Top/flopstammen

Reactiescore
1.585
Luc die tijden zijn allang gevlogen, tegenwoordig worden mensen die (bewezen) gestabt hebben nog overal in de endgame geplaatst en ook nog eens als co gevraagd. Het publiekelijk lynchen is voorbij helaas. Je komt tegenwoordig met alles weg.

Naja gwn sneu dat dit soort mensen nog steeds geaccepteerd worden als je het mij vraagt.

Ik hoor van alle kanten dat Mats van Schedel weet wie de mol is en dat hij de screens heeft ontvangen, waarom blijft hij als een pussy op de achtergrond en heeft hij de ballen niet om te bevestigen wie het is? ook hebben we onze vermoedens al.

Als je zo tot bent om überhaupt op deze manier te willen spelen en de screens die je ontvangt ook door te gooien naar je eigen stam en het lekt uit dan moet je maar op de blaren zitten wat mij betreft.
 
Reactiescore
2.444
Naja gwn sneu dat dit soort mensen nog steeds geaccepteerd worden als je het mij vraagt.

Ik hoor van alle kanten dat Mats van Schedel weet wie de mol is en dat hij de screens heeft ontvangen, waarom blijft hij als een pussy op de achtergrond en heeft hij de ballen niet om te bevestigen wie het is? ook hebben we onze vermoedens al.

Als je zo tot bent om überhaupt op deze manier te willen spelen en de screens die je ontvangt ook door te gooien naar je eigen stam en het lekt uit dan moet je maar op de blaren zitten wat mij betreft.

Het verhaal is natuurlijk wat minder zwart op wit dan je hier schetst. Gisterochtend werden wij aangesproken dat er een potentiele samenwerking zou zijn tussen GWAMM/TUUUTUU en POG. Hier schrokken wij toen enigszins van want TUUTUU/GWAMM heeft al een kwantitatieve overmacht die twee keer zo groot is als de nr.2 stam. Om erachter te komen of deze samenwerking daadwerkelijk zo was is er een post geplaatst op het AF en hieruit is er een lange discussie ontstaan in de W80 discord.

Deze discussie is (helaas) eigenlijk de gehele middag doorgegaan, waarbij de discussie eigenlijk steeds slechter werd. Elke samenwerking werd stellig ontkent en er werd door enkele binnen GWAMM ook telkens gescholden richting andere die meededen aan de discussie. Nadat die nog enkele uren door is gegaan had er schijnbaar iemand uit de GWAMM discord genoeg van de leugens vanuit GWAMM en die heeft een screen doorgestuurd naar Mats. Mats heeft toen beloofd niet te zeggen wie de screen gestuurd heeft, maar heeft de persoon vandaag wel aangemaand zich te showen. Vervolgens zijn er nog meer verwensingen richting Mats gegooid en is er eigenlijk de rest van de avond en vandaag op de man gespeeld.

Een belofte niet verbreken nadat iemand de gehele dag voor van alles en nog wat is uitgemaakt door enkele spelers in GWAMM vind ik niet heel vreemd. Diegene die de screen stuurde is aangemaand door Mats zich te showen, maar dat Mats niet meer wilt doen en een belofte wilt verbreken na de manier waarop er gesproken is de afgelopen dagen begrijp ik volkomen.
 
Reactiescore
2.064
Ha bier
 
Reactiescore
470
Naja gwn sneu dat dit soort mensen nog steeds geaccepteerd worden als je het mij vraagt.

Ik hoor van alle kanten dat Mats van Schedel weet wie de mol is en dat hij de screens heeft ontvangen, waarom blijft hij als een pussy op de achtergrond en heeft hij de ballen niet om te bevestigen wie het is? ook hebben we onze vermoedens al.

Als je zo tot bent om überhaupt op deze manier te willen spelen en de screens die je ontvangt ook door te gooien naar je eigen stam en het lekt uit dan moet je maar op de blaren zitten wat mij betreft.

Ben echt niet op de achtergrond gebleven hoor, was al enkele uren in discussie toen ik de screenshot kreeg en was dat tot een uur geleden nog steeds met enkele stamgenoten van je . Maar zoals Kyle hierboven aangeeft als ik een belofte maak breek ik die niet, al de persoonlijke bashes van enkele stamgenoten van je richting mij in de wereldchat de afgelopen 24u hebben enkel averechts gewerkt.
 
