Top/Flopstammen

Reactiescore
5.701
Wij zijn gestart met 1 MB, die praktisch 0 heeft bijgedragen, no offence naar hem. Voor de rest hadden we met toeval Bram-takkie bij ons liggen en dat is de enige MB die wij gebruikt hebben. Sinds kort hebben we Rouchess in de stam die wat opruimt in ons cluster, waarvan wij zelf nog 0 dorpen hebben genomen, zelfde geld voor Bram. Eigelijk zou je kunnen zeggen dat FF zonder DU heeft gespeeld en op enkele clears na van Bram en Rouchess, ook zonder MB.

Over andere kan ik niet spreken, maar we hadden een Max van 3 DU/MB.
 
Reactiescore
244
Ik pik er even een paar dingetjes uit hoor.



Als ik voor Kaas spreek, voor de andere stammen kan ik niet spreken, is dit niet het geval. Er zit namelijk een verschil in met voorbedachte rade met 3+ MB's starten, en gaandeweg de wereld spelers aannemen als MB. Om een voorbeeld te geven die jou aanname ontkracht; Masters of the Oceans is bijvoorbeeld een recruit geweest van Kaas en zonder MB gestart. Naarmate de wereld meer vorm kreeg hebben ze MB's aangenomen.

Zoals ik ook al in eerdere post aangaf had ik daar al gezegd dat Kaas dit in mindere mate doet.

Dus het feit dat anderen niet genoeg kwaliteit zouden hebben om ons aan te vallen maakt ons gelijk overpowerd? Denk tevens ook dat je nu spelers als @geenpala @Padmyuva @Back to Prone @Addison Rae @Finis Amarum. en wellicht vergeet ik er nog wat, tekort doet.

Ik heb het niet over individuen, ik heb het over een stam die het kwalitatief zou aankunnen. Tuurlijk zullen er wel nog goede spelers hebben gezeten bij enkele buren van jullie maar geen geheel dat jullie echt kon pijn doen. De leden van AT erbij zetten vind ik ook niet juist want ik had het over de beginfase, toen jullie dus nog helemaal niet grensde met AT.
 
Reactiescore
1.226
Ik heb het niet over individuen, ik heb het over een stam die het kwalitatief zou aankunnen. Tuurlijk zullen er wel nog goede spelers hebben gezeten bij enkele buren van jullie maar geen geheel dat jullie echt kon pijn doen. De leden van AT erbij zetten vind ik ook niet juist want ik had het over de beginfase, toen jullie dus nog helemaal niet grensde met AT.

Dan ben je denk ik niet helemaal goed op de hoogte, namelijk in het begin toen Mamba Mentality en RTJ toen respectievelijk nog maar 12 en 11 dorpen bezat, was er al een kleine confrontatie met AT, waardoor je dus wel kunt stellen dat AT grensde aan Kaas.

1603712133688.png

Zoals ik ook al in eerdere post aangaf had ik daar al gezegd dat Kaas dit in mindere mate doet.

Eigenlijk net zoals de rest van de TW spelers? Wat ons dus geen uitzonderingspositie doet toekomen?
 
Reactiescore
244
Wij zijn gestart met 1 MB, die praktisch 0 heeft bijgedragen, no offence naar hem. Voor de rest hadden we met toeval Bram-takkie bij ons liggen en dat is de enige MB die wij gebruikt hebben. Sinds kort hebben we Rouchess in de stam die wat opruimt in ons cluster, waarvan wij zelf nog 0 dorpen hebben genomen, zelfde geld voor Bram. Eigelijk zou je kunnen zeggen dat FF zonder DU heeft gespeeld en op enkele clears na van Bram en Rouchess, ook zonder MB.

Over andere kan ik niet spreken, maar we hadden een Max van 3 DU/MB.

Nogmaals, het gaat mij hier niet om individu's maar om het geheel. Tuurlijk zullen er wel spelers zijn die met minder hulp de startfase zijn doorworsteld maar dan zijn er weer andere die met meer hulpjes de starfase zijn doorgekomen. Als ik dit dan spiegel op jullie (Fly) betekent dat dus dat AAO 6 hulpjes had aangezien jullie maar 2 accounts hebben gebruikt? Hierdoor heeft AAO vrij easy zijn start kunnen doorkomen en onrechtstreeks hebben jullie ook kunnen meeliften op dat succes en daar draait heel mijn punt om. Jullie zijn in het algemeen met zo'n overmacht daar gestart dat jullie (premade) er nu voorstaat zoals jullie er voorstaan terwijl ik er echt ben van overtuigd dat dit ook perfect had gekunnen met minder boosts/hulpjes aangezien jullie stuk voor stuk kwalitatieve topaccs zijn.

