Top/Flopstammen

Reactiescore
1.226
Ik ben niet helemaal wat je hiermee bedoelt?

Nevertheless betekent dit dat jullie wel gemiddeld met 3+ per acc zijn gestart, vind je dat er nu niet zelf over?

Zoals je kunt zien zeg je dat je vindt dat het "er over" is. Dat geeft dus volgens mij aan dat je het buiten proportioneel vindt? Na wat relativering komen we volgens mij tot de conclusie dat het allemaal niet zo erg is als dat je schetst, waarop ik zeg dat wij dus geen uitzondering zijn op de rest van de wereld.


Oei inderdaad, dit had ik gemist. Ik weet niet of dat dorpen waren die echt aan de cluster grensde want dit waren toch dorpen die al iets verder van de cluster bevonden, niet? Daarnaast gaat het hier ook 24 augustus, wat dus ongeveer ook 1.5 maand na de start van de wereld was? Wat in mijn ogen ook niet meer echt tot de start startfase hoort maar hierin wil ik je gerust gelijk in geven.


Dit ging over dorpen die Barbaar werden, en waar we als stammen zijnde beide korte looptijden op hadden. Wat dus eigenlijk weer impliceert dat we vrij kort op mekaar lagen. Je kunt dan inderdaad gaan discussieren over wat de "startfase" van een wereld is, maar aangezien dit een wereld op snelheid 1.0 is, vind ik het nog wel vrij legitiem om te stellen dat we dan nog in de startfase zitten.

Daarbij lagen er 3 stammen om ons heen waarvan er 2 groter waren dan Kaas. Door diplomatieke keuzes van die stammen destijds zijn wij vrij makkelijk de startfase doorgekomen.
 
Reactiescore
358
Deze discussie gaat echt nergens over. Wat ik gewoon aankaartte was dat doordat jullie met 4 verschillende stammen zijn gestart gewoon een belachelijk voordeel hadden tov de rest in jullie regio. Dan mogen jullie nog zoveel over de randdingen in mijn posts beginnen maar ga aub eerst eens in over de kern van de posts. Ik vind discussiëren ook leuk, daar niet van maar discussiëren om te discussiëren is wat vermoeiend. Ik stap open voor wat P&P maar aub met wat gerichtere posts.

Ben er net Jo, hold your horses brother haha
 
Reactiescore
1.962
Costarica vroeg me mijn mening te staven dus heb ik gewoon even opgezocht wat het beginaantal van de leden van fly (10) was. Als AAO en FF dan beide zeggen niet meer dan 3 hulpjes/boosts te hebben snap ik gewoon niet zo goed waar de rest vandaan komt.

In de start zat TheTrainGoesChuChuuu, mijn eigen account, er ook in als hoofdaccount met 1 hulpje. Helaas heeft dit account een ban gekregen is daarna geschrapt uit de plannen. Dus AAO en FF hadden er zeker niet meer dan 3 de man.
 
Reactiescore
73
20 duzend pagina's, jezus wat een gespam. Niet alles gelezen, maar deze vond ik toch wel leuk om op te reageren;

Stap 1: Meneer durft te wedden dat Prone het hoogste edellimiet heeft, in de top 3 PP spenders staat, en weet niet of er een wereld van niveau gewonnen is.

Ik durf te wedden dat jullie ongeveer het hoogste edellimiet hebben. Je geeft zelf aan dat jullie amper farmen doordat jullie clears veel voor stamgenoten lopen. Dit trekken jullie ongetwijfeld deels recht met roven. Maar ik durf te wedden dat jullie in de top 3 staan met PP spenden.

Hebben jullie een wereld gewonnen waar wel een hoog niveau was dan? :O

Stap 2: Men hoort dat er toch wel wereld(en) gewonnen zijn door Prone van niveau


Stap 3: Vervolgens zijn de opgenoemde werelden weer niet goed genoeg, dus wordt het maar vergeleken met oude werelden

Heb w73 nagenoeg niet gespeeld. En er zullen ongetwijfeld op elke wereld wel goede spelers zijn. Maar komen deze werelden ook in de buurt van wat oude top werelden? Ik zeg niet dat prone een slechte speler is, ik draag alleen argumenten voor waarom ze in mijn ogen geen rang 1 waardig zijn.


