Top/flopstammen

Reactiescore
449
Discord in witte modus gebruiken, cultuurbarbaar, yikesssss
 
Reactiescore
454
Dus omdat jij dit op vermoedens baseerd en het ook nog eens groot toeval kan zijn dan moet Mats en Looney zich verantwoorden? Ik wist niet dat de wereld zo in elkaar zit.

Mwah het zijn wel een soort bewijzen dus vind ik best dat je je eige daar tegen zou willen verdedigen.
Maar ho dat is mijn mening
 
Reactiescore
903
48BDD666-9FE2-4D11-99FB-6B4D62C1467D.jpeg

dit was gericht naar mij hè heeft niks met de andere shit te maken pik! Hij heeft aan mij iets gevraagd toen
 
Reactiescore
261
Mwah het zijn wel een soort bewijzen dus vind ik best dat je je eige daar tegen zou willen verdedigen.
Maar ho dat is mijn mening

Een soort van bewijs dat bestaat niet maar goed.
Hij zegt zelf op basis van vermoedens dus dan is het een beetje gek dat je je op vermoedens moet verdedigen?
 
Reactiescore
903
Dat het verhaal uit z’n context gehaald word door screens te posten wat niet klopt. Maar of er contact is geweest met andere spelers voor bewijs etc idk daar weet ik niks vanaf. Maar ik had contact opgenomen met mats ipv andersom
 
Reactiescore
454
Een soort van bewijs dat bestaat niet maar goed.
Hij zegt zelf op basis van vermoedens dus dan is het een beetje gek dat je je op vermoedens moet verdedigen?

Het komt wel vaker voor dat verdachten worden aangehouden met een soort van bewijs en daarna weer worden vrijgelaten omdat het niet klopt
Dus ook niet geheel juist
 
Reactiescore
95
Je bent onschuldig tot het tegendeel is bewezen
Dus iemand om antwoord vragen omdat er zeker vermoedens zijn die niet zomaar uit de lucht zijn gehaald, is hij direct onschuldig?

bekijk de situatie nu eens neutraal. Mats geeft duidelijk aan om bewijs te gaan vragen, even later vraagt zijn oude CO om rechten in de Discord van GWAMM en nog even later heeft Mats zijn screens?

Dit is verre van onschuldige vermoedens, en verre van:
Dat het verhaal uit z’n context gehaald word door screens te posten wat niet klopt.


Alles staat gewoon op Discord chat van w80 en is toegankelijk voor iedereen met een Discord account.
 
Reactiescore
903
Dus iemand om antwoord vragen omdat er zeker vermoedens zijn die niet zomaar uit de lucht zijn gehaald, is hij direct onschuldig?

bekijk de situatie nu eens neutraal. Mats geeft duidelijk aan om bewijs te gaan vragen, even later vraagt zijn oude CO om rechten in de Discord van GWAMM en nog even later heeft Mats zijn screens?

Dit is verre van onschuldige vermoedens, en verre van:



Alles staat gewoon op Discord chat van w80 en is toegankelijk voor iedereen met een Discord account.

heb alles gevolgd in die chat, maar door een screen te posten die betrekking heeft op mij ipv “de mol” geef je het verhaal een andere wending.
 
Reactiescore
903
Dat jij beweerd dat dit betrekking heeft tot jou, doet niks weg van het feit dat Mats weldegelijk opzoek is naar bewijs.
Of die wel of niet opzoek is, dan is diegene die iets doorstuurt toch de boeman en niet de ontvanger? Maar goed ik heb m’n zegje gedaan, het is maar net hoe je d’r tegen aan kijkt
 
Reactiescore
903
Reactiescore
95
Je gaat er niks mee bereiken uiteindelijk hè, dat heb je onderhand door?
dus om het maar te verzwijgen vanplaats te ontkrachten zou het allemaal oke zijn?
Mats kan dit vrij eenvoudig in een klap kunne ontkrachten op de zelfde manier dat die meteen kon zeggen dat het Maikel niet is.
Maar tot op het heden heeft hij 0x gezegd dat het Nicolas98 niet is en blijft achter het feit dat hij heeft beloofd het niet te zeggen.
Waarom mogen we niet weten dat het Nicolas98 toevallig niet is?
 
Reactiescore
903
dus om het maar te verzwijgen vanplaats te ontkrachten zou het allemaal oke zijn?
Mats kan dit vrij eenvoudig in een klap kunne ontkrachten op de zelfde manier dat die meteen kon zeggen dat het Maikel niet is.
Maar tot op het heden heeft hij 0x gezegd dat het Nicolas98 niet is en blijft achter het feit dat hij heeft beloofd het niet te zeggen.
Waarom mogen we niet weten dat het Nicolas98 toevallig niet is?
Miss omdat jullie zo anders alle spelers afgaan en hij het indirect alsnog zegt? Maar dit onderwerp is niet verzwegen want het is al 3 dagen hot topic bij je schijnbaar. Elke x komen er andere toefjes om de hoek kijken. Dat mats aangeeft niet diegene prijs te willen geven is een afspraak tussen hun. Dus je kunt nu 10 namen gaan navragen, hij zal je daar toch geen antwoord op gaan geven
 
Bovenaan