Top/flopstammen

Reactiescore
454
vind ik nou eens mooi gezegd, Chris doet dat wel graag de boel opnaaien.

De rest van schedel is stil omdat er niks te zeggen valt, zeker niet tegen clowns als jij en de andere stokers.

Toch een mooie poging Chris ;)

Mwah matti dat je als team screens van de enemy accepteert en er mee werkt vind ik niet bepaald er valt niks te zeggen. Je keurt hierdoor zeker bepaald soort gedrag goed
 
Reactiescore
5.693
Mwah matti dat je als team screens van de enemy accepteert en er mee werkt vind ik niet bepaald er valt niks te zeggen. Je keurt hierdoor zeker bepaald soort gedrag goed
Hi Ho deed letterlijk precies hetzelfde op 71 bij ene Peter die in Fier zat toen en heel ons forum bij jullie lag met lijnen etc.

Heb ik HiHo erop aangekeken? Nee. Heb ik de speler en account dat hem binnen haalde aangekeken, Ja.
 
Reactiescore
454
Hi Ho deed letterlijk precies hetzelfde op 71 bij ene Peter die in Fier zat toen en heel ons forum bij jullie lag met lijnen etc.

Heb ik HiHo erop aangekeken? Nee. Heb ik de speler en account dat hem binnen haalde aangekeken, Ja.

Fout , ik heb destijds alles gedaan om achter een naam te komen , ik wou destijds zelfs geen os sturen omdat er screens bij een account uitkomen.
Dat hier nu ooo screens uitkomen en niemand probeert mee achter die naam te komen vind ik heel triest en laag. En zeker dat zn naam beschermd word door heel looney
 
Reactiescore
5.693
Fout , ik heb destijds alles gedaan om achter een naam te komen , ik wou destijds zelfs geen os sturen omdat er screens bij een account uitkomen.
Dat hier nu ooo screens uitkomen en niemand probeert mee achter die naam te komen vind ik heel triest en laag. En zeker dat zn naam beschermd word door heel looney
Oké dat is goed van je, maar dat is echter 1 kant van de situatie die ik schets. De andere kant is, dat ik persoonlijk nooit jou of HiHo erop aan heb gekeken, maar het bij de kern zocht, onszelf.

Ik kan me idd herinneren dat jij toen hier je hard voor hebt gemaakt om achter de naam te komen, dus dat is zeker waar en dat sierde je ook.
 
Reactiescore
1.365
De rest van schedel is stil omdat er niks te zeggen valt, zeker niet tegen clowns als jij en de andere stokers.

Toch een mooie poging Chris ;)
Dus je bevestigd dat jullie mollen accepteren? Goed bezig salty noob.
Leuke wereld maken jullie ervan.

vind ik nou eens mooi gezegd, Chris doet dat wel graag de boel opnaaien.
Valt wel mee joh xD.
Kan gewoon slecht tegen dat kinderachtige mol gedrag.
+ noobs zoals mats etc naaien graag de boel op. Ik ga gewoon met waarheid er tegen in. Wat noobs zoals mathieu dan "clowngedrag" noemen. Terwijl ik gewoon gelijk heb daarin. Was harry niet gekapt bij jou? xD
 
Reactiescore
276
Hoe kun je een samenwerking tussen enkele spelers van een stam met een hele andere stam nou los zien van twee stammen die samenwerken...

In dit geval even GWAMM/Tuutuu met POG. Als enkele van GWAMM/Tuutuu samenwerken met POG kun je dat niet los zien van elkaar. Immers gaat niemand verder van GWAMM/Tuutuu meer aanvallen of wat dan ook naar POG sturen. Leuk om dan te zeggen dat het maar enkele spelers zijn, maar dat is niet hoe het uiteindelijk werkt.

En het een NAP noemen dekt de lading ook niet, want er wordt (als ik het zo lees) meer samen gedaan dan enkel elkaar niet aanvallen.

Correct me if I'm wrong.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Kan het GWAMM niet echt kwalijk nemen gekeken naar de namen van hun grootste twee accounts dat ze wat extra kwantiteit pakken :oops:
 
Reactiescore
1.893
Mijn god, de 'moral high ground' is weer overbevolkt hier. Screens afwijzen voordat je ze binnenkrijgt zonder dat vooraf is aangekondigd dat ze verstrekt worden is echt realistisch inderdaad. Op het moment dat je denkt dat het IQ van de gemiddelde TW'er niet lager kan zakken blijkt toch het onmogelijke mogelijk.
 
