Top of Flop spelers

Reactiescore
766
Dat is echt totaal geen antwoord op de vraag die ik stel en daarnaast heb jij er van gemaakt dat ik een topstarter ben, terwijl ik dat nooit beweerd heb. Dat ik een duidelijke mening heb verkondigd over het startniveau van het gros van de spelers is waar en ik heb daarbij ook uitgelegd wat ik anders zou doen en waarom. Je bent volledig vrij om dat een goede of slechte manier te vinden of om mij te vertellen dat ik mezelf een topstarter vind, maar ik zal het je makkelijker maken in deze discussie door alsnog te beweren: ja, mijn team start denk ik de hele wereld er uit.

Afijn, nogmaals de vraag, hopelijk nu met een antwoord: waaruit concludeer jij dat het een teleurstellende start is?

Het feit dat je nu op 0 punten staat. Zgt zuen :(
Op deze manier kan ik het ook, een week na je eerste overname stoppen.

Op deze manier komt mijn tante nog bovenaan de groeiranglijst:rolleyes:
 
Reactiescore
766
Je kan natuurlijk wel "de hele wereld eruit starten" maar als je dan na een week stilvalt ... ;-)

En dan opeens nergens meer te bekennen. Jammer, had meer verwacht en gehoopt..
 
Reactiescore
524
Volgens mij kijkt niemand hier verder vreemd van op?
Hier staat hij al een tijdje om bekend :D

Een aanwinst die moeilijk te evenaren is op het moment dat hij onder zijn steen vandaan komt maar zijn stenen voorraad is dermate groot dat het zelden langer dan 2 weken duurt voor hij er weer eentje heeft gevonden om zijn winterslaap voort te zetten.
 
Reactiescore
3.457
Op w49 heeft hij het lang vol gehouden als leider:eek:
 

DeletedUser80044

Guest
Nja ze waren anders een leuke stab aan t plannen of niet bob
 

DeletedUser79458

Guest
Dus geen stab?

Is gerucht dat Zuen en Johhny zouden gaan samenwerken op aandringen van iemand van Zuen en iemand van Johhny. De 2 andere bespelers van Zuen hebben dit tegengehouden. Maar aangezien Zuen geinternt is kunnen ze Ima niet meer verlaten.
 
Reactiescore
415
Mwah is geen gerucht hoor, Tuur en Thorsten hadden graag samen een stam begonnen. Jammer genoeg had zuen Ima nodig in de beginfase omdat ze zonder deff van die stam helemaal de grond in gekatad werden. Daarom hebben wij op aanwijzen van Thorsten zelf nog een solli naar Ima gestuurd, maar die werd niet serieus genomen door de stam. Hierna hebben wij contact gehouden met zuen doormiddel van een groepsapp. Waar een speler van niettedoen zelfs nog in heeft gezeten, dus dat was ook niet echt achter de rug van ima om in mijn ogen.

Maar als een idee hebben al een stab is, dan wil ik graag dat mysterious individuals ook als stabber word bestempeld. Gister heb ik namelijk nog met ze besproken dat we eat sleep farm repeat gaan edelen. Kortom enkel stabbers in die noob stam.
 
Reactiescore
3.457
Zwaar overtrokken dus “ een stab”.
Kan mij ook niet voorstellen dat David betrokken was bij een stab.
 
Reactiescore
415
ahja, tegenwoordig word bij alles al stab geroepen.
Neem het zelf niet meer zo serieus als er enkel geschreeuwd word zonder dat er ook maar een enigszins bewijs word gegeven.
 
Bovenaan