Top/Flopstammen

DeletedUser

Guest
Is voor de anonieme lezer wel makkelijk. En stil zijn? Jullie verwijten ons dat jullie falen. Als je zelf niet met een nuttige toevoeging kan komen is het misschien handig zelf je mondje te houden;-).
Hmm schattig, je reageert op het geen wat er momenteel niet toe doet. Snap ik ook wel want op dat vlak zit je al fout.
 

DeletedUser73696

Guest
Pfoeh.. Komt die weer.. Gelijk maar even in de kiem smoren dit. Grommende Tijgers had een sollicitatie gedaan bij de stam Mama. Enkele stamgenoten hadden met hem samengewerkt op een vorige wereld. Na goed overleg besloten we hem niet toe te laten voor de stam. Hij kreeg van ons een NAP voor 7 dagen met de stam Mama, zodat hij zonder dreiging van ons kon focussen op zijn groei (die bij tijd van solliciteren niet goed was).

Misschien is het handig om te weten dat een leger belangrijk is in de beginfase. Als niet 2 van de 3 spelers op vakantie waren, hadden we misschien nu al 4 dorpen gehad, waardoor we zelfs groter waren geweest dan jullie. Iemand in de beginfase afrekenen op groei is kansloos. Wij farmde met 3000P meer dan jullie met 3 dorpen, zegt al genoeg over onze vorm van starten. Alleen dit is jullie keuze geweest, hebben wij niks over te zeggen. We hebben een NAP afgesproken, met de afspraak dat wij zouden laten zien dat we onze omgeving domineren. Kom hier op terug.

Speler ligt in ons cluster. Ook de reden dat we eerst wilde zien wat hij in huis heeft voor we hem uberhaupt overwegen te accepteren

Sorry, maar dit is totaal niet klaar. Wij lagen totaal niet in jullie cluster, of lagen al jullie dorpen 360 graden om ons heen? Wij lagen in een mogelijke groeiligging van jullie account. Dat is iets heel anders dan cluster, en met een eventuele samenwerking had je daar ons gewoon over kunnen PM'en. Alleen jij koos ervoor om onze buurman te edelen ;)

3 dagen geleden is de speler Grommende Tijgers gecleard door Pigzor. Een speler die net als GT ook in ons cluster ligt. We hadden van een stamgenoot gehoord dat GT ging stoppen. Onze trein die al scherp stond op Pigzor werd op hold gehouden. Als pigzor namelijk GT edelt hebben wij gunstig moraal en kunnen we in run 2 gelijk dorp 2 (dan dus van Pigzor pakken). Later die avond kregen we toch de melding dat GT door wilde spelen. Hier op gereageerd door Pigzor weg te edelen. Nu is deze meneer boos omdat we dat met hem hadden moeten bespreken vanwege de NAP. Uhm hallo? Je bent afgewezen en je mocht op eigen kracht bewijzen wat je kon. Dat heb je gedaan door je te laten clearen. (wie de bal kaatst?) Dat jij Pigzor aankon is bullshit. Jullie miniclear was ongeveer even groot alleen had Pigzor nog flinke os achter de hand waar je niet doorheen kon.

Zucht, hiermee bewijs je maar weer wat een laag spel je hebt gespeeld. De NAP was afgesproken, zodat wij konden bewijzen onze omgeving te domineren. Nogmaals, wij lagen totaal niet in jullie cluster, wij lagen in een mogelijke groeirichting. De andere groeirichting had misschien te sterke tegenstanders of kleine dorpjes, dat je maar voor deze weg koos. Wij zijn NIET gecleard door Pigzor, wij waren slechts 60% van ons leger kwijt door een fout van onze VV-nachter. Tja, dat was balen, maar Pigzor was 97% van zijn troepen kwijt. Hierdoor waren wij alsnog in het voordeel, waardoor wij meteen voor de AH rush kozen. Toen we AH hadden, lokte we Pigzor uit zijn tent, om hem daarna te backtimen. De deff die er stond, konden wij makkelijk verslaan. Iets als een verzamelplaats en simulator? Verder is er vanuit ons team nooit naar buiten gebracht te stoppen met Grommende Tijgers. Tim zou er mee stoppen, maar Tim is slechts één van de spelers. Nu Messi stopt met Argentinië, stopt heel Argentinië met voetballen dan? We hadden ons 7 dagen om te bewijzen, volgensmij waren die 7 dagen nog niet om. Dat betekent dus dat jij 7 dagen uit ons gebied had MOETEN blijven, vanwege de afspraken en de NAP. Nogmaals, waar je aan blijft volhouden, wij zijn niet gecleard. Wij hadden nog zeker 30/40% over van onze clear. We hadden nog 900 lc over, wat een prima uitgangspunt was. We konden Pigzor vrij eenvoudig aan jochie, maak je daar maar niet druk om.

