Top/flopstammen

Reactiescore
157
Vanwaar verplaatst de discussie van discord naar hier?

Er is 3 dagen lang gekibbeld op een zeer slecht niveau van beide partijen. Op dag 1 kon je de conclusie al trekken dat er vanuit mats geen enkele naam zal komen wie de betreffende persoon is van de screenshots.

Dat het niet helemaal eerlijk is dat de screenshots bij mats terecht zijn gekomen is een feit. Dat er vervolgens een 2de ss bij komt is dan al helemaal verdacht. Vooral als mats met de bewering komt niet te vragen om de eerste screen maar wel een 2de tevoorschijn tovert. Zit een groot vraagteken achter in mijn ogen.

Dat er gesuggereerd word dat nicolas98 de betreffende persoon is die de screenshots gemaakt heeft en heeft gestuurd komt door alle tijd overeenkomsten toch aardig overheen.
Hier aan toe te voegen valt het ook op dat op de gemaakte screenshots de tijd van verzenden in het engels staat.
Heel toevallig staat de discord van nicolas ook in het engel. Bewijs kan hiervan uiteraard gedeeld worden.

100% waterdicht iemand beschuldigen is in deze zaak waarschijnlijk onmogelijk. Maar door alle puzzelstukjes te plaatsen begint het wel eruit te zien dat nicolas toch het verstopte gezicht is achter de screenshots.
 
Reactiescore
8
Dus een medespeler op het account Schedel, het account dat altijd een mening heeft klaarstaan, acht het ineens nodig om dit stil te zwijgen? Of krijgen we hier nog een passend antwoord van de rest van Schedel? Als dit inderdaad zo is gegaan, zoals de screens aanwijzen, speelt Schedel dus niet meer puur uit skills en activiteit. Want als het al zo makelijk is voor een speler van Schedel om screens uit een vijandelijke Discord te krijgen, dan zal de rest niet veel moelijker zijn om te bemachtigen. En vooral omdat hij ze zo trots laat zien is erg triest. Ook iedereen die hem hier verdedigen zijn triest..

Maar, GWAMM, TuuTuu en POG is het dus?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
wij van team schedel zwijgen niets stil

wij krijgen inderdaad informatie en dit gebeurt op aanvraag van ons, niet onze fout dat dit wordt gegeven

grts, team schedel
 
Reactiescore
5.693
Haahahahah goeie Rob
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Reactiescore
470
Mats beweerd dat hij niet wist dat hij screens zou krijgen uit GWAMM discord.
Bekijk bijlage 29455bericht: 07-07-21

Maar er gebeurde ook iets heel anders tijdens het begin van het gesprek:

Bekijk bijlage 29456bericht: 05-07-21

Op de screen van 13:56 praat ik over John @TasmanianDevil die speelt niet bij jullie maar begon tegen me met het verhaal dat GWAMM/TuuTuu en POG gingen samenwerken. Hem ik inderdaad om bewijs gevraagd , snap niet waarom je een screenshot van 3 uur voordat ik bewijs krijg en tevens ook 3 uur voordat Nicolas jullie nummer 1 dader in jullie discord kwam gebruikt. Dit is gisteren avond al ontkracht en ik zie dat John het hier nogmaals heeft gedaan. Screenshots maken van een gesprek van 30 uur? en de volgorde aanpassen is geen bewijs.

Hier geeft Mats dus duidelijk aan om bewijs te vragen. Nu krijgen wij dit op onze discord:
bericht: 05-07-21
Gaat Nicolas98 (oud CO Mats) nu co op Inno Smurf, ook even zijn voice laten horen:
Bekijk bijlage 29458bericht: 05-07-21 (w80chat)

Dit is niet in jullie discord dit is in de wereldchat. Wist niet eens dat dit een oud co van me was aangezien ik Nicolas na W73 niet meer heb gesproken, waar we niet goed uit elkaar zijn gegaan wat @Dream Team. of andere imago mee lezers hier kunnen bevestigen, sindsdien geen contact meer gehad tot afgelopen maandag de dag van deze screen.

Bekijk bijlage 29462Hier het bericht waar ook een tijd bij staat. (eerder genomen screenshot)

Even later laat Mats zijn verkregen screens zien:

Bekijk bijlage 29463
Bekijk bijlage 29464

Wat het leuken is, is da Mats vergeet dat er tijden bij staat. deze screen is genomen nadat mats zegt screen te hebben ontvangen, Dus krijgt Mats bewust een 2de screen. Dit onderbouwt hij met dit:

Wat het leuken is, is dat ik de screen van het bewijs krijg om 17u, die krijg ik zonder te vragen het was zelfs zo dat de screenshot binnen 30 seconden werd verwijderd door de persoon maar ik had er zelf al een screenshot van gemaakt via mijn mobiel hierdoor de zwarte randjes wat jullie vrijdag avond het bewijs vonden van photoshop. Hierna heb ik dus beloofd niet te delen van wie ik hem heb gekregen zodat ik bewijs had dat jullie al ruim 5 uur glas hard aan het liegen waren in de wereld chat. Ik zeg dat in de wereldchat en in jullie stam discord wordt er meteen iemand schuldig bevonden namelijk Maikel. De persoon die me de screenshot heeft gegeven stuurt nogmaals een screenshot nogmaals zonder te vragen, hierna geef ik in de wereldchat aan dat Maikel niet de persoon is die met de screenshot gaf omdat ik het zielig vond hoe snel er iemand een rat werd genoemd en blijkbaar van het account gekicked omdat ik lees dat het WW al gewijzigd is.

