Top/Flopstammen

Reactiescore
1.365
Ga jij ff spaghetti maken ofzo?
Privé zei je dat er in een andere stam janknoobs zaten?:p
Hahahaha met vissticks toch ingy? :p Klopt idd, zei ik o_O.
Zitten er ook genoeg in shock als ik de lijstjes zo lees..
W77 heeft mn prio hoor :D
Kan wel loggen op 78, nog maar 1 hele keer gedaan!
 
Reactiescore
903
Reactiescore
1.380
@Devil in Disguise @TasmanianDevil waar staat jullie naam?
Tot mijn spijt heeft TW mij niet verteld dat het JULLIE rim was.

Hoe kunnen wij dit goed maken dat wij in JULLIE rim gestart zijn terwijl er niks aangegeven is.
Zullen wij gezamelijk naar TW een klacht indienen? Misschien krijgen we wel een vergoeding voor deze toch wel ernstige vergissing.
 
Reactiescore
903
@Devil in Disguise @TasmanianDevil waar staat jullie naam?
Tot mijn spijt heeft TW mij niet verteld dat het JULLIE rim was.

Hoe kunnen wij dit goed maken dat wij in JULLIE rim gestart zijn terwijl er niks aangegeven is.
Zullen wij gezamelijk naar TW een klacht indienen? Misschien krijgen we wel een vergoeding voor deze toch wel ernstige vergissing.

Hartstikke fijn dat het je spijt natuurlijk, word zeer gewaardeerd! Ja we zullen het TW team even aanschrijven inderdaad dat ze de kaart moeten gaan markeren of jouw dorp elders moeten gaan leggen, uitstekend idee van je!

vergoeding voor de moeite mag jij hebben hoor no prob!
 
Reactiescore
903
Reactiescore
903
Reactiescore
1.532
Wat hebben jullie nou weer gedaan met jullie naam...... Ik vond Hetairoi / Shock zo mooi en het plaatje ook. Een naam met een verhaal d’r achter, iets anders dan anders, dat is leuk man. Dit is jammer.... echt heel standaard en saai haha :sad:
 
Reactiescore
201
Het is bijzonder jammer om te zien dat er actief gezocht wordt om vv's te pakken aan fronten/in rimmen van concurrerende stammen.
Dat dit dan vervolgens wordt goedgepraat onder het mom van 'er zijn geen afspraken over gemaakt dus het mag' is wel kapot triest hoor.
Als dit de gedachtegang is van het meerendeel van de stammen is gaat deze wereld een net zo triest einde tegemoet als voorgaande werelden.

Als je een stam een andere stam wil voorkomen om progressie te maken door het actief draaien van vv's op rimnoobs, hoe wil je jezelf dan een leuke en faire endgame gaan toe-eigenen?
Laat een wereld gewoon zijn beloop gaan en laat het VV draaien bij externe stammen waar geen diplomatische betrekkingen mee hebt gewoon achterwege.
Uiteraard niet/nauwelijks te achterhalen of dit wel/niet gedaan wordt.
Hou de eer aan je eigen account/stam en doe het gewoon niet, OOK AL ZIJN ER GEEN REGELS OM GEMAAKT

Een groep kleuters moet je regels opleggen, omdat die niet voor zichzelf kunnen beslissen, een volwassen individu zou prima voor zichzelf kunnen beslissen of iets moreel verantwoord is of niet.


Kata's gooien zijn ook geen regels om gemaakt, CF's leggen in andermans cluster door het edelen van BB's zijn ook geen regels om gemaakt, extreem internen rii core zijn ook geen regels over gemaakt, edelspam accounts laten starten zijn ook geen regels over gemaakt
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Kata's gooien zijn ook geen regels om gemaakt, CF's leggen in andermans cluster door het edelen van BB's zijn ook geen regels om gemaakt, extreem internen rii core zijn ook geen regels over gemaakt, edelspam accounts laten starten zijn ook geen regels over gemaakt

Jezus bedankt voor al deze ideetjes.
 
Bovenaan