Top/Flopstammen

Reactiescore
228
Ik denk dat de schrik van 73 er bij vele gewoon heel hard heeft ingehakt en dat dat de reden is dat het bij jullie zolang duurt :p
ik denk dat als je over 73 wilt beginnen ik je best kan doorverwijzen naar 76.
 
Reactiescore
244
Goh ik weet niet waar je dan de kwalificatie overpowerd vandaan haalt, als er nog geen acties hebben plaatsgevonden. Of doel je alleen op punten aantal?

Ik doel dan vooral op het starten met 4 stammen waardoor je dus eigenlijk een hele hoop spelers hebt die gewoon in functie werken totdat je groot genoeg bent om het alleen af te kunnen, sommige noemen het boosts maar het is denk ik jammer genoeg gewoon een onderdeel van het spelletje geworden. Doordat je met 4 stammen bent gestart heb je eigenlijk vrij easy alles en iedereen kunnen wegspelen waardoor je nu daar de situatie hebt die je hebt. Daarmee wil ik zeker niet van de kwaliteit van de accounts wegdoen maar het is wel gewoon jammer dat het zo moet.
 
Reactiescore
1.647
Die "premade" is nog steeds groter als ons....

Daarbij inderdaad zo dat 73 hele nare herrineringen heeft opgeroepen hier zowel door Spread (waar nu het noorden kopie van is) als Imago...
 

Deleted User - 487924308

Guest
Ik doel dan vooral op het starten met 4 stammen waardoor je dus eigenlijk een hele hoop spelers hebt die gewoon in functie werken totdat je groot genoeg bent om het alleen af te kunnen, sommige noemen het boosts maar het is denk ik jammer genoeg gewoon een onderdeel van het spelletje geworden. Doordat je met 4 stammen bent gestart heb je eigenlijk vrij easy alles en iedereen kunnen wegspelen waardoor je nu daar de situatie hebt die je hebt. Daarmee wil ik zeker niet van de kwaliteit van de accounts wegdoen maar het is wel gewoon jammer dat het zo moet.
Sommige noemen dit ook moraalbrekers en dorpenuitbouwers, zo die acc's dat elk respectabel acc wel heeft?
 
Reactiescore
228
Die "premade" is nog steeds groter als ons....

Daarbij inderdaad zo dat 73 hele nare herrineringen heeft opgeroepen hier zowel door Spread (waar nu het noorden kopie van is) als Imago...
als je 24/7 plus MBs neemt lopen jullie wel degelijk voor als je alle grotere stammen buiten Rose en AT optelt.
 
Reactiescore
244
dus het fusioneren met een top 5 stam om dan 2 top 10 accs te rekruteren vind jij evenwaardig dan met een x aantal accs samen te starten? (premades zijn over het algemeen niet groter dan 10)


Ik zeg nergens dat dat evenwaardig is? Ik zeg gewoon dat ik het van zowel 24/7 en de leden van Rosé begrijp. Of het heel jammer is voor de midgamefase, sowieso.
 
Reactiescore
244
Sommige noemen dit ook moraalbrekers en dorpenuitbouwers, zo die acc's dat elk respectabel acc wel heeft?


Komop man, kijk eens naar de start van de wereld naar het aantal leden van respectievelijk Kaas (in mindere mate), rauwtch, STS en Fly. Dat ga je nu toch niet proberen wegcijferen als MB's en DU's? Of hebben jullie in die fase al 5+ accounts nodig als mb en du?
 
Reactiescore
228
Ik zeg nergens dat dat evenwaardig is? Ik zeg gewoon dat ik het van zowel 24/7 en de leden van Rosé begrijp. Of het heel jammer is voor de midgamefase, sowieso.
dan ken je niet de volledige situatie ;)
 

Deleted User - 487924308

Guest
Komop man, kijk eens naar de start van de wereld naar het aantal leden van respectievelijk Kaas (in mindere mate), rauwtch, STS en Fly. Dat ga je nu toch niet proberen wegcijferen als MB's en DU's? Of hebben jullie in die fase al 5+ accounts nodig als mb en du?
Ik spreek enkel voor mijn eigen acc maar heb nooit meer dan 3 MB's gehad, waarvan 2 eigenlijk randoms waren die een solli hadden gestuurd en die ik gewoon laten spelen heb tot ze er geen zin meer in hadden of tot ze door lijnverschuiving uit m'n lijn lagen.
 