Snap je logica hier überhaupt niet , hoe kan ik de screenshot van 17:16 al gehad hebben ( jullie reactie op het feit dat ik het bewijs heb) voor ik het bewijs had?

Edit: even over je bijlage, een screenshot van ruim 6 uur na het krijgen van het bewijs, zal dit even voor je uitleggen DE SCREENSHOT = het bewijs daar refereer ik niet naar de screen shot waar jullie een verkeerde beschuldigen dat ziet iedereen wanneer ga jij het ook eens inzien?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
470
DEEL 2:

Wat het leuken is, is da Mats vergeet dat er tijden bij staat. deze screen is genomen nadat mats zegt screen te hebben ontvangen, Dus krijgt Mats bewust een 2de screen. Dit onderbouwt hij met dit:
Bekijk bijlage 29453


Bekijk bijlage 29454
Mats beweerd dus een screenshot te hebben die nog niet gemaakt is. Laaste bericht op screen is 17:16 en Mats geeft aan om 17:07 bewijs te hebben, dus de screenshots. Daarnaast wil Mats niet zeggen wie het is, want zodra dat bekend is en het ook echt om Nicolas98 zou gaan, spreken deze screenshots toch Mats zijn claims tegen om niemand bewust naar de GWAMM chat te hebben geduwd voor het verzamelen van informatie en ze dus niet random zou hebben gekregen.

Ik zou dus een oproep willen doen aan Mats en de leiding van Looney om toch echt te bewijzen dat het Nicolas98 niet is geweest.
Het is al triest genoeg dat Mats zijn inside informatie uit een vijandelijke stam niet wil prijs geven. Maar als ook blijkt dat er een vermoeden is dat Mats bewust iemand in een Discord om rechten laat vragen en informatie heeft laten lekken, zou ik toch wel op prijs stellen dat dit opgepakt wordt en ook vanuit Looney tot op de bodem zal worden uitgezocht.

Bij deze: ik baseer dit geheel op vermoedens en het kan allemaal een groot toeval zijn, maar er wijst wel heel veer naar Mats, en ik zou graag zien dat dit door zowel Mats als de Leiding van Looney met duidelijk bewijs dat Nicolas98 het niet is onderuit gehaald zal worden.

Groet,
Nicky

Je oproep heeft geen nut. De leiding van Looney en tevens ook iedere neutrale speler die de afgelopen 2 dagen van discussiëren in de wereld chat iets heeft toegevoegd hebben gezegd dat er niks fout is met wat ik gedaan heb. Of als de neutrale spelers nog niet genoeg waren er ook stamgenoten van je naar me toegekomen dat ze zich diep schamen met het gedrag van jou en je co.

Wat had ik moeten doen MIB bellen en vragen of ze me geheugen kunnen wissen? Ik wou het bewijs niet gebruiken maar zelfs na het verkrijgen van het bewijs bleven jullie maar ontkennen helaas had ik toen geen keuze meer.

Dit is het laatste wat ik erover te melden heb, na 2 dagen aan persoonlijke bashes , dingen verdraaien , fake screenshots vanuit jullie en valse beschuldigingen ben ik er wel klaar mee.
 
Reactiescore
1.365
Ach, je kunt wel lullen matsert,

Maar nu ik weet welke Nicolas het is, is de logische link erg easy gelegd ;).

Jullie zijn al likvriendjes sinds tijden..

Ongeacht de informatie, je keurt foutspel/mollen gewoon goed.
Wat gewoon in mijn ogen zwaar onethisch is. Leuk dat je zo vies wilt spelen knul.
Nu speel je al met 2 mollen in een stam. Ga je voor een mollenbende?

Denk dat jij jezelf eens goed in de spiegel mot gaan aanloeren en nadenken of je überhaupt wel fair kunt spelen. Daarnaast verpest je de "goeie" naam van schedel.

Zonde van deze wereld met rotinstellingen knul.
 
Reactiescore
470
Zou graag willen, maar dit gaat mijn niveau ver te boven..

En Mats, ga je tijd aub eens besteden aan nuttige zaken in plaats van een groep kleuters uitleggen waarom de lucht blauw is.

Ga ik zeker doen , heb het nog geprobeerd maar helaas na 3 dagen blijkt het onmogelijk te zijn.
 
Reactiescore
8
Het is nogal appart, dat als iemand (ik), hier meld, dat er een samenwerking is tussen GWAMM en TuuTuu, jullie er allemaal opspringen. Dan gaat het in de ronde dat ze nog extremere vormen van R2W aangaan, en jullie ook daar massaal opspringen.
Maaar oweee als er iets, met ook daadwerkelijke aanwijzingen over jullie maatje Mats naar buiten komt. Dan is de wereld te klein en gaat iedereen hier als een gek Mats verdedigen.

