Top/Flopstammen

DeletedUser

Guest
Wat vind iedereen hier van Time.?

Puur ranglijsttechnisch gezien draaien de meesten leden wel echt lekker mee.
 

DeletedUser27722

Guest
Er is op dit moment nog geen enkele deftige stam op deze wereld.
 
Reactiescore
3.586
Time heeft wel enkele aardig goede spelers. Maar voorlopig nog geen topstammen nee wat wel positief is vind ik. Meestal zie je in deze fase wel al enkele groepjes vormen maar dat is mij op deze wereld nog niet opgevallen.
 

DeletedUser

Guest
Time heeft wel enkele aardig goede spelers. Maar voorlopig nog geen topstammen nee wat wel positief is vind ik. Meestal zie je in deze fase wel al enkele groepjes vormen maar dat is mij op deze wereld nog niet opgevallen.

Ledenlimiet had overigens ook wel naar 15 gemogen ipv 20.
 
Reactiescore
518
Wij houden de 15 aan :O
 

DeletedUser

Guest
Wij hadden wel een hoge pet oo van MAMA, maar zijn er vandaag achter gekomen dat ze alleen groot worden door vies spel.

Er zijn er vanochtend ook al 3 vertrokken :D

nq7ju1.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.303

DeletedUser4771

Guest
De speler Concept of Failure speelt zeer laag spel, wat al zijn medespelers hebben bevestigd. Zit nu op mijn werk, kom morgen met betere uitleg. Het zijn zielige spelertjes die ook nog is ons proberen te bedreigen.

Pfoeh.. Komt die weer.. Gelijk maar even in de kiem smoren dit. Grommende Tijgers had een sollicitatie gedaan bij de stam Mama. Enkele stamgenoten hadden met hem samengewerkt op een vorige wereld. Na goed overleg besloten we hem niet toe te laten voor de stam. Hij kreeg van ons een NAP voor 7 dagen met de stam Mama, zodat hij zonder dreiging van ons kon focussen op zijn groei (die bij tijd van solliciteren niet goed was).

Speler ligt in ons cluster. Ook de reden dat we eerst wilde zien wat hij in huis heeft voor we hem uberhaupt overwegen te accepteren.

3 dagen geleden is de speler Grommende Tijgers gecleard door Pigzor. Een speler die net als GT ook in ons cluster ligt. We hadden van een stamgenoot gehoord dat GT ging stoppen. Onze trein die al scherp stond op Pigzor werd op hold gehouden. Als pigzor namelijk GT edelt hebben wij gunstig moraal en kunnen we in run 2 gelijk dorp 2 (dan dus van Pigzor pakken). Later die avond kregen we toch de melding dat GT door wilde spelen. Hier op gereageerd door Pigzor weg te edelen. Nu is deze meneer boos omdat we dat met hem hadden moeten bespreken vanwege de NAP. Uhm hallo? Je bent afgewezen en je mocht op eigen kracht bewijzen wat je kon. Dat heb je gedaan door je te laten clearen. (wie de bal kaatst?) Dat jij Pigzor aankon is bullshit. Jullie miniclear was ongeveer even groot alleen had Pigzor nog flinke os achter de hand waar je niet doorheen kon.

Dan tot slot. Laag spel wat medespelers hebben bevestigd?:eek: Stop nou toch even heel gauw met huilen man. Misschien baal je gewoon omdat deze wereld niet zo gaat als je had gehoopt? Misschien ben je boos omdat je jezelf beter had ingeschat? Omdat jij heel goed bent, dus het wel iemands anders schuld moet zijn dat jij faalt?

Om het de kop in te drukken wat mijn stamgenoten er van vinden hier wat quotes:
Wat mij betreft kan er een streep door hun sollicitatie.
Tim is een zeer goede kerel (ken hem al lang) maar gedraagt zich echt irrationeel nu. Dus ik vrees dat ik hem niet in toom kan houden.
Dat gezegd te hebben kan ik begrijpen dat de spelers van GT niet blij zijn, maar aan de andere kant is het inderdaad ongegrond; gezien vanuit de stam Mama was het al jouw gebied. Nu blijkt dat beide spelers in clinch liggen / danwel stoppen is het een goede zet om gewoon je treintje te gooien.

(Ps: Mama is niet meer, de NAP die je met hen had inmiddels ook niet meer. Ga ergens anders maar huilen.)
 

DeletedUser4771

Guest
Ter toevoeging, er is trouwens nog nooit een incoming geweest van Concept of Failure. naar Grommende Tijgers. Dus het slaat echt kant nog wal wat je allemaal uitkraamt ;-)
 

DeletedUser

Guest
Ter toevoeging, er is trouwens nog nooit een incoming geweest van Concept of Failure. naar Grommende Tijgers. Dus het slaat echt kant nog wal wat je allemaal uitkraamt ;-)
Mike zal hier vast en zeker op antwoorden gezien je hem gequote hebt. Dan pak ik dit stukje onzin er ff tussen uit. Waarin zegt hij dat jullie ons aan hebben gevallen?
Wees maar gewoon weer even stil^^
 

DeletedUser4771

Guest
Mike zal hier vast en zeker op antwoorden gezien je hem gequote hebt. Dan pak ik dit stukje onzin er ff tussen uit. Waarin zegt hij dat jullie ons aan hebben gevallen?
Wees maar gewoon weer even stil^^

Is voor de anonieme lezer wel makkelijk. En stil zijn? Jullie verwijten ons dat jullie falen. Als je zelf niet met een nuttige toevoeging kan komen is het misschien handig zelf je mondje te houden;-).
 
Bovenaan