Lijkt me dat je toch wel eens 100k lc thuis hebt gehad, met 300 lc in een dorp kan je ook farmen he :)

Stap 4: En vervolgens zeggen dat meneer zich aangevallen voelt, wat enigszins logisch is als je een ander zijn argumenten constant probeert te weerleggen. Om dan vervolgens aan te geven dat je enkel aangeeft dat hij veel PP in het event stopte. Lachwekkend persoon zeg. (*Vraagt zich na dit getypt te hebben af, waarom ik überhaupt aandacht aan deze gozer heb besteed)

In mijn eerste post heb ik jullie toch niet per se valt beschuldigd? Ik constateerde alleen dat jullie veel PP in het event stopte, wat je zelf bevestigde toen je zei een dag 1e te eindigen. Dat jij je dan meteen aangevallen voelt met dat ik zeg dat jullie het meeste uitgeven is niet mijn fout, want dat heb ik toen niet gezegd. Je hapt wel heel snel.
Met een rover van 6,5 met 260 dorpen? Dit haal je al makkelijk met 30 volle offjes als het niet minder is, dat zouden jullie wel thuis moeten staan toch?
 

Deleted User - 487808526

Guest
Nou vanaf de stam laat ik Justin lekker het woord doen maar naar mijn idee is dit dus aan de hand?:

1. Rose voert een massa uit op Wurm en Brainsick. Dit gaat niet helemaal zoals gepland. (Overduidelijk).

2. Stap 1 gaat ongeveer 1/1,5 week door waarna Rose besluit zich weer op andere punten te focussen om toch te kunnen blijven groeien.

3. 24/7 begint met het plannen van een massa op Rose. (Voor de duidelijkheid, er was toen nog niks bekend over wat er allemaal zou gebeuren. Wij wilden gewoon payback^^).

4. Door gezeik in Rose, (idk precies wat), valt rose uit elkaar enkele dagen voor de massa.

5. Ontevreden spelers van Rose benaderen 24/7 en na overleg worden Blacklist en Prone toegelaten. (Lijkt mij niet raar, waren ze anders ergens anders heen gegaan?

Ohja en niet vergeten punt 6. Iedereen begint te janken en sensatie te zoeken op het AF ipv gewoon te spelen. Applaus hiervoor.

Kunnen we nu weer gewoon normaal gaan doen en is richting die wereld dominantie werken?:)
 
Reactiescore
228
4. Door gezeik in Rose, (idk precies wat), valt rose uit elkaar enkele dagen voor de massa.

5. Ontevreden spelers van Rose benaderen 24/7 en na overleg worden Blacklist en Prone toegelaten. (Lijkt mij niet raar, waren ze anders ergens anders heen gegaan?

Ohja en niet vergeten punt 6. Iedereen begint te janken en sensatie te zoeken op het AF ipv gewoon te spelen. Applaus hiervoor.

Kunnen we nu weer gewoon normaal gaan doen en is richting die wereld dominantie werken?:)

Het gaar deels over punt 4, er is enorm veel geroepen van redenen maar ik heb tot op heden nergens bewijs hiervan gezien.
Misschien heeft @Padmyuva deze wel gezien, daar ben ik niet helemaal vanop de hoogte maar voor mij is het momenteel nog als volgt:

De redenen die dit weekend werden aangehaald door 24/7 om prone etc te rekruteren trekken met hoe ze voorgesteld zijn op niets.
Ik zeg dan ook met hoe ze voorgesteld zijn omdat er nergens ook maar iets is aangehaald hierover. Het enige statement is:

Prone was al langer ontevreden en Prone is gestalked geweest op whatsapp.
Ik denk dat meerdere mensen wel kunnen bevestigen dat Bjorn danook een opvliegend persoon is en de stam leaven om dan terug te joinen om dan terug te leaven om alleen te beginnen om dan de "vijand" te joinen wel een louche zaak is.

Het gaat niet alleen om de ontevreden spelers maar ook welk effect dat heeft op de rest. Je kan praten over stabiliteit en AT en noord zijn nog altijd 2 andere grootmachten maar dat neemt niet weg dat met hoe het er nu voor staat het in mijn ogen gewoon vuile recruits zijn.
 
Reactiescore
277
Wij zijn gestart met 1 MB, die praktisch 0 heeft bijgedragen, no offence naar hem. Voor de rest hadden we met toeval Bram-takkie bij ons liggen en dat is de enige MB die wij gebruikt hebben. Sinds kort hebben we Rouchess in de stam die wat opruimt in ons cluster, waarvan wij zelf nog 0 dorpen hebben genomen, zelfde geld voor Bram. Eigelijk zou je kunnen zeggen dat FF zonder DU heeft gespeeld en op enkele clears na van Bram en Rouchess, ook zonder MB.

Over andere kan ik niet spreken, maar we hadden een Max van 3 DU/MB.
wij zijn jullie du toch?
 