Reactiescore
8
Ben echt niet op de achtergrond gebleven hoor, was al enkele uren in discussie toen ik de screenshot kreeg en was dat tot een uur geleden nog steeds met enkele stamgenoten van je . Maar zoals Kyle hierboven aangeeft als ik een belofte maak breek ik die niet, al de persoonlijke bashes van enkele stamgenoten van je richting mij in de wereldchat de afgelopen 24u hebben enkel averechts gewerkt.
Dus het krijgen van gespreken in de vorm van screenshot's noem jij OK?

Waar speel jij want ik neem aan dat niemand met een speler die op jou manier dit spelletje spelen wil, met jou wil spelen. Ik ben geheeld anti TuuTuu en GWAMM, maar om inside informatie te verkrijgen, met een stam waar je bonje me hebt en dat nog in stand wil houden, omdat je een afspraak hebt niks te zeggen is nog triester dan die R2W noobs.
 
Reactiescore
363
Ben echt niet op de achtergrond gebleven hoor, was al enkele uren in discussie toen ik de screenshot kreeg en was dat tot een uur geleden nog steeds met enkele stamgenoten van je . Maar zoals Kyle hierboven aangeeft als ik een belofte maak breek ik die niet, al de persoonlijke bashes van enkele stamgenoten van je richting mij in de wereldchat de afgelopen 24u hebben enkel averechts gewerkt.
Triest wel
 
Reactiescore
5.688
Hoe moet ik dit voor me zien? Ik moet ruiken dat iemand mij een screenshot wil gaan sturen en moet dan van te voren al zeggen “ Graag geen screenshots sturen”? Of als iemand mij een screenshot stuurt moet ik die zonder te lezen direct verwijderen?
Degene die stuurt zit toch fout? Niet de ontvanger? Allemachtig zeg.
 
Reactiescore
157
Hoe moet ik dit voor me zien? Ik moet ruiken dat iemand mij een screenshot wil gaan sturen en moet dan van te voren al zeggen “ Graag geen screenshots sturen”? Of als iemand mij een screenshot stuurt moet ik die zonder te lezen direct verwijderen?
Degene die stuurt zit toch fout? Niet de ontvanger? Allemachtig zeg.

Eens, degene die stuurt zit fout. Maar de ontvanger beschermd hem wel door het niet durven delen wie degene is die de screenshot stuurt.
 
Reactiescore
5.688
Eens, degene die stuurt zit fout. Maar de ontvanger beschermd hem wel door het niet durven delen wie degene is die de screenshot stuurt.
Goh ja aan dat aspect hangen twee kanten vind ik. Idd heel lullig voor de tegenstander en als je zonder dit soort fratsen wilt spelen zou je ervoor naar buiten moeten komen. Aan de andere kant, als iemand jou informatie stuurt en je beloofd zijn naam niet bloot te geven, is dat ook wel een belofte die je maakt.

In dit geval is stap 1 denk ik de verstuurder aansporen naar voren te komen en minimaal de discord in dit geval te leaven.
Dat is naar mijn weten ook gebeurd.
 
Reactiescore
157
Goh ja aan dat aspect hangen twee kanten vind ik. Idd heel lullig voor de tegenstander en als je zonder dit soort fratsen wilt spelen zou je ervoor naar buiten moeten komen. Aan de andere kant, als iemand jou informatie stuurt en je beloofd zijn naam niet bloot te geven, is dat ook wel een belofte die je maakt.

In dit geval is stap 1 denk ik de verstuurder aansporen naar voren te komen en minimaal de discord in dit geval te leaven.
Dat is naar mijn weten ook gebeurd.

Klopt, maar dan krijg je dus zoals al 2 dagen lang de zinloze discussie welles nietus spelletje.

Dan maar hopen dat de betreffende persoon een ruggengraat heeft en er vooruit durft te komen dat hij de screen doorgestuurd heeft.
 
Reactiescore
470
Dus het krijgen van gespreken in de vorm van screenshot's noem jij OK?

Waar speel jij want ik neem aan dat niemand met een speler die op jou manier dit spelletje spelen wil, met jou wil spelen. Ik ben geheeld anti TuuTuu en GWAMM, maar om inside informatie te verkrijgen, met een stam waar je bonje me hebt en dat nog in stand wil houden, omdat je een afspraak hebt niks te zeggen is nog triester dan die R2W noobs.

