Top/Flopstammen

Reactiescore
1.918
AAO zal wel toevallig niet meer op het account spelen wanneer het weggespeeld wordt
 
Reactiescore
1.647
@Wow Who eventueel toch een kleine toelichting voor de neutrale lezers?

Geef een hint


Veel zaken zijn veranderd, mensen willen daarom schakelen. Ik heb letterlijk 0,0 te zeggen en daarom hou ik mijn mond tot zekere hoogte in openbaar, Ga geen mensen afvallen die beste voor stam voor hebben maar waar ik het zelf absoluut niet mee eens ben. Dit hou ik op de achtergrond met inhoudelijke argumenten. Enkel vind ik dat mijn stam steeds meer gelijk krijgt dat gewoon de dood kunnen vallen bij EWS kunnen krijgen. Ik ben degene die elke keer op moment gewoon heb gereageerd en heb verteld hoe op dat moment alles ervoor stond. Enkel resultaat is blind gebash, likken van anderen en goedkoop scoren met one liners, terwijl meeste nooit complete verhaal kunnen weten.

Leiders EWS hebben zelfs gezien dat zwart op wit is afgesproken dat Illy en Finis niet zouden joinen bij de onderhandelingen. Dan toch deze "recruit" als excuses gebruiken voor berg interns en daadwerkellijk rekruteren Turle. Dus wat maakt eerlijk open kaart spelen dan uit? Kenbaar niks, want tegen partij houd ook nooit woord. Dat is wel gebleken afgelopen werelden. Enkel krijgen de grootste screeuwers de meeste ja knikkers mee en dat zie je hier op AF gebeuren. Aardig weinig zin daarom in om nog tijd in te steken.
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487957763

Guest
Geef een hint


Veel zaken zijn veranderd, mensen willen daarom schakelen. Ik heb letterlijk 0,0 te zeggen en daarom hou ik mijn mond tot zekere hoogte in openbaar, Ga geen mensen afvallen die beste voor stam voor hebben maar waar ik het zelf absoluut niet mee eens ben. Dit hou ik op de achtergrond met inhoudelijke argumenten. Enkel vind ik dat mijn stam steeds meer gelijk krijgt dat gewoon de ********* bij EWS kunnen krijgen. Ik ben degene die elke keer op moment gewoon heb gereageerd en heb verteld hoe op dat moment alles ervoor stond. Enkel resultaat is blind gebash, likken van anderen en goedkoop scoren met one liners, terwijl meeste nooit complete verhaal kunnen weten.

Leiders EWS hebben zelfs gezien dat zwart op wit is afgesproken dat Illy en Finis niet zouden joinen bij de onderhandelingen. Dan toch deze "recruit" als excuses gebruiken voor berg interns en daadwerkellijk rekruteren Turle. Dus wat maakt eerlijk open kaart spelen dan uit? Kenbaar niks, want tegen partij houd ook nooit woord. Dat is wel gebleken afgelopen werelden. Enkel krijgen de grootste screeuwers de meeste ja knikkers mee en dat zie je hier op AF gebeuren. Aardig weinig zin daarom in om nog tijd in te steken.
Goeie uitleg totaal geen frustratie te bespeuren :redface:
"Enkel vind ik dat mijn stam steeds meer gelijk krijgt dat gewoon de dood kunnen vallen bij EWS kunnen krijgen" Goeie zin ook.

Je hebt een 8ste en 9de account buiten de stam of je ze daadwerkelijk in de stam neemt ofniet je hebt 2 extra leden logisch dat wij het speelveld iets terug brengen naar een +2 verschil in leden?
 
Reactiescore
1.585
Jij bent wel boos Justin
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Pugna, is dit hoe jullie je willen profileren op het AF?
 
Reactiescore
344
Gewoon laten praten maat, je weet net zo goed dat alles wat gebeurd bij ons op andere schaal in stammen vermenigvuldigd word met een iets meer doordachte daden om zo de feiten te coveren. Met andere woorden!! Houd de topics op het AF in leven en brull lekker raak en dan heb ik het niet over uitingen doormiddel van schelden, maar dat andere stammen maar lekker blijven proberen met modder te gooien. Het is wel grappig vind ik
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Kzou gvd ook nog eens graag een wereld winnen.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Geef een hint


Veel zaken zijn veranderd, mensen willen daarom schakelen. Ik heb letterlijk 0,0 te zeggen en daarom hou ik mijn mond tot zekere hoogte in openbaar, Ga geen mensen afvallen die beste voor stam voor hebben maar waar ik het zelf absoluut niet mee eens ben. Dit hou ik op de achtergrond met inhoudelijke argumenten. Enkel vind ik dat mijn stam steeds meer gelijk krijgt dat gewoon de dood kunnen vallen bij EWS kunnen krijgen. Ik ben degene die elke keer op moment gewoon heb gereageerd en heb verteld hoe op dat moment alles ervoor stond. Enkel resultaat is blind gebash, likken van anderen en goedkoop scoren met one liners, terwijl meeste nooit complete verhaal kunnen weten.