Deleted User - 487808526

Guest
Het gaar deels over punt 4, er is enorm veel geroepen van redenen maar ik heb tot op heden nergens bewijs hiervan gezien.
Misschien heeft @Padmyuva deze wel gezien, daar ben ik niet helemaal vanop de hoogte maar voor mij is het momenteel nog als volgt:

De redenen die dit weekend werden aangehaald door 24/7 om prone etc te rekruteren trekken met hoe ze voorgesteld zijn op niets.
Ik zeg dan ook met hoe ze voorgesteld zijn omdat er nergens ook maar iets is aangehaald hierover. Het enige statement is:

Prone was al langer ontevreden en Prone is gestalked geweest op whatsapp.
Ik denk dat meerdere mensen wel kunnen bevestigen dat Bjorn danook een opvliegend persoon is en de stam leaven om dan terug te joinen om dan terug te leaven om alleen te beginnen om dan de "vijand" te joinen wel een louche zaak is.

Het gaat niet alleen om de ontevreden spelers maar ook welk effect dat heeft op de rest. Je kan praten over stabiliteit en AT en noord zijn nog altijd 2 andere grootmachten maar dat neemt niet weg dat met hoe het er nu voor staat het in mijn ogen gewoon vuile recruits zijn.

Maar even serieus nou. Je bent de hele tijd aan het benoemen dat het allemaal onduidelijk is en dat er bewijzen moeten komen ect. Maar je weet eigenlijk dus totaal niet wat er allemaal speelt? (Buiten wat je op het AF leest, net zoals dat Lange Frans op social media zegt dat we geregeerd worden door een satanistische, bloed drinkende elite). Kortom, geloof niet alles wat er gezegd word.

Wat ik wel zeker weet, (zit namelijk wel in 24/7 dus krijg dingen mee zonder het AF te hoeven lezen), is dat Prone niet welkom was tot dingen waren uitgesproken? Iedereen kan zeggen wat ze willen maar Justin heeft hier naar mijn idee netjes in gehandeld, en nu moeten de noordelijke stammen opeens slikken omdat ze dit niet zagen aankomen.

Ik kom dan toch weer terug op mijn eerdere vraag, kunnen we weer normaal doen en richting de werelddominantie gaan werken?
 
Reactiescore
290
Het gaar deels over punt 4, er is enorm veel geroepen van redenen maar ik heb tot op heden nergens bewijs hiervan gezien.
Misschien heeft @Padmyuva deze wel gezien, daar ben ik niet helemaal vanop de hoogte maar voor mij is het momenteel nog als volgt:

De redenen die dit weekend werden aangehaald door 24/7 om prone etc te rekruteren trekken met hoe ze voorgesteld zijn op niets.
Ik zeg dan ook met hoe ze voorgesteld zijn omdat er nergens ook maar iets is aangehaald hierover. Het enige statement is:

Prone was al langer ontevreden en Prone is gestakeld geweest op whatsapp.
Ik denk dat meerdere mensen wel kunnen bevestigen dat Bjorn dan ook een opvliegend persoon is en de stam leaven om dan terug te joinen om dan terug te leaven om alleen te beginnen om dan de "vijand" te joinen wel een louche zaak is.

Het gaat niet alleen om de ontevreden spelers maar ook welk effect dat heeft op de rest. Je kan praten over stabiliteit en AT en noord zijn nog altijd 2 andere grootmachten maar dat neemt niet weg dat met hoe het er nu voor staat het in mijn ogen gewoon vuile recruits zijn.

Dat ik een opvliegend persoon kan zijn ga ik zeker niet ontkennen. Het is niet Prone wie *opvliegend* is maar dat ben puur ik geweest (Bjorn). Ik ben de eerste keer geleaved en als het aan de meeste spelers op Prone lag zouden wij toen ook niet terug gegaan zijn. Ik heb toen ook aan zelf aan 24/7 gevraagd wat er gedaan moest worden om daar te soliciteren. Ik heb dat toen gemeld aan Tuur en heb toen later een gesprek met Tuur gehad in een call samen met Blacklist. Hierbij heb ik voor Prone besloten dat we het toch nog een keer gingen proberen in Rose ondanks dat er veel wrijving was en mensen het eigenlijk al niet meer zagen zitten gingen we er toch vol goede moed weer in.
Zaterdag is er het een en ander voorgevallen waardoor ikzelf nogal *over de zeik* was. Ik heb hierdoor in de groep gegooid hoe ik erover dacht en iedereen bedankt voor het *klote* ik heb hierbij ook woorden geroepen die gewoon niet kunnen en niet door de beugel kunnen. Wederom mijn oprechte excuses ervoor.
Ik heb toen aan mijn co's laten weten dat als wij in Rose zoude blijven ikzelf er mee zou stoppen en mijn account over zou dragen aan Maurice. Maar omdat de rest er al *klaar* mee was was voor ons dus de keus om Rose te verlaten en verder te gaan kijken.
Ik heb daarna ook mijn excuses aangeboden en de reden verteld waarom wij leaven... Vele mensen blijven aanhalen dat dat puur door het *geval* zaterdag komt. Er is Veel en Veel meer gebeurd wat deze leave teweeg heeft gebracht. Deze reden waren bij Rose bekend en heb ik vaker aangekaart.

