Bonken atm:
giphy.gif
 

DeletedUser80085

Guest
Klopt bonken lid ChopChop speelt al sinds twee dagen op Semtay om te 'deffen'. Met weinig succes overigens heel opmerkelijk idd! Bonken nam zgn direct afstand van semtay door hem te kicken maar het was al duidelijk dat melzard 100% afwist van de stab.
Uitkijken met bonken vol vieze spelertjes
 
Reactiescore
12
Klopt bonken lid ChopChop speelt al sinds twee dagen op Semtay om te 'deffen'. Met weinig succes overigens heel opmerkelijk idd! Bonken nam zgn direct afstand van semtay door hem te kicken maar het was al duidelijk dat melzard 100% afwist van de stab.
Uitkijken met bonken vol vieze spelertjes
graag wel bewijzen , want zonder is dit een witch hunt .
 
Reactiescore
766
Reactiescore
246
wie heeft er tijd en zin voor echt eens accounts te beoordelen vroeger gebeurde dat meer en was het echt fijn om te lezen voor een pleb zoals ik :eek:
 
Bovenaan