Leiders EWS hebben zelfs gezien dat zwart op wit is afgesproken dat Illy en Finis niet zouden joinen bij de onderhandelingen. Dan toch deze "recruit" als excuses gebruiken voor berg interns en daadwerkellijk rekruteren Turle. Dus wat maakt eerlijk open kaart spelen dan uit? Kenbaar niks, want tegen partij houd ook nooit woord. Dat is wel gebleken afgelopen werelden. Enkel krijgen de grootste screeuwers de meeste ja knikkers mee en dat zie je hier op AF gebeuren. Aardig weinig zin daarom in om nog tijd in te steken.

Redelijk hypocriet voor iemand die zelfs interns uit Run regelt, recht achter core-stam Death.
 
Reactiescore
201
Geef een hint


Veel zaken zijn veranderd, mensen willen daarom schakelen. Ik heb letterlijk 0,0 te zeggen en daarom hou ik mijn mond tot zekere hoogte in openbaar, Ga geen mensen afvallen die beste voor stam voor hebben maar waar ik het zelf absoluut niet mee eens ben. Dit hou ik op de achtergrond met inhoudelijke argumenten. Enkel vind ik dat mijn stam steeds meer gelijk krijgt dat gewoon de dood kunnen vallen bij EWS kunnen krijgen. Ik ben degene die elke keer op moment gewoon heb gereageerd en heb verteld hoe op dat moment alles ervoor stond. Enkel resultaat is blind gebash, likken van anderen en goedkoop scoren met one liners, terwijl meeste nooit complete verhaal kunnen weten.

Leiders EWS hebben zelfs gezien dat zwart op wit is afgesproken dat Illy en Finis niet zouden joinen bij de onderhandelingen. Dan toch deze "recruit" als excuses gebruiken voor berg interns en daadwerkellijk rekruteren Turle. Dus wat maakt eerlijk open kaart spelen dan uit? Kenbaar niks, want tegen partij houd ook nooit woord. Dat is wel gebleken afgelopen werelden. Enkel krijgen de grootste screeuwers de meeste ja knikkers mee en dat zie je hier op AF gebeuren. Aardig weinig zin daarom in om nog tijd in te steken.

Ik kan je op sommige vlakken wel volgen justin.

echter is het wel steeds pugna die een eerste stap onderneemt in heel het verhaal en daarbij telkens zichzelf deze goedkope bashtalk op de hals haalt.

Kijk nu puur naar de situatie:
Er was in de zone tussen pugna en EWS bij mijn weten helemaal nog niets aan de gang... tot op een zeker moment opeens pugna vreemde CF's ging leggen bij Signum die niet recaped worden ed.
geef toe dat zelfs een speler als bruh ikke dan al kan zien dat er iets niet helemal in de haak is.
Dit terwijl EWS niet veel eerder ervoor de sollicitatie van turtle gewoon had geweigerd.
(ik ga dan uit van het idee om daar een leuke strijd van te maken)
Vervolgens raakt bekend dat Pugna er gewoon 2 hele mooie nieuwe spelers bij heeft genomen, maar doordat je op deze wereld maar met 7 kan...
dan kan je EWS niet kwalijk nemen dat ze hierop anticiperen en besluiten om op korte termijn ook het nodige volume te pakken daar, zodat de schade 'beperkt' blijft
Wanneer ze niets zouden ondernemen met turtle, en ze besluiten turtle te bashen dan gaat illy daar ook lekker van gaan meepikken.
Dan kom je mathematisch gezien 3x achter te liggen, tegen dat ze het nu nog enigszins hebben weten recht te trekken door die simpele rekruut.
EWS praat en boost heel veel, spelen ook wel een vies spelletje door hier en daar vv's te nemen maar verder valt het daar best mee.
Een Bg aangaan met Signum hoe het er destijds uit zag had dan op vele malen meer sympathie kunnen rekenen.
Tenminste een wanneer die BG niet inhield om Insomnia (en andere signum spelers?) te laten vallen


Dan heb je ook de situatie pugna tegen death:
Met het ontstaan van deze interessante corestam had deze wereld oprecht een hele mooie nieuwe gameplay kunnen hebben, echter besluiten ze daar in pugna alweer anders over. het overmatig internen, gewoon over de clusters heen zelfs, hier kan je toch simpelweg niet van verwachten dat dit veel respect puntjes gaat opleveren he?
Jullie smoren letterlijk OPNIEUW een mooie twist van de gameplay in de kiem daarmee.
Hadden jullie je een weg naar die dorpen toe gebasht dan had de wereld daar vele malen minder zwaar aan getild.
Kregen jullie die dorpen toch aangeboden dan was een simpele deal met Death, of gewoon dorpen niet aannemen wel een meer respectabele keuze geweest.


