Top of Flop spelers

Reactiescore
766
Zwaar overtrokken dus “ een stab”.
Kan mij ook niet voorstellen dat David betrokken was bij een stab.

David wordt ook niet genoemd als stabber. Hij zal 1 van de spelers zijn die het tegen heeft gehouden.

Een stab is overdreven, echter is het niet netjes spelen. Vervolgens niets meer van je laten horen en je dorpen laten farmen door iemand buiten ima, is niet netjes ;)
 
Reactiescore
3.457
Als iemand er niet is,hoe weet je dan of hij gefarmed wordt ?
 
Reactiescore
3.457
74B279E3-974F-46B9-80CF-BF3A7569A528.png
David wordt ook niet genoemd als stabber.

Hij werd wel degelijk genoemd als stabber op het w62 af, maar had al door dat Runner Consuela uit zijn nek zat te zwetsen.
Snel zijn af posten verwijderd,wat een “held”
 
Reactiescore
1.367
zou niet weten of welke stab ze het moeten hebben zover ik weet.

Bonken & ima werken samen ! stelletje noobs!

Meneer bonken voor jou Franky!
En sws dat dat accie waar kechie t over heeft, wel van een stabje houdt :p.
 
Reactiescore
766
Kijk hier wil ik wel is bewijs van zien.

Zzz, je weet dondersgoed dat ik daar geen bewijs van heb. Heb wel ergens een soort van omstreden antwoord van johny english gezien.

Het is iniedergeval wel heeeeel frappant dat wanneer zgt zuen nergens meer op antwoord en zijn dorpen leegzet, johny english opeens de hoogste rover had van de wereld op dat moment.

Maar goed, bewijs ga je niet krijgen maar jij weet zelf ook dat het zo is ;)
 
Reactiescore
415
Naja ik weet niet hoor, maar volgens mij heeft Ima afgelopen week nog de vv van zuen gehad, en alle troepen bewegingen kunnen zien. Bovendien heb ik de spelers ervan op de hoogte gesteld dat ze aangevallen werden en beter vv konden afgeven. Dus er is genoeg tijd geweest om te bewijzen dat dit echt gebeurd is, maar blijkbaar is roepen zonder ook maar iets van de situatie te weten een betere aanpak.
 
Reactiescore
766
Naja ik weet niet hoor, maar volgens mij heeft Ima afgelopen week nog de vv van zuen gehad, en alle troepen bewegingen kunnen zien. Bovendien heb ik de spelers ervan op de hoogte gesteld dat ze aangevallen werden en beter vv konden afgeven. Dus er is genoeg tijd geweest om te bewijzen dat dit echt gebeurd is, maar blijkbaar is roepen zonder ook maar iets van de situatie te weten een betere aanpak.

Uiteindelijk wel ja, maar jij weet dondersgoed dat zij gefarmd werden.

Jammer dat je het goed probeert te praten. Het een stab noemen is overdreven, ben ik het mee eens. Maar het is wel gewoon smerig spelen, simpel.

Leg de situatie maar eens uit (vanuit jouw optiek).
 
Reactiescore
415
vanuit mijn optiek is er geen troepenbeweging vanaf mijn account naar het account zuen geweest. Op 3 scoutaanvallen na, dat waren elk 20 scouts en liepen op de dorpen 004, 005, en 006. Dit was een fout van mijn co en is direct voor verontschuldigd richting zuen. Ik heb zelfs nog mensen op mijn account laten loggen om dat te checken, en @Felicitys kan beamen dat dit inderdaad is gebeurd. Verder komen die "bekentenissen" van Johnny allemaal van mij.

Verder kan ik troepenbewegingen die niet zijn gebeurd niet aantonen, dus kan ik moeilijk tegenbewijs geven tegen loze claims die zonder ondersteuning gemaakt worden.
 
Reactiescore
766
Gozer, je hebt nog nooit met je account in de top 25 gestaan van plunderen en opeens stond je op meer dan 3,5 miljoen. Op dat moment was dat of het hoogste of het op 1 na hoogste.

Stuur wat rapportjes door van waar je die buit opeens vandaan had gehaald. Dat is tegenbewijs. Op die manier kan je laten zien dat je het eerlijk hebt gespeeld.

Laat me raden, dit ga je niet doen want dat slaat nergens op en geeft info over je account prijs..

Lame figuur ben je. Maar goed, ik wacht.
 
Reactiescore
331
Bob, jij vuile gozer
Rol nog eens over deze wereld als een bulldozer
Verder, kunnen de beschuldigingen nog bewijslozer?
Pas maar op, je maakt Inge nog bozer!
 
Reactiescore
766
Dus er wordt een account als stabber bestempeld,maar er is geen bewijs en ipv van die uitspraak hard te maken moet de tegenpartij met bewijzen komen? Hilarisch

Jezus, het is niet te doen hier op deze manier. Iedereen kent elkaar en steunt elkaar op het af.

NOGMAALS, het is geen stab, maar het is niet netjes spelen en dat kan je gewoon toegeven.

Behoorlijk vervelend ook dat jij continu komt mengen in de hoop op antwoord. Bij deze dan ook mijn laatste bericht over dit onderwerp richting jou.

Zolang er geen bewijs is dat hij die farminkomsten ergens anders dan de dorpen van zuen vandaan heeft, blijft hij in de ogen van de ima spelers een smerige speler. En dat wordt versterkt als later naar buiten komt dat zgt zuen en johny english samen plannetjes maakten achter de rug van heel ima om. En dat terwijl zij zonder ima niet eens hadden bestaan :’)
 
Reactiescore
415
is toch enkel beter als de ima spelers mij niet mogen? meestal is dat een rede om iemand aan te vallen, en dat maakt de wereld enkel leuker :)
 
Reactiescore
1.367
Jezus, het is niet te doen hier op deze manier. Iedereen kent elkaar en steunt elkaar op het af.

NOGMAALS, het is geen stab, maar het is niet netjes spelen en dat kan je gewoon toegeven.

Behoorlijk vervelend ook dat jij continu komt mengen in de hoop op antwoord. Bij deze dan ook mijn laatste bericht over dit onderwerp richting jou.

Zolang er geen bewijs is dat hij die farminkomsten ergens anders dan de dorpen van zuen vandaan heeft, blijft hij in de ogen van de ima spelers een smerige speler. En dat wordt versterkt als later naar buiten komt dat zgt zuen en johny english samen plannetjes maakten achter de rug van heel ima om. En dat terwijl zij zonder ima niet eens hadden bestaan :’)

Jij spreekt dus voor heel ima?
Blijkbaar is het dus niet achter jullie rug om gegaan, zoals eerder vermeld.
Tevens hoeft johny niets toe te geven als ze dit niet willen, daarom zijn bewijzen nogal handig... :)
 
Bovenaan