Het mooiste is dat jullie eerst met een PM kwamen:

Concept of Failure. gisteren om 16:44 uur
Je stuurt 2 aanvallen op ons nieuwe dorp man. We hebben een nap en pakken m juist omdat je onder vuur lag...

D.

~ Hiermee wil je dus eigenlijk zeggen dat je het deed om ons te helpen. Meestal stuur je dan wel een klein berichtje. Verder is er vanaf onze kant nooit om hulp gevraagd, waardoor het echt nergens op slaat.

Vervolgens kom je;

Concept of Failure. gisteren om 16:49 uur
Laat clearen?:p we hebben net 1k + van sp/zw gesloopt en z'n off was gewoon onderweg/buiten het dorp.. Ik zie t probleem niet zo. De speler die je belaagde is juist weg..

~ Net alsof je ons hebt geholpen, omdat de speler ons belaagde. De speler heeft ons nooit belaagd, we hebben 3 aanvallen van die jongen gehad.

Opeens verander je van standpunt:

Concept of Failure. gisteren om 16:56 uur
Wij edelen een dorp omdat de ligging goed is. Omdat je toevallig contacten binnen de stam hebt en wij evt ook wel positief keken naar een mogelijke samenwerking in de toekomst, leek dit 2 vliegen in 1 klap. Maar laat maar.

D.

~ Waar je dus eigenlijk aangeeft voor een mogelijke samenwerking in de toekomst dit dorp te gaan edelen. Alleen een samenwerking zonder communicatie. Als je echt oprecht wilde samenwerken, dan had je ons een PM gestuurd met hoe of wat er gaande was. En vervolgens begin je te dreigen om ons ook per direct de NAP te gaan verbreken. Beetje zielig niet?

Dan tot slot. Laag spel wat medespelers hebben bevestigd?:eek: Stop nou toch even heel gauw met huilen man. Misschien baal je gewoon omdat deze wereld niet zo gaat als je had gehoopt? Misschien ben je boos omdat je jezelf beter had ingeschat? Omdat jij heel goed bent, dus het wel iemands anders schuld moet zijn dat jij faalt?

Om het de kop in te drukken wat mijn stamgenoten er van vinden hier wat quotes:

(Ps: Mama is niet meer, de NAP die je met hen had inmiddels ook niet meer. Ga ergens anders maar huilen.)

Wij hebben een PM van Steven dat het wijst op immoreel spel van jullie stam, dus meer heb ik niet te zeggen. Verder zijn we zeker niet boos omdat de wereld niet is gelopen, zoals we wilde. We hadden onszelf ook zeker niet beter ingeschat. We zijn boos omdat er laag spel wordt gespeeld van jullie kant. Dat Mama is gevallen, kunnen wij niks aan doen. Dit zou verder geen invloed moeten hebben op de NAP voorwaardes, maar laat meteen zien hoe jij het spel ziet. Jij wilde gewoon profiteren van de NAP, door spelers die wij klein houden snel te edelen. Vervolgens aan te geven dat wij niet groeien en ons zelf edelen. Dit markeert laagspel en geen respect. Ik ben een speler die misschien veel gehaat wordt op het AF, maar wel om mijn IG-spel gerespecteert wordt door vele. Respect en eerlijkheid is misschien het belangrijkste om een echte winnaar te zijn.
 