Reactiescore
244
ik denk dat als je over 73 wilt beginnen ik je best kan doorverwijzen naar 76.

Naar wat ik heb gelezen leunt het daar nog veel erger naar 73 maar dat bedoelde ik helemaal niet met mijn post. Ik bedoelde gewoon dat de reden dat het zolang duurt dat jullie als premade naar buiten komen waarschijnlijk gaat zijn omdat dat net Imago w73 heeft gekost. Maar genoeg over 73, dit is 75, ik wilde gewoon even een vergelijking maken.
 
Reactiescore
1.226
Of hebben jullie in die fase al 5+ accounts nodig als mb en du?

Nice, ik zie een bewering, staaf deze eens als je zou willen? :)

Doordat je met 4 stammen bent gestart heb je eigenlijk vrij easy alles en iedereen kunnen wegspelen waardoor je nu daar de situatie hebt die je hebt

Niet alleen 4 stammen hebben hier in meegespeeld denk ik, tevens ook diplomatieke keuzes van de vijand. Er is op Kaas bijvoorbeeld nog geen fatsoenlijk offensief geweest, omdat men te druk was met het rekruteren/bestrijden van 24/7 en Rose onderling. Je noemt een stam overpowerd gebaseerd op niks dus eigenlijk, aangezien er nog geen fatsoenlijke actie geweest is die deze kwalificatie zou bevestigen.
 
Reactiescore
244
Ik spreek enkel voor mijn eigen acc maar heb nooit meer dan 3 MB's gehad, waarvan 2 eigenlijk randoms waren die een solli hadden gestuurd en die ik gewoon laten spelen heb tot ze er geen zin meer in hadden of tot ze door lijnverschuiving uit m'n lijn lagen.

En als je daar dan je DU's bij optelt, aan hoeveel accs kwam je dan? Daarnaast had ik het ook over het geheel van de 4 stammen en was dit dus zeker niet persoonlijk richting jullie bedoelt.
 
Reactiescore
50
dus het fusioneren met een top 5 stam om dan 2 top 10 accs te rekruteren vind jij evenwaardig dan met een x aantal accs samen te starten? (premades zijn over het algemeen niet groter dan 10)

Doe alsjeblieft niet zo hypocriet man. Met 3 stammen premade beginnen en in iedere stam een aantal DU's/MB's laten functioneren om deze vervolgens ook te internen en in een latere fase van het spel deze 3 stammen samen te voegen is minstens evenwaardig, dan wel erger (ik zeg daarbij niet dat ik het niet begrijp!!). Vooral omdat dit allemaal op voorbedachte rade is gedaan. De recruits die 24/7 nu binnen hebben gehaald is allemaal tot stand gekomen wegens andere omstandigheden. Man man man, creeër is een beetje zelfreflectie ipv een stam uit te kotsen waar ieder hersenloos wezen begrijpt waarom bepaalde recruits nou zo zijn gelopen.
 
Reactiescore
228
Naar wat ik heb gelezen leunt het daar nog veel erger naar 73 maar dat bedoelde ik helemaal niet met mijn post. Ik bedoelde gewoon dat de reden dat het zolang duurt dat jullie als premade naar buiten komen waarschijnlijk gaat zijn omdat dat net Imago w73 heeft gekost. Maar genoeg over 73, dit is 75, ik wilde gewoon even een vergelijking maken.
73 was de premade al bekend nog voor de wereld startte. Toen werd er hoog van de toren geblazen. Exact het tegeonvergestelde dus.

Plus de premades zijn tegen elkaar beginnen recruiten en ik zie nog altijd geen gigantische recruits noord?

En als je daar dan je DU's bij optelt, aan hoeveel accs kwam je dan? Daarnaast had ik het ook over het geheel van de 4 stammen en was dit dus zeker niet persoonlijk richting jullie bedoelt.
euhm max 3 per acc nog steeds ;)
 
Reactiescore
244
Nice, ik zie een bewering, staaf deze eens als je zou willen? :)