Kan ik er wat aan doen dat enkele uit GWAMM/TuuTuu niet blij zijn met de idiote fusies en samenwerkingen die ze aangaan en na de vele leugens van enkele de waarheid hebben verteld prive? En itt de gasten van GWAMM die me gisteren en vandaag persoonlijk hebben lopen bashen in de wereld chat omdat ik de waarheid zei is de speler wel netjes geweest tegen me dus waarom zou ik de belofte breken? Ik heb de speler gevraagd of ik het mocht vertellen en heb daar nog geen reactie op gehad, tot die tijd hoor je niet van mij van wie de screen kwam.

Klopt, maar dan krijg je dus zoals al 2 dagen lang de zinloze discussie welles nietus spelletje.

Dan maar hopen dat de betreffende persoon een ruggengraat heeft en er vooruit durft te komen dat hij de screen doorgestuurd heeft.

Die welles nietus discussie was er voordat ik de screenshot doorgestuurd kreeg, erna waren het vooral persoonlijke bashes en onwaarheden blijven schreeuwen van enkele uit GWAMM. Gelukkig waren er toen weer GWAMM leden die me privé een bericht hebben gestuurd om zich te verontschuldigen van het gedrag van de paar rotte appels in de wereld chat.
 
Reactiescore
363
Hoe moet ik dit voor me zien? Ik moet ruiken dat iemand mij een screenshot wil gaan sturen en moet dan van te voren al zeggen “ Graag geen screenshots sturen”? Of als iemand mij een screenshot stuurt moet ik die zonder te lezen direct verwijderen?
Degene die stuurt zit toch fout? Niet de ontvanger? Allemachtig zeg.
Omdat t meervoud was Tom, dan zeg je bij de eerste pleur op.
overigens werd er ook gemeld ‘ik heb beloofd niets te zeggen. Wat duidelijk zegt dat er dus goed over gesproken is? Dat is triest ja.
 
Reactiescore
634
Maar... Gwamm + tuutuu + pog dus confirmed? Waarom is er dan al bijna 36u discussie gevoerd en gescholden en bedreigd?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
ik heb inderdaad informatie gelekt

grts team schedel
 
Reactiescore
1.365
Wat n poepgepraat hiero, donders. Wordt mollen goed gepraat :p.
 
Reactiescore
2.064
Mollen???
 

Bijlagen

  • DBDF12AB-85D4-40E2-9740-0A2B140682D5.jpeg
    DBDF12AB-85D4-40E2-9740-0A2B140682D5.jpeg
    486 KB · Weergaven: 6
Reactiescore
470
Maar... Gwamm + tuutuu + pog dus confirmed? Waarom is er dan al bijna 36u discussie gevoerd en gescholden en bedreigd?

Nee na een 36u lange discussie is confirmed dat GWAMM en TuuTuu gaan fuseren en slechts de zuidelijke GWAMM spelers Inno en DT (die bij POG liggen) hebben een vorm van een samenwerking met POG, volgens de schreeuwende GWAMM leden uit de wereldchat wilt dat niet zeggen dat de hele stam met POG samenwerkt dus is de samenwerking geen probleem.

Voor de lezers die de wereld niet echt volgen even een schets van de kwantitatieve overmacht ( heb de MBs van alle kampen niet meegerekend geen tijd om dat allemaal uit te zoeken):

Kamp GWAMM/TuuTuu/ (POG) : 5.13m (6.51m met POG erbij)

Kamp Chaos/Vikings : 3.45m

Kamp Looney : 2.78m

Zonde om een wereld met potentie na 2 maanden al naar de 1v1 end game te willen rushen om vervolgens 2 massas heen en weer te gooien voordat het gespeeld is.
 
Reactiescore
1.365
Echt Mats wat kun jij toch allemachtig dom lullen.

Je lult bepaalde dingen terwijl je gewoon lekker iemand voor je laat mollen en dat gewoon accepteert.
Hoe lage tw speler ben jij zeg.
Zegt alweer genoeg.
Ook raar dat de rest van schedel etc stil blijven...
Supporten ze mol gedrag?
En vooral hun boosts niet toevoegen he ;).
+ stabs + vieze spelen.

Rare werelden van tw tegenwoordig...
 
Bovenaan