Het niet naar buiten brengen dat jullie een premade zijn vind ik gewoon ook jammer aangezien je gewoon veel spelers een ander beeld schept. Tuurlijk is het niet moeilijk om alles met elkaar te verbinden als je er even realistisch naar kijkt maar waarom het niet gewoon zeggen en liever mensen zoals @Addison Rae iets anders voorhouden? :p
 
Reactiescore
1.962
Nogmaals, het gaat mij hier niet om individu's maar om het geheel. Tuurlijk zullen er wel spelers zijn die met minder hulp de startfase zijn doorworsteld maar dan zijn er weer andere die met meer hulpjes de starfase zijn doorgekomen. Als ik dit dan spiegel op jullie (Fly) betekent dat dus dat AAO 6 hulpjes had aangezien jullie maar 2 accounts hebben gebruikt? Hierdoor heeft AAO vrij easy zijn start kunnen doorkomen en onrechtstreeks hebben jullie ook kunnen meeliften op dat succes en daar draait heel mijn punt om. Jullie zijn in het algemeen met zo'n overmacht daar gestart dat jullie (premade) er nu voorstaat zoals jullie er voorstaan terwijl ik er echt ben van overtuigd dat dit ook perfect had gekunnen met minder boosts/hulpjes aangezien jullie stuk voor stuk kwalitatieve topaccs zijn.

Het niet naar buiten brengen dat jullie een premade zijn vind ik gewoon ook jammer aangezien je gewoon veel spelers een ander beeld schept. Tuurlijk is het niet moeilijk om alles met elkaar te verbinden als je er even realistisch naar kijkt maar waarom het niet gewoon zeggen en liever mensen zoals @Addison Rae iets anders voorhouden? :p

AAO heeft ook altijd max 3 hulpjes gehad, dit is namelijk stambeleid dus niemand is over dit aantal heen gegaan.
 
Reactiescore
244
Dan ben je denk ik niet helemaal goed op de hoogte, namelijk in het begin toen Mamba Mentality en RTJ toen respectievelijk nog maar 12 en 11 dorpen bezat, was er al een kleine confrontatie met AT, waardoor je dus wel kunt stellen dat AT grensde aan Kaas.

Bekijk bijlage 24162

Oei inderdaad, dit had ik gemist. Ik weet niet of dat dorpen waren die echt aan de cluster grensde want dit waren toch dorpen die al iets verder van de cluster bevonden, niet? Daarnaast gaat het hier ook 24 augustus, wat dus ongeveer ook 1.5 maand na de start van de wereld was? Wat in mijn ogen ook niet meer echt tot de start startfase hoort maar hierin wil ik je gerust gelijk in geven.


Eigenlijk net zoals de rest van de TW spelers? Wat ons dus geen uitzonderingspositie doet toekomen?

Ik ben niet helemaal wat je hiermee bedoelt?
 
Reactiescore
244
Kom eens met namen? Ik zie het probleem namelijk niet

Costarica vroeg me mijn mening te staven dus heb ik gewoon even opgezocht wat het beginaantal van de leden van fly (10) was. Als AAO en FF dan beide zeggen niet meer dan 3 hulpjes/boosts te hebben snap ik gewoon niet zo goed waar de rest vandaan komt.
 
Reactiescore
244
Over welke accounts heb je het? Want de accounts die ik in gedachten heb gaan ons de wereld niet redden als het er écht op aankomt

Deze discussie gaat echt nergens over. Wat ik gewoon aankaartte was dat doordat jullie met 4 verschillende stammen zijn gestart gewoon een belachelijk voordeel hadden tov de rest in jullie regio. Dan mogen jullie nog zoveel over de randdingen in mijn posts beginnen maar ga aub eerst eens in over de kern van de posts. Ik vind discussiëren ook leuk, daar niet van maar discussiëren om te discussiëren is wat vermoeiend. Ik stap open voor wat P&P maar aub met wat gerichtere posts.
 
Reactiescore
228
Nogmaals, het gaat mij hier niet om individu's maar om het geheel. Tuurlijk zullen er wel spelers zijn die met minder hulp de startfase zijn doorworsteld maar dan zijn er weer andere die met meer hulpjes de starfase zijn doorgekomen. Als ik dit dan spiegel op jullie (Fly) betekent dat dus dat AAO 6 hulpjes had aangezien jullie maar 2 accounts hebben gebruikt? Hierdoor heeft AAO vrij easy zijn start kunnen doorkomen en onrechtstreeks hebben jullie ook kunnen meeliften op dat succes en daar draait heel mijn punt om. Jullie zijn in het algemeen met zo'n overmacht daar gestart dat jullie (premade) er nu voorstaat zoals jullie er voorstaan terwijl ik er echt ben van overtuigd dat dit ook perfect had gekunnen met minder boosts/hulpjes aangezien jullie stuk voor stuk kwalitatieve topaccs zijn.

Het niet naar buiten brengen dat jullie een premade zijn vind ik gewoon ook jammer aangezien je gewoon veel spelers een ander beeld schept. Tuurlijk is het niet moeilijk om alles met elkaar te verbinden als je er even realistisch naar kijkt maar waarom het niet gewoon zeggen en liever mensen zoals @Addison Rae iets anders voorhouden? :p

Fly had enkele randoms omdat Sammy/@melish geen nee kon zeggen tegen hen. wij hadden geen banden met hen.
 
Bovenaan