Geruchten van een net aangemaakt account aannemen? Geen probleem voor jullie.
Daadwerkelijke aanwijzingen tot vies spel? Nee joh niks aan de hand.

Hypocriet noemen ze dat en vooral puur het beschermen van een maatje.

Wat Mats hier doet is gewoon indirect stabben.

Daarnaast heb ik ook vernomen dat Looney in gevecht was met P2W. Ze houden een massa op een account wat helemaal faalt, ze recruiter daarna die stam leeg, en gaan (een 2de) massa op het nog als enigste niet recruiter lid uitvoeren. Dit lijkt me ook een stab, en nogmaals erg vies spel.
 
Reactiescore
5.693
Toont wel aan hoeveel verstand je van dit spelletje hebt. Er kan nu van alles onder de vergrootglas gelegd worden, maar de kern blijft hetzelfde. Er is momenteel een samenwerking (soort fusie) gaande tussen de nummer 1 stam en nummer 3 stam. 5,3mil tegenover 3 mil. Voor deze fase van de wereld al compleet buiten proporties. Dan gaan er vervolgens bevestigde verhalen rond dat er via account(s) van GWAMM banden zijn met POG.

Dit betekend inderdaad niet automatisch dat deze gelden voor heel gwamm en tutu, maar dat moeten we allemaal nog maar afwachten.

Wat we nu feitelijk zien is dat er een overmacht van bijna het dubbele gecreëerd is in een vroeg stadium die gewoon compleet ridicuul is. Hier wordt compleet overheen gekeken en vervolgens dingen gezocht om met de vinger naar het andere kamp te wijzen. Feitelijk is er gewoon een enorme R2W actie gedaan en dat is prima, dat mag, is niet tegen de regels, maar ga dan niet zo dom ieder dingetje aangrijpen om de aandacht te verschuiven, hoe oud zijn jullie? 6?

“Mama,Kevin heeft iemand geslagen, waarom krijgt hij geen straf en ik wel :((( “.

Een oorlog met P2W, er werden aanvallen gedaan op CallMeReese ja en diens MB, heel P2W is verder niks op gekomen. Ieder P2W lid zag dat het compleet kansloos was bij voorbaat al tussen Vinci en Mamba in. Een aantal spelers hadden uit eerdere conflicten een dermate hekel aan Vinci dat zij besloten hebben mamba hun dorpen te geven en boden daarnaast nog hun diensten aan. Wat moet Mamba doen?Gratis dorpen afwijzen en Vinci nóg meer ruimte laten pakken? Doe even normaal. Overigens kun je een stam die al dood is niet dood recruiten, maar dat terzijde.

Nu dan ook kappen met als een klein kind ieder dingetje naar boven te halen om de aandacht te verschuiven. Er is hier gewoon een dermate R2W gebeurd en vermoeden van een nog veel grotere, dat je je zou moeten schamen als je hier als topspeler aan mee werkt. Dan praat ik enkel over Vinci en diens MB Luc aka Barnie the legend. De rest valt te verwachten.
 
Reactiescore
470
Het is nogal appart, dat als iemand (ik), hier meld, dat er een samenwerking is tussen GWAMM en TuuTuu, jullie er allemaal opspringen. Dan gaat het in de ronde dat ze nog extremere vormen van R2W aangaan, en jullie ook daar massaal opspringen.
Maaar oweee als er iets, met ook daadwerkelijke aanwijzingen over jullie maatje Mats naar buiten komt. Dan is de wereld te klein en gaat iedereen hier als een gek Mats verdedigen.

Geruchten van een net aangemaakt account aannemen? Geen probleem voor jullie.
Daadwerkelijke aanwijzingen tot vies spel? Nee joh niks aan de hand.

Hypocriet noemen ze dat en vooral puur het beschermen van een maatje.

Wat Mats hier doet is gewoon indirect stabben.

Daarnaast heb ik ook vernomen dat Looney in gevecht was met P2W. Ze houden een massa op een account wat helemaal faalt, ze recruiter daarna die stam leeg, en gaan (een 2de) massa op het nog als enigste niet recruiter lid uitvoeren. Dit lijkt me ook een stab, en nogmaals erg vies spel.


De helft van de mensen die me hier gelijk geven ken ik niet eens, maar weten hoe TW werkt omdat ze al langer mee draaien. Zal het ook voor nieuwe spelers zoals jou een laatste keer uitleggen.

Op het moment dat er idiote beslissingen worden gemaakt binnen een stam zoals een extreme R2W zoals op deze wereld of nog erger een stab wat bijvoorbeeld op W69 gebeurde zijn er altijd spelers binnen de stam die dit aan de vijand doorgeven. Ben ik dan als ontvanger die hier niet om heeft gevraagd dan fout? Nee tuurlijk niet .
 
Bovenaan