Reactiescore
167
Ze kunnen onmogelijk deze discussie winnen, dus gaan ze maar meteen op de persoonlijke aanval... wij hebben niks fout gedaan dus in mijn ogen is deze discussie ook compleet nutteloos. Legitius heeft perfect omschreven wat er gebeurd is. Als spelers van grommende tijgers hier nog wat aan toe te voegen hebben dan vind ik het prima als ze dat doen, maar wat slave to the Rythm nu doet raakt kant nog wal... ze doen in ieder geval hun naam eer aan
 

DeletedUser73696

Guest
Ze kunnen onmogelijk deze discussie winnen, dus gaan ze maar meteen op de persoonlijke aanval... wij hebben niks fout gedaan dus in mijn ogen is deze discussie ook compleet nutteloos. Legitius heeft perfect omschreven wat er gebeurd is. Als spelers van grommende tijgers hier nog wat aan toe te voegen hebben dan vind ik het prima als ze dat doen, maar wat slave to the Rythm nu doet raakt kant nog wal... ze doen in ieder geval hun naam eer aan

Ga nou niet meteen zo'n zielig postje maken, want we weten allebei beter. Tim zei al dat ik zou reageren en ik gaf al aan, aan het werk te zijn. Sommige mensen hebben wel een leven buiten Tribal Wars, dus rustig maar hoor jochie. Deze zielige actie van jullie laten we niet zomaar voorbij gaan, aangezien het weer mooi jullie en jullie toekomst zal "sieren". Jullie hebben gewoon laten zien wat laag spel is, en je ziet ons ook nergens het woord "stab" in de mond nemen, want dit is misschien nog wel zieliger.
 

DeletedUser4771

Guest
Je haalt er allemaal dingen bij die kant nog wal slaan. Jullie farmde meer dan ons:p? Oke, onze trein liep wel eens wat ver (dan stuur je meestal al je off mee) dus zal er wel eens een minder dagje tussen zitten. Maar weer een voorbeeld dat niet klopt. Nu haal je Steven er bij. Prima kerel maar die is op vakantie is en overigens geen leider meer in Mama + wtf heeft zijn mening er mee te maken? Als je zijn mening als leidraad ziet voor tribalwars kan ik er wederom weer een pm bijpakken waarin hij me gelijk geeft.

Maargoed, jullie hebben besloten dat wij de grote boze boeman zijn in jullie falen door een dorpje te edelen van iemand anders terwijl we een NAP met jullie hadden. Ik maak geen tijd meer vuil aan een woordenwisseling met driftige kinderen. NAP is er af. Kom het maar halen;)
 

DeletedUser73696

Guest
Je haalt er allemaal dingen bij die kant nog wal slaan. Jullie farmde meer dan ons:p? Oke, onze trein liep wel eens wat ver (dan stuur je meestal al je off mee) dus zal er wel eens een minder dagje tussen zitten. Maar weer een voorbeeld dat niet klopt. Nu haal je Steven er bij. Prima kerel maar die is op vakantie is en overigens geen leider meer in Mama + wtf heeft zijn mening er mee te maken? Als je zijn mening als leidraad ziet voor tribalwars kan ik er wederom weer een pm bijpakken waarin hij me gelijk geeft.

Maargoed, jullie hebben besloten dat wij de grote boze boeman zijn in jullie falen door een dorpje te edelen van iemand anders terwijl we een NAP met jullie hadden. Ik maak geen tijd meer vuil aan een woordenwisseling met driftige kinderen. NAP is er af. Kom het maar halen;)

Als alles kant nog wal slaat, waarom kan je er dan niet op reageren. Net als je co is het, "Wij kunnen de discussie niet winnen, doen alsof wij niet fout zitten en kappen de discussie af." Wij farmde toen we 1700e van de wereld stond, als 44e van de wereld. Dat zegt denk ik al genoeg over onze speelstijl. Dit betekende dat we als we eindelijk de AH hadden, wel meteen 3/4 dorpen konden gaan edelen. Alleen dat is moeilijk begrijpen voor spelers die een gebrek aan inzicht hebben. Ik heb nergens gezegd dat we op die dag meer farmde, maar wel in verhouding. Dit klopt dus wel degelijk. Verder haal ik Steven er bij, omdat hij stamleider was van MAMA. Ik heb nergens gezegd dat het een algemene mening is, maar jij haalt ook je stamgenootjes erbij. Dan weerkaatsten wij de mening van jullie stamgenoten en opeens is het geen leidraad. Je gooit dus weer je eigen glazen in en verwerpt je eigen argumenten.

Sorry, maar wij falen? Wij waren gewoon bezig met het edelen van een dorpje. Hadden niet verwacht dat onze toekomstige stamgenoten speelde met dit lage spel en wilde profiteren van het zwak staan, door andere spelers in de buurt. Mocht er geen contact zijn geweest tussen ons en jullie stam, was er niks aan de hand geweest. Alleen wij speelde met het oog op een toekomstige samenwerking. Wij wilde eerst ook naar boven edelen, maar hadden besloten dit toch niet te doen.
 