Reactiescore
95
DEEL 1:

Mats beweerd dat hij niet wist dat hij screens zou krijgen uit GWAMM discord.
626a743f84b21a90235b0584895f0aec.pngbericht: 07-07-21

Maar er gebeurde ook iets heel anders tijdens het begin van het gesprek:

ce50abe37c18796eb87f54c0d4a622a0.pngbericht: 05-07-21

Hier geeft Mats dus duidelijk aan om bewijs te vragen. Nu krijgen wij dit op onze discord:
bericht: 05-07-21
Gaat Nicolas98 (oud CO Mats) nu co op Inno Smurf, ook even zijn voice laten horen:
c7f7a9adaeefc5e4689a572ccdb43e82.pngbericht: 05-07-21 (w80chat)
unknown.pngbericht: 05-07-21

Niks aan de hand zou je dus denken. Bas van Inno vraagt om rechten voor zijn CO, Nicolas98.

even later heeft Mats goed nieuws:
a754220bd5670a1a10453964281af892.pngd7718fe4d746f1bd1c7ff35f2066bbfd.png
a25aa9dcff32888e95aacd38568e78d5.pngHier het bericht waar ook een tijd bij staat. (eerder genomen screenshot)

Even later laat Mats zijn verkregen screens zien:

Screenshot_20210705-194940_Discord.jpg
Screenshot_20210705-194927_Discord.jpg

Wat het leuken is, is da Mats vergeet dat er tijden bij staat. deze screen is genomen nadat mats zegt screen te hebben ontvangen, Dus krijgt Mats bewust een 2de screen. Dit onderbouwt hij met dit:
 

Bijlagen

  • c7055405319869b2753cb687e77f9698.png
    c7055405319869b2753cb687e77f9698.png
    8,5 KB · Weergaven: 30
Laatst bewerkt:
Reactiescore
95
DEEL 2:

Wat het leuken is, is da Mats vergeet dat er tijden bij staat. deze screen is genomen nadat mats zegt screen te hebben ontvangen, Dus krijgt Mats bewust een 2de screen. Dit onderbouwt hij met dit:
Bekijk bijlage 29453


Bekijk bijlage 29454
Mats beweerd dus een screenshot te hebben die nog niet gemaakt is. Laaste bericht op screen is 17:16 en Mats geeft aan om 17:07 bewijs te hebben, dus de screenshots. Daarnaast wil Mats niet zeggen wie het is, want zodra dat bekend is en het ook echt om Nicolas98 zou gaan, spreken deze screenshots toch Mats zijn claims tegen om niemand bewust naar de GWAMM chat te hebben geduwd voor het verzamelen van informatie en ze dus niet random zou hebben gekregen.

Ik zou dus een oproep willen doen aan Mats en de leiding van Looney om toch echt te bewijzen dat het Nicolas98 niet is geweest.
Het is al triest genoeg dat Mats zijn inside informatie uit een vijandelijke stam niet wil prijs geven. Maar als ook blijkt dat er een vermoeden is dat Mats bewust iemand in een Discord om rechten laat vragen en informatie heeft laten lekken, zou ik toch wel op prijs stellen dat dit opgepakt wordt en ook vanuit Looney tot op de bodem zal worden uitgezocht.

Bij deze: ik baseer dit geheel op vermoedens en het kan allemaal een groot toeval zijn, maar er wijst wel heel veer naar Mats, en ik zou graag zien dat dit door zowel Mats als de Leiding van Looney met duidelijk bewijs dat Nicolas98 het niet is onderuit gehaald zal worden.

Groet,
Nicky
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.918
gegroet anoniempje

de elementaire beleefdheid wil dat je jezelf eerst voorstelt vooraleer je begint te schieten
 
Reactiescore
261
Bij deze: ik baseer dit geheel op vermoedens en het kan allemaal een groot toeval zijn, maar er wijst wel heel veer naar Mats, en ik zou graag zien dat dit door zowel Mats als de Leiding van Looney met duidelijk bewijs dat Nicolas98 het niet is onderuit gehaald zal worden.

Dus omdat jij dit op vermoedens baseerd en het ook nog eens groot toeval kan zijn dan moet Mats en Looney zich verantwoorden? Ik wist niet dat de wereld zo in elkaar zit.
 
Bovenaan