Top/Flopstammen

DeletedUser10982

Guest
waarom bestaat dit topic al? "ja, deze stam is echt top, want alle leden zijn goed aan het farmen"?
 

DeletedUser24338

Guest
waarom bestaat dit topic al? "ja, deze stam is echt top, want alle leden zijn goed aan het farmen"?

Een speler zoals jezelf, die al lang actief is op TW, weet goed genoeg dat het voor bepaalde AF'ers een sport is om de opener te zijn van de topics die je terug vindt op elke wereld. :p Poo. past ook in dat rijtje thuis stilaan. :D
 

DeletedUser64575

Guest
Een wereld 50 speler vertelde me onlangs een leuk verhaaltje over Tragedy under Grace van Karma. Ik ken de wereld zelf niet zo goed, maar aangezien het AF wel wat activiteit kan gebruiken:

TuG behoorde tot de stam Inf..., maar verliet de stam: 30th June 2016 - 01:08. Bestemming? Karma

Diezelfde nacht nog viel hij zijn oud-stamgenoot aan, die letterlijk tegen hem aan lag. Zijn aanval kwam aan om 7u, maar de nachtbonus duurt tot 8u op wereld 50. (Tsk tsk.) Hij liep dood en besloot toen maar om te herstarten.

5509e0b3f1.png


Een lage actie, beloond met een goede dosis Karma. :rolleyes:

Wat zit je weer te stoken :tongue:

Hij doet zn best hoor, maar hij geeft zelf ook aan dat dit de eerste keer is dat hij een stam leidt en hij dus nog niet precies weet hoe het moet.

Precies dit. En er komt momenteel zeker al wat meer structuur binnen de leiding.
 

DeletedUser3435

Guest
Dergelijke kritiek is makkelijk gegeven natuurlijk.. Ik hoop dat Karma's leiding gewoon hun werk doet en externe kritiek naast zich neer kan leggen. :) Men geeft graag kritiek op leiders, maar zelf iets goed creëren... :D Zit er vaak niet in.
Ik heb al in meer topstammen gezeten dan het merendeel van dit forum samen denk ik.. Zeker als je bekijkt dat nu zo weinig degelijke topspelers overblijven dat je bijna altijd een mix van goeie spelers en noobs hebt in degelijke stammen. Ik weet hoe het werkt of zou moeten werken, commentaar moet je geven want anders zou er nooit verbetering komen. Bovendien vind ik het niet zo erg dat je een stam niet kan leiden, een stamlid van je naaien is iets heel anders.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser64575

Guest
Ik heb al in meer topstammen gezeten dan het merendeel van dit forum samen denk ik.. Zeker als je bekijkt dat nu zo weinig degelijke topspelers overblijven dat je bijna altijd een mix van goeie spelers en noobs hebt in degelijke stammen. Ik weet hoe het werkt of zou moeten werken, commentaar moet je geven want anders zou er nooit verbetering komen. Bovendien vind ik het niet zo erg dat je een stam niet kan leiden, een stamlid van je naaien is iets heel anders.

Jij hebt het nogal hoog in je bol of niet?:rolleyes2:
 

DeletedUser24338

Guest
Ik wijs er graag op dat dit het "Top/Flopstammen" topic is. Laten we dus gezellig praten over w50 en haar stammen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76153

Guest
Dit dus^
Alle spam verwijderd, laten we het even ontopic houden. Terug naar de stammen dus.
 
Reactiescore
3.586
De stam Poke. (Gotta catch em all) top of flop? Ik wil weten wie er spelen, waar, wanneer en hoe vaak. Ik wil een background check van elke speler! Wat is hun lievelings-eten, kleur, dier. Hun leeftijden, met hoeveel spelen ze op het account, wie zijn de leider(s), ervaringen en wat zijn hun lievelings-pokemon's. Er is nog veel werk aan de winkel dus, niemand gaat offline voor ik over alle kennis beschik en de stam volledig doorgrond is. U mag beschikken nu.
 

DeletedUser24338

Guest
Poke. heeft een speler die wereld 1 winnend heeft afgesloten. Ik verwacht veel van hem. :D
 
Reactiescore
3.586
Bedankt, ik heb nu al 0,0000001% van de antwoorden die ik wou hebben! Over welke speler gaat het btw? :D
 
Reactiescore
3.586
Ik vond het al raar dat je het niet meteen vermelde, maar bij deze verplicht ik je dus. Ik wil het voor 12 uur middernacht op mijn bureau hebben anders zullen er ontslagen vallen! En dat zul jij op je geweten hebben :rolleyes:
 
Reactiescore
661
Een talk speler op deze wereld en ik zou het niet weten. Hmm, zou me verwonderen.
 
Bovenaan