Ik vind het ook jammer dat het zo gaat maar ik kan daar door alles zelf ook niks aan doen.
Ook sorry voor de de Leden van AT die erbij zijn gekomen toen het al gewoon niet lekker liep binnen Rose.
Verder heb ik geprobeerd een zo mooi mogelijk afscheid te nemen... Aangeboden een nap geven aan mensen indien nodig en dorpen te ruilen om een zo goed mogelijk front voor Rose/AT achter te laten, Echter heb ik hier van hun zijde nog altijd niks van gehoord.


Verder wil ik hier niet teveel woorden meer aan vuil maken ik denk dat er genoeg over gezegd is, en mensen elkaar al genoeg de grond in geslagen hebben binnen rose/at.

MVG Bjorn
 
Reactiescore
5.693
Dus half Night Train speelt nu op phone. Wel een verbetering dan wat er eerst op zat denk ik.

@noobteam hoeist nou maat
 
Reactiescore
453
Verder heb ik geprobeerd een zo mooi mogelijk afscheid te nemen... Aangeboden een nap geven aan mensen indien nodig en dorpen te ruilen om een zo goed mogelijk front voor Rose/AT achter te laten, Echter heb ik hier van hun zijde nog altijd niks van gehoord.
MVG Bjorn

en volgens mij weet je dondersgoed waarom er nog geen reactie is, de 'savior of the east' aka eric, heeft aangegeven nog 1 week druk te zijn irl, daarna zou alles gaan veranderen binnen rose en dat weten jullie echt wel, daarom is het ook zo enorm verkeerd gevallen dat jullie nou 'opeens' naar 24/7 zijn.
er moesten misschien 2/3 dingen gaan veranderen binnen rose en dan zou alles stukken beter gaan maar nee hoor 'opeens' is de maat vol en ben je vertrokken. erg jammer want het viel allemaal echt wel mee.
 
Reactiescore
290
en volgens mij weet je dondersgoed waarom er nog geen reactie is, de 'savior of the east' aka eric, heeft aangegeven nog 1 week druk te zijn irl, daarna zou alles gaan veranderen binnen rose en dat weten jullie echt wel, daarom is het ook zo enorm verkeerd gevallen dat jullie nou 'opeens' naar 24/7 zijn.
er moesten misschien 2/3 dingen gaan veranderen binnen rose en dan zou alles stukken beter gaan maar nee hoor 'opeens' is de maat vol en ben je vertrokken. erg jammer want het viel allemaal echt wel mee.
Vgm hebben we vaak genoeg goede gesprekken gehad en heb ik vaker dingen uitgelegd... Dat je het druk hebt begrijp ik daar heeft iedereen wel eens last van en ook jij kan daar niks aan doen.
Maar zoals ik eerder al aangaf is er althans vanuit prone andere leden die gegaan zijn weet ik niet. Ook niks tegen de leden of leiding van AT en waren de meeste zaken al gaande voor jullie.
Dat jullie “verbaasd” boos zijn over de hele kwestie snap ik daarom ook wel. Maar daar kan ik helaas niks aan veranderen. Ik heb nooit met “ruzie” willen gaan want er spelen veel leden in Rose waar ik wel een goede band mee heb.
 

Deleted User - 487808526

Guest
en volgens mij weet je dondersgoed waarom er nog geen reactie is, de 'savior of the east' aka eric, heeft aangegeven nog 1 week druk te zijn irl, daarna zou alles gaan veranderen binnen rose en dat weten jullie echt wel, daarom is het ook zo enorm verkeerd gevallen dat jullie nou 'opeens' naar 24/7 zijn.
er moesten misschien 2/3 dingen gaan veranderen binnen rose en dan zou alles stukken beter gaan maar nee hoor 'opeens' is de maat vol en ben je vertrokken. erg jammer want het viel allemaal echt wel mee.

Hoe kan je zo zijn:eek:
 
Bovenaan