Top/Flopstammen

Reactiescore
1.075

Nee ez block ok.
Er zijn wel wat snipes foutgelopen bij fred helaas, maar al bij al is er niet zoveel schade bij fear., ook nogal vreemd om over de deffskills te komen praten van fear terwijl bij serenity 90% op block ok word gegooid en bombarderos vanaf de eerste inc met lc mag beginnen snipen.
 
Reactiescore
3.457
Nee ez block ok.
Er zijn wel wat snipes foutgelopen bij fred helaas, maar al bij al is er niet zoveel schade bij fear., ook nogal vreemd om over de deffskills te komen praten van fear terwijl bij serenity 90% op block ok word gegooid en bombarderos vanaf de eerste inc met lc mag beginnen snipen.
Die paar edels hadden we dus als fake target niet mogen blocken?:p
Wat loop je toch ontzettend uit je nek te kletsen man.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Was vanuit Fear. Sws al duidelijk dat die bij CCCP/Shock hoorde.

Wederom sla je echt de boot mis. :) Sarcasme of niet. Je bracht de eerste post als een feit, moet daar nu op terug komen krabbelen, en je hebt het nu weer bij het onjuiste eind. Probeer het maar goed en makkelijker te praten voor jullie zelf, maar Banana heeft hier zelf een heel bewuste keuze gemaakt kort geleden om TUD te verlaten en daar hebben wij vanzelfsprekend op ingespeeld. Ik denk dat haar post genoeg zegt over hoe zij in het spel staat, en alleen daarom is het al een mooie aanwinst.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Reactiescore
1.075
Wederom sla je echt de boot mis. :) Sarcasme of niet. Je bracht de eerste post als een feit, moet daar nu op terug komen krabbelen, en je hebt het nu weer bij het onjuiste eind. Probeer het maar goed en makkelijker te praten voor jullie zelf, maar Banana heeft hier zelf een heel bewuste keuze gemaakt kort geleden om TUD te verlaten en daar hebben wij vanzelfsprekend op ingespeeld. Ik denk dat haar post genoeg zegt over hoe zij in het spel staat, en alleen daarom is het al een mooie aanwinst.

Ik krabbel nergens op terug hoor? Ik blijf er toch bij dat het gek is dat banana zolang in TUD bleef.
Trouwens als de feiten niet kloppen liegt Banana gewoon staalhard dat ze bij vrienden gaat spelen?
Vanuit Banana was er overigens nooit enige intentie om Shock aan te vallen bij massas, noch werd er gereageerd op vragen mbt meedoen aan massas, noch via PM, noch via fora. Daarom leek het mij ook vrij duidelijk, gezien de ligging, en het gebrek aan interactie mbt shock dat ze gewoon al langer bij jullie hoorde.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Trouwens als de feiten niet kloppen liegt Banana gewoon staalhard dat ze bij vrienden gaat spelen?

Ah, duidelijk. Je maakt dus de aanname omdat ze nu voor vrienden kiest, dat het al langer zo vaststond? Een begrijpelijke aanname, en ook eentje die logisch te maken is. Wederom, en zoals ik al zei: dat spreekt voor haar, is dat onjuist. Dit is niet van te voren zo uitgestippeld. Er is pas contact geweest vanaf moment dat zij besloten had uit TUD weg te gaan, welke beslissing pas eind vorige week door haar gemaakt is.
 
Reactiescore
1.075
Ah, duidelijk. Je maakt dus de aanname omdat ze nu voor vrienden kiest, dat het al langer zo vaststond? Een begrijpelijke aanname, en ook eentje die logisch te maken is. Wederom, en zoals ik al zei: dat spreekt voor haar, is dat onjuist. Dit is niet van te voren zo uitgestippeld. Er is pas contact geweest vanaf moment dat zij besloten had uit TUD weg te gaan, welke beslissing pas eind vorige week door haar gemaakt is.

Zoals ik zei, dan liegt ze gewoon? Aangezien haar reden voor te leaven was om net met die "vrienden" te gaan samenspelen?
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Zoals ik zei, dan liegt ze gewoon? Aangezien haar reden voor te leaven was om net met die "vrienden" te gaan samenspelen?

Ja, dat kan ze toch ook later besloten hebben? Het dringt niet echt door hè?
 
Reactiescore
2.386
Communism strikes again!
 
Reactiescore
1.075
En die vrienden mogen niet in CCCP zitten? Dacht altijd dat ze bij de communisten juist veel komrads hadden.

Dan klopt het verhaal nog steeds niet, aangezien het contact pas gelegd zou zijn nadat ze geleaved was?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Schijnt dat Banana goed is met bananen
 
Reactiescore
1.532
Zonder al te veel kennis van de zaak vind ik Banana wel een beetje triest. Hij/zij deed namelijk voorkomen dat ie tegen Shock streed. Dat je zwicht voor de druk en je account waar je zo bizar veel premium punten in hebt gestoken dan maar redt door te gaan moraalbreken getuigt niet van al te veel eigenwaarde.

Je moet ook durven te kunnen verliezen Banana, ik weet het dat is een flinke stap. Maar gezien het ledenlimiet, kan er je heel wat beloofd worden: maar werkelijk waar winnen (in de vorm van een badge) gaat je toch niet lukken. Als dit een poging is je account te redden, dan is alles wat je bent geworden nu een goedkope toekomstige intern in plaats van het “vervelende rim spelertje”. Goed, dat is mijn mening. Veel plezier verder en fijne avond allen.
 
Bovenaan