Top/Flopstammen

Reactiescore
976
Overigens stel ik vast dat de helft van 24/7 nu gaat internen en dan vastloopt op het lange worstcluster van PHRONE. Leuk is anders?
 
Reactiescore
510
20 duzend pagina's, jezus wat een gespam. Niet alles gelezen, maar deze vond ik toch wel leuk om op te reageren;

Stap 1: Meneer durft te wedden dat Prone het hoogste edellimiet heeft, in de top 3 PP spenders staat, en weet niet of er een wereld van niveau gewonnen is.

Stap 4: En vervolgens zeggen dat meneer zich aangevallen voelt, wat enigszins logisch is als je een ander zijn argumenten constant probeert te weerleggen. Om dan vervolgens aan te geven dat je enkel aangeeft dat hij veel PP in het event stopte. Lachwekkend persoon zeg. (*Vraagt zich na dit getypt te hebben af, waarom ik überhaupt aandacht aan deze gozer heb besteed)

Geen zin overal op te reageren, maar tot zover jullie geloofwaardigheid.

 
Reactiescore
510
Reactiescore
510
Reactiescore
5.686
Hier kan een slotje oid op.
en nee geen nachter gevonden helaas, maar nu ook w75 aan zijn endgame gaat beginnen (wss) en wij daar niet onderdeel van gaan worden (wss) gaat het geen zin hebben om nog iemand te zoeken

Zegt voldoende denk ik over de acties van 24/7. Volwaardige account die simpelweg stoppen of zin verliezen omdat de stam van hen kapot gerekruteerd is.
 
Reactiescore
1.226
Zegt voldoende denk ik over de acties van 24/7. Volwaardige account die simpelweg stoppen of zin verliezen omdat de stam van hen kapot gerekruteerd is.

Sorry hoor, maar hier ben ik het niet met je eens. AR had een prima vooruitzicht mijns inziens met AT. Hier heeft hij er alleen voor gekozen om zijn eigen stamgenoten (deels) notabene in de steek te laten voor een join naar Rose. Dat dit nu anders uitpakt dan voorzien vind ik oprecht vervelend voor hem, maar is gewoon wedden op het verkeerde paard geweest. Daar moet je dan ook de consequenties van inzien. Een snelle blik op de kaart ziet dat de situatie voor AT (geel) en AR (blauw) alles behalve uitzichtloos is denk ik persoonlijk.

1603872567789.png

Tevens vrij ironisch dat hem nu een soort van overkomt wat onderandere zijn ex-stamgenoten ook overkwam.
 
Reactiescore
1.647
Sorry hoor, maar hier ben ik het niet met je eens. AR had een prima vooruitzicht mijns inziens met AT. Hier heeft hij er alleen voor gekozen om zijn eigen stamgenoten (deels) notabene in de steek te laten voor een join naar Rose. Dat dit nu anders uitpakt dan voorzien vind ik oprecht vervelend voor hem, maar is gewoon wedden op het verkeerde paard geweest. Daar moet je dan ook de consequenties van inzien. Een snelle blik op de kaart ziet dat de situatie voor AT (geel) en AR (blauw) alles behalve uitzichtloos is denk ik persoonlijk.

Bekijk bijlage 24237

Tevens vrij ironisch dat hem nu een soort van overkomt wat onderandere zijn ex-stamgenoten ook overkwam.

Mooi roze is niet lelijk :)
 

Deleted User - 487824574

Guest
Ja wel een beetje raar dat Rose. niet roze is.
Op mijn kaaart is juist 24/7 groen.
 
Reactiescore
5.686
Sorry hoor, maar hier ben ik het niet met je eens. AR had een prima vooruitzicht mijns inziens met AT. Hier heeft hij er alleen voor gekozen om zijn eigen stamgenoten (deels) notabene in de steek te laten voor een join naar Rose. Dat dit nu anders uitpakt dan voorzien vind ik oprecht vervelend voor hem, maar is gewoon wedden op het verkeerde paard geweest. Daar moet je dan ook de consequenties van inzien. Een snelle blik op de kaart ziet dat de situatie voor AT (geel) en AR (blauw) alles behalve uitzichtloos is denk ik persoonlijk.

Bekijk bijlage 24237

Tevens vrij ironisch dat hem nu een soort van overkomt wat onderandere zijn ex-stamgenoten ook overkwam.
Ja maar blijft een gevolg van de actie van 24/7. Of hij het verdient of gewoon door zou moeten gaan staat buiten kijk.

Wat ik wil aangeven is dat deze move gewoon een game changer is geweest die overal voelbaar is.
 
Reactiescore
1.647
Ja maar blijft een gevolg van de actie van 24/7. Of hij het verdient of gewoon door zou moeten gaan staat buiten kijk.

Wat ik wil aangeven is dat deze move gewoon een game changer is geweest die overal voelbaar is.

Tja, van de grootste naar de op 2 na grootste is flinke klap. Je moet dan meer knokken. Vind deze P&P poging van je echt lachwekkend.
 
Bovenaan