Top/Flopstammen

Reactiescore
1.075
20210217-145614.jpg

20210217-145641.jpg


Hoezo spyen bij een vijandelijke rimstam :eek:
Of is het toeval dat die niet meteen bij zn "vrienden in die andere stam" gaat :eek:
Ziet er weer niet goed uit voor shock??
 
Reactiescore
253
20210217-145614.jpg

20210217-145641.jpg


Hoezo spyen bij een vijandelijke rimstam :eek:
Of is het toeval dat die niet meteen bij zn "vrienden in die andere stam" gaat :eek:
Ziet er weer niet goed uit voor shock??

Wat is dit voor een trieste poging tot P&P. Zou je niet beter gaan deffen op een account binnen je stam, want dat gaat daar niet van een leien dakje.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Hoezo spyen bij een vijandelijke rimstam :eek:

Hoezo een aanname? Ik snap dat je water bij het vuur wilt gooien, maar Banana is gekomen zonder informatie. :) Als je een feit wilt posten, zorg de volgende keer dat je ook bewijs daarvoor hebt.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Waar gaat die vent heen jumpen dan, want Shock is al met 7 spelers?
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Reactiescore
490

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Gegroet, zou iedereen met contacten in EWS willen overstappen? Er is nog plek in één van onze zeven opleidingsstammen. PM ingame mag naar Kyuka of Chameleon. Als je geen contacten hebt kunnen die er uiteraard nog komen, een mededeling is meer dan voldoende.
 
Reactiescore
2.477

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
SHOCK heeft hun nare spelmethodes overgebracht op CCCP zie ik

Ik vrees ervoor wat voor smerige praktijken we nog meer deze wereld gaan zien van Shock, het ziet er allerminst goed uit
 
Reactiescore
1.075
Hoezo een aanname? Ik snap dat je water bij het vuur wilt gooien, maar Banana is gekomen zonder informatie. :) Als je een feit wilt posten, zorg de volgende keer dat je ook bewijs daarvoor hebt.

Was ook eerder sarcastisch bedoeld hoor. Was vanuit Fear. Sws al duidelijk dat die bij CCCP/Shock hoorde. Vind het alleen bijzonder dat die zolang bij hun verbleef. Dan aanhaalt dat die met zijn vrienden wilt samenspelen en plots hun directe "vijand" joint.
 
Bovenaan