Graag! Wat ik gewoon een beetje gek vind is dat jullie eigenijk als premade zijn gestart maar wel met 4 verschillende stammen, Kaas( 11 leden) , Rauwtch (11 leden), STS (9 leden )en Fly (10 leden). In deze stammen zaten dus allemaal ongeveer 10 leden in het begin waardoor je dus eigenlijk aan een 40+ leden stam zit. Als ik dan even kijk naar het heden zie ik 12 accounts die in het totaal tot de premade behoren (correct me if I'm wrong). Als ik het dan even uitreken kom je aan een dikke 3 spelers per account dus mijn eerder 5+ was inderdaad overdreven. Nevertheless betekent dit dat jullie wel gemiddeld met 3+ per acc zijn gestart, vind je dat er nu niet zelf over?
Tactisch is dit sowieso gewoon heel slim want op deze manier kan je vrij eenvoudig jullie regio gaan domineren en kan je zelfs al leuke phalanxen opzetten. Langs de andere kant vind ik dit wel gewoon overdreven. Dat jullie in 2 verschillende stammen starten en al de rest van de wereld nog wat in het ongewisse willen laten snap ik echt volledig maar komop waarom in godsnaam met 4 stammen? Op deze manier is het gewoon onmogelijke voor spelers daar om er tegenop te kunnen boksen. En net door zo'n praktijken gaat dit spelletje heel snel uitdoven want je toestroom van nieuwe spelers wordt zo gewoon heel hard afgeblokt omdat deze gewoon geen kans hebben. Even ter verduidelijking, dit is absoluut geen verwijt naar enkel jullie want het gebeurt gewoon al de laatste 10+ werelden zo maar het is wel gewoon echt jammer en vooral onnodig. Jullie behoren tot de top, laat toch die overdreven boosts en probeer dat gewoon te beperken.


Niet alleen 4 stammen hebben hier in meegespeeld denk ik, tevens ook diplomatieke keuzes van de vijand. Er is op Kaas bijvoorbeeld nog geen fatsoenlijk offensief geweest, omdat men te druk was met het rekruteren/bestrijden van 24/7 en Rose onderling. Je noemt een stam overpowerd gebaseerd op niks dus eigenlijk, aangezien er nog geen fatsoenlijke actie geweest is die deze kwalificatie zou bevestigen.

Ik heb het hier vooral in de gebieden tussen jullie in de startfase. Door het starten met 4 stammen heb je gewoon vrij eenvoudig kunnen gaan clusteren. Klopt dat kaas niet is aangevallen geweest maar dat is vooral omdat er eigenlijk ook nooit een stam is geweest daar met voldoende kwaliteit om dit te kunnen doen.
 
Reactiescore
244
73 was de premade al bekend nog voor de wereld startte. Toen werd er hoog van de toren geblazen. Exact het tegeonvergestelde dus.

Lees jij eigenlijk wel wat ik zeg? Ik zei dat de reden dat jullie er zolang overdoen om als premade naar buiten te komen dat dat waarschijnlijk komt omdat er velen een schrik hebben gepakt door w73. Omdat ze daar van moment 1 zich voordeden als de te beaten stam en dat dat dus ook hun doodvonnis was. Dus ik zeg hier dan ook dat dat inderdaad het tegenovergestelde is.
 
Reactiescore
50
@Addison Rae Volgens mij is dat echt wel heel erg duidelijk, en er zijn inderdaad geen keiharde bewijzen. Maar volgens mij hoef je niet heel erg hoog begaafd te zijn om dit te zien xd
 
Reactiescore
1.226
Ik pik er even een paar dingetjes uit hoor.

Nevertheless betekent dit dat jullie wel gemiddeld met 3+ per acc zijn gestart, vind je dat er nu niet zelf over?

Als ik voor Kaas spreek, voor de andere stammen kan ik niet spreken, is dit niet het geval. Er zit namelijk een verschil in met voorbedachte rade met 3+ MB's starten, en gaandeweg de wereld spelers aannemen als MB. Om een voorbeeld te geven die jou aanname ontkracht; Masters of the Oceans is bijvoorbeeld een recruit geweest van Kaas en zonder MB gestart. Naarmate de wereld meer vorm kreeg hebben ze MB's aangenomen.

Klopt dat kaas niet is aangevallen geweest maar dat is vooral omdat er eigenlijk ook nooit een stam is geweest daar met voldoende kwaliteit om dit te kunnen doen.

Dus het feit dat anderen niet genoeg kwaliteit zouden hebben om ons aan te vallen maakt ons gelijk overpowerd? Denk tevens ook dat je nu spelers als @geenpala @Padmyuva @Back to Prone @Addison Rae @Finis Amarum. en wellicht vergeet ik er nog wat, tekort doet.
 
Bovenaan