Top/Flopstammen

DeletedUser62766

Guest
Als Karmalid moet ik wel zeggen dat ik denk dat we nu een ideale uitgangspositie hebben. Goede ligging, binnen continent lijken (op basis van punten en farminkomsten) de betere spelers nu ook bij ons te zitten dus er is zeker perspectief! Hopelijk kunnen we het waarmaken!
 

DeletedUser24338

Guest
Een wereld 50 speler vertelde me onlangs een leuk verhaaltje over Tragedy under Grace van Karma. Ik ken de wereld zelf niet zo goed, maar aangezien het AF wel wat activiteit kan gebruiken:

TuG behoorde tot de stam Inf..., maar verliet de stam: 30th June 2016 - 01:08. Bestemming? Karma

Diezelfde nacht nog viel hij zijn oud-stamgenoot aan, die letterlijk tegen hem aan lag. Zijn aanval kwam aan om 7u, maar de nachtbonus duurt tot 8u op wereld 50. (Tsk tsk.) Hij liep dood en besloot toen maar om te herstarten.

5509e0b3f1.png


Een lage actie, beloond met een goede dosis Karma. :rolleyes:
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Er zijn er echt weinig die snappen dat nachtbonus tot 8 is :D

Zie je zo geen gigantisch grote rode letters als je in nachtbonus probeert te sturen?
 

DeletedUser24338

Guest
Ik vind het vooral zonde dat spelers stam A stiekem gaan verlaten in de nacht en dan diezelfde nacht spelers van stam A gaan lopen clearen. Daar zit weinig eer in. :dislike:
 

DeletedUser61134

Guest
Er zijn er echt weinig die snappen dat nachtbonus tot 8 is :D

Zie je zo geen gigantisch grote rode letters als je in nachtbonus probeert te sturen?


Zonder scripts is het een simpel regeltje die je niet altijd ziet :p

Ik zit btw desbetreffende speler al te sarren ^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74430

Guest
Wel bruut dat hij de stam Karma joint en dat direct om z'n oren krijgt ja. Veel beter ga je voorlopig niet krijgen zeg :biggrin:
 

DeletedUser24338

Guest
Het is een karma lid dus heeft er duidelijk wel mee te maken?

Akkoord. Wat ook klopt, is dat je dit moeilijk Karma kan aanrekenen. Ze kunnen moeilijk iedereen letterlijk bij de hand gaan nemen, opdat niemand iets slecht doet.
 

DeletedUser67517

Guest
Zet het dan niet in Top/Flopstammen noob. Je moet die jongens van het TribalWars Team ook alles uitleggen he!
 

DeletedUser3435

Guest
Akkoord. Wat ook klopt, is dat je dit moeilijk Karma kan aanrekenen. Ze kunnen moeilijk iedereen letterlijk bij de hand gaan nemen, opdat niemand iets slecht doet.
Zelfs de leider is niet vies van een 'stabje'.. De meeste van Karma zijn relatief onervaren jonge ventjes die gewoon willen uitblinken, koste wat kost. Al heb je er wel een paar degelijke spelers inzitten denk ik. Zit 0,0 structuur in tot nu toe, wordt geleid door mensen die net begonnen zijn met TW lijkt het wel.
 

DeletedUser74396

Guest
Een wereld 50 speler vertelde me onlangs een leuk verhaaltje over Tragedy under Grace van Karma. Ik ken de wereld zelf niet zo goed, maar aangezien het AF wel wat activiteit kan gebruiken:

TuG behoorde tot de stam Inf..., maar verliet de stam: 30th June 2016 - 01:08. Bestemming? Karma

Diezelfde nacht nog viel hij zijn oud-stamgenoot aan, die letterlijk tegen hem aan lag. Zijn aanval kwam aan om 7u, maar de nachtbonus duurt tot 8u op wereld 50. (Tsk tsk.) Hij liep dood en besloot toen maar om te herstarten.

5509e0b3f1.png


Een lage actie, beloond met een goede dosis Karma. :rolleyes:

Geniaal inderdaad. Als er 1 ding gezegd kan worden over Tragedy without grace, dan is het wel dat hy de juiste stam(naam) gekozen heeft.

Zelfs de leider is niet vies van een 'stabje'.. De meeste van Karma zijn relatief onervaren jonge ventjes die gewoon willen uitblinken, koste wat kost. Al heb je er wel een paar degelijke spelers inzitten denk ik. Zit 0,0 structuur in tot nu toe, wordt geleid door mensen die net begonnen zijn met TW lijkt het wel.
Jij hebt precies al meer ervaring met die stam, want dat ene rapportje van Teveron zegt hooguit wat over het recruitings beleid lijkt me.
Of kan jij met zekerheid zeggen dat Karma met de actie van een volledig nieuw (en dus vrij onbekend) lid akkoord ging?

ik weet amper iets over Karma, mijn eigen karma fascineerd me al genoeg momenteel.
 

DeletedUser3435

Guest
Jij hebt precies al meer ervaring met die stam, want dat ene rapportje van Teveron zegt hooguit wat over het recruitings beleid lijkt me.
Of kan jij met zekerheid zeggen dat Karma met de actie van een volledig nieuw (en dus vrij onbekend) lid akkoord ging?

ik weet amper iets over Karma, mijn eigen karma fascineerd me al genoeg momenteel.
Ik speel sporadisch op een accountje dat in Karma zit.. Zoals ik al zei, het geheel valt op zich wel mee maar het overkoepelend orgaan binnen die stam is zo rot als iets. Recruiteringsbeleid is niet eens van toepassing.. Daarom ook dat de lijnen sowieso vrij wazig en niet zo strikt zijn.
 

DeletedUser74005

Guest
Zelfs de leider is niet vies van een 'stabje'.. De meeste van Karma zijn relatief onervaren jonge ventjes die gewoon willen uitblinken, koste wat kost. Al heb je er wel een paar degelijke spelers inzitten denk ik. Zit 0,0 structuur in tot nu toe, wordt geleid door mensen die net begonnen zijn met TW lijkt het wel.

De leiding heeft wel het beste met de stam voor, maar het is allemaal inderdaad nogal amateuristisch... Maar er zitten op zich wel een paar goede spelers in :)
 

DeletedUser24338

Guest
Dergelijke kritiek is makkelijk gegeven natuurlijk.. Ik hoop dat Karma's leiding gewoon hun werk doet en externe kritiek naast zich neer kan leggen. :) Men geeft graag kritiek op leiders, maar zelf iets goed creëren... :D Zit er vaak niet in.
 

DeletedUser74005

Guest
Dergelijke kritiek is makkelijk gegeven natuurlijk.. Ik hoop dat Karma's leiding gewoon hun werk doet en externe kritiek naast zich neer kan leggen. :) Men geeft graag kritiek op leiders, maar zelf iets goed creëren... :D Zit er vaak niet in.

Hij doet zn best hoor, maar hij geeft zelf ook aan dat dit de eerste keer is dat hij een stam leidt en hij dus nog niet precies weet hoe het moet.
 
Bovenaan