DeletedUser73696

Guest
als ik het goed begrijp heb je weer gefaald deze wereld mike?

Wat is falen? Ik heb gewoon nog een dorp, en draai prima. De fout die is gemaakt, was niemand van Grommende Tijgers. We vertrouwde op onze VV'er, maar die was in slaapgevallen of iets in die richting. In eerste instantie wilde we niet eens serieus spelen, maar het ging lekker, dus besloten toch ons best te gaan doen. Het is jammer dat er nog spelers bestaan met dit lage spel, waardoor het andere spelers weer ontmoedigd om verder te gaan spelen. Als je op zo'n manier groot wil worden, kan je beter niet spelen of BB's gaan edelen.
 
Reactiescore
1.075
het is toch schrijnend dat wanneer iemand "faalt" plots nooit de intentie had om serieus te spelen.
 

DeletedUser27722

Guest
Lijkt mij gewoon een opportunistische aanval om pigzor makkelijk op te ruimen, eenmaal ze een clear doodlopen hadden op GT.
Technisch gezien niets mis mee, omdat het niet de nap verbreekt om het zelfde target aan te vallen, maar in se, wel laag om ze zogezegd een kans te geven maar dan 'in te grijpen' eenmaal ze een poging ondernemen.
En als je hoort dat ze stoppen, waarom daarop speculeren en het niet gewoon eens vragen?


het is toch schrijnend dat wanneer iemand "faalt" plots nooit de intentie had om serieus te spelen.

Het falen is niet hun schuld, maar de VV'er, wij dus, maar we kregen dagelijks de VV in de nacht, of zo goed als dagelijks doordat 2/3 op vakantie waren, dus zeer serieus kan je solo niet echt spelen, ofwel?

En het was onze fout, door miscommunicatie, ik was niet in slaap gevallen, had gewoon niet door dat we weer de VV hadden en welke idioot clear nu ook in NB, pigzor is al zijn troepen erdoor kwijt, kon hij niet 3u langer wachten?
 
Reactiescore
3.586
Ik zeg het niet vaak, maar Mike heeft wel een punt bij deze. Het oogt niet geheel netjes.
 

DeletedUser4771

Guest
Als er iemand hier driftig overkomt ben jij het wel :D Mike is gewoon bezig met de discussie, jij bent enkel bezig met Mike lmao.
Dit omdat het de sop de kolen niet waard is. Hij begon met tieren tegen mn stamgenoten over dat wij ze gebackstabbed zouden hebben. Kom nou toch zeg. Hij kreeg een tijdelijke NAP van 7 dagen om zich te bewijzen. Dat is niet gebeurd . Maakt niet uit hoe of waar het bij hun fout is gegaan. Wij bespreken dorpen die we gaan edelen met stamgenoten. Niet met spelers die een tijdelijke NAP hebben omdat ze toevallig mensen in de stam kennen. Zeker in deze fase niet. Wij kennen Mike niet en hebben niets met hem te maken. Dat hij vasthoudt aan een NAP van een stam die niet meer bestaat omdat wij zn buurman edelen. Kom op zeg. Dat er nog mensen zijn die hier naar luisteren.

Feit. Account Grommende Tijgers is gefaald. En dat komt omdat wij hun buurman hebben geedelt. Ja, ik ben wat geirriteerd dat k dit scheve verhaal al 24u lang keer op keer moet uitleggen.
 

DeletedUser

Guest
Sinds komen mensen ook maar enigzins voor Mike op? :D

En verder een ding Mike, stop alsjeblieft eens met dat kansloze '' jochie '' in je posts. Dit gedrag past zo weinig op een internetforum als tribalwars.
 

DeletedUser

Guest
Sinds komen mensen ook maar enigzins voor Mike op? :D

En verder een ding Mike, stop alsjeblieft eens met dat kansloze '' jochie '' in je posts. Dit gedrag past zo weinig op een internetforum als tribalwars.

Sinds Mike nu wel bewijs geleverd heeft en dit word dan ook zeker gewaardeerd.
Hier kan je trouwens moeilijk over gaan doen maar het is denk ik wel duidelijk wie er gelijk heeft, ongeacht het Mike is, wat voor velen toch een lastig persoon is:p
 
Bovenaan