Dan heb je nog die hele bizarre MP en TLK stam die nu een MB stam blijkt te zijn van Pugna?!?!? en die jullie voor 90% hebben geïnternd
Bizar wel, want voorheen had pugna nauwelijks front met MP/TLK dus is echt bizar dat dat dan een mb stam zou zijn.


Pugna heeft in het begin van deze wereld wel wat leuks laten zien, het wegspelen van AAO en chuchu vond ik een mooie voorbode van w78,
wellicht is het succes jullie naar het hoofd gestegen, maar alle acties die nadien op touw werden gezet hebben er wel een beetje voor gezorgd dat jullie in de lastige situatie zitten hoe jullie ze de dag van vandaag kennen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
8
Ik kan je op sommige vlakken wel volgen justin.

echter is het wel steeds pugna die een eerste stap onderneemt in heel het verhaal en daarbij telkens zichzelf deze goedkope bashtalk op de hals haalt.

Kijk nu puur naar de situatie:
Er was in de zone tussen pugna en EWS bij mijn weten helemaal nog niets aan de gang... tot op een zeker moment opeens pugna vreemde CF's ging leggen bij Signum die niet recaped worden ed.
geef toe dat zelfs een speler als bruh ikke dan al kan zien dat er iets niet helemal in de haak is.
Dit terwijl EWS niet veel eerder ervoor de sollicitatie van turtle gewoon had geweigerd.
(ik ga dan uit van het idee om daar een leuke strijd van te maken)
Vervolgens raakt bekend dat Pugna er gewoon 2 hele mooie nieuwe spelers bij heeft genomen, maar doordat je op deze wereld maar met 7 kan...
dan kan je EWS niet kwalijk nemen dat ze hierop anticiperen en besluiten om op korte termijn ook het nodige volume te pakken daar, zodat de schade 'beperkt' blijft
Wanneer ze niets zouden ondernemen met turtle, en ze besluiten turtle te bashen dan gaat illy daar ook lekker van gaan meepikken.
Dan kom je mathematisch gezien 3x achter te liggen, tegen dat ze het nu nog enigszins hebben weten recht te trekken door die simpele rekruut.
EWS praat en boost heel veel, spelen ook wel een vies spelletje door hier en daar vv's te nemen maar verder valt het daar best mee.

Dan heb je ook de situatie pugna tegen death:
Met het ontstaan van deze interessante corestam had deze wereld oprecht een hele mooie nieuwe gameplay kunnen hebben, echter besluiten ze daar in pugna alweer anders over. het overmatig internen, gewoon over de clusters heen zelfs, hier kan je toch simpelweg niet van verwachten dat dit veel respect puntjes gaat opleveren he?
Jullie smoren letterlijk OPNIEUW een mooie twist van de gameplay in de kiem daarmee.
Hadden jullie je een weg naar die dorpen toe gebasht dan had de wereld daar vele malen minder zwaar aan getild.

Dan heb je nog die hele bizarre MP en TLK stam die nu een MB stam blijkt te zijn van Pugna?!?!? en die jullie voor 90% hebben geïnternd
Bizar wel, want voorheen had pugna nauwelijks front met MP/TLK dus is echt bizar dat dat dan een mb stam zou zijn.


Pugna heeft in het begin van deze wereld wel wat leuks laten zien, het wegspelen van AAO en chuchu vond ik een mooie voorbode van w78,
wellicht is het succes jullie naar het hoofd gestegen, maar alle acties die nadien op touw werden gezet hebben er wel een beetje voor gezorgd dat jullie in de lastige situatie zitten hoe jullie ze de dag van vandaag kennen.

een paar kleine kanttekeningen. er was en is nog altijd geen samenwerking tussen TLK en pugna. En er was zeker al een front tussen MP en pugna op het moment dat de samenwerking geregeld werd. pheonix had al een dorp midden in de cluster van saroc. en er is nog lang geen 90% geinternd. ik ben gefuseerd en ares kwam niet meer online dus om cf's te voorkomen hebben we die geedelt. je komt nog lang niet aan 90%, anders was MP op dat moment de nummer 1 stam geweest. know your facts
 
Reactiescore
27
Hoe meer die wow who typt hoe sneller ik erover heen lees. Uitkomst is toch altijd van poep tot reputatie vernietiging. Niet dat je daar nog iets van over had.....
 
Bovenaan