Top/Flopspelers

Reactiescore
1.893
jezus dat shock spelers publiekelijk achter zo een lage actie staan??
Dit vind ik ook schrijnend. Schrik er zelfs een beetje van. Ik ga even een hartig woordje met deze betreffende speler spreken
 
Reactiescore
1.380
Nee was er niet bij, en denk dat je frustratie geuit moet worden richting de incapabele mod en niet de speler die je reportte.

Waarom zou je überhaupt een speler reporten om een onbeduidende dorpsnaam die voor corona altijd goed was?
Dat jij daar achter staat zegt genoeg over jou dan over mij
 
Reactiescore
2.878
SHOCK = FLOP

SHOCK = STAB

FINNVARD = SHOCK

FINNVARD = STAB

STAN 4 LETTERS

STAB 4 LETTERS

STAN = STAB

EWS = TOP
 

Deleted User - 487976563

Guest
Guys, doe is allemaal kalm en neem iets om te drinken. Je kan doen wat je wil. Je mag stabben, je mag kiezen welke info je doorgeeft, je mag ook kiezen om geen rekening te houden met diplomatieke zaken. Desnoods mag je ook gewoon u eigen stam aanvallen. Je pakt de vv van een stamgenoot, gooit die zijn troepen dood en je neemt het dorp over of laat het overnemen. Simpel als dit. Alles mag. Het support team grijpt toch niet in. Ze staan aan de kant van Shakedown zijn stabs aangezien hij de regels niet heeft overtreden. Het enigste wat ze zeggen is dat we zo'n spelers dan maar zwart moeten maken op het AF. Dusja, wat is de waarde van dit spel. Shakedown (en het support team) weten niet wat ongeschreven regels zijn. Ze weten ook niet wat fatsoen is. Dit spel kent geen waarden. Het doel van dit spel is om iedereen te stabben. EINDE.
 
Reactiescore
1.237
Reactiescore
1.237
Reactiescore
1.237

Deleted User - 487957763

Guest
Guys, doe is allemaal kalm en neem iets om te drinken. Je kan doen wat je wil. Je mag stabben, je mag kiezen welke info je doorgeeft, je mag ook kiezen om geen rekening te houden met diplomatieke zaken. Desnoods mag je ook gewoon u eigen stam aanvallen. Je pakt de vv van een stamgenoot, gooit die zijn troepen dood en je neemt het dorp over of laat het overnemen. Simpel als dit. Alles mag. Het support team grijpt toch niet in. Ze staan aan de kant van Shakedown zijn stabs aangezien hij de regels niet heeft overtreden. Het enigste wat ze zeggen is dat we zo'n spelers dan maar zwart moeten maken op het AF. Dusja, wat is de waarde van dit spel. Shakedown (en het support team) weten niet wat ongeschreven regels zijn. Ze weten ook niet wat fatsoen is. Dit spel kent geen waarden. Het doel van dit spel is om iedereen te stabben. EINDE.
Ayy fuck dus we kunnen allemaal nog wel wat leren van Shock en Shakie :(
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Ayy fuck dus we kunnen allemaal nog wel wat leren van Shock en Shakie :(

Ik zie dat ik mijn tw guide moet updaten, ik zal Wouter maar even optrommelen. Ik heb de true endgame tactieken met opzet niet erin gezet, zodat wij te allen tijde een voorsprong zouden hebben op al die newgens van TW. Sorry mensen, ik kom clean nu.
 
Reactiescore
1.893
Fijn dat je er eindelijk eerlijk voor uitkomt. Wellicht ook handig om de topspelers van EWS erin te betrekken? Aangezien zij ons aller voorbeeld zijn, zijn hun inzichten en tactieken natuurlijk een onmisbare succesfactor die niet mogen ontbreken.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Fijn dat je er eindelijk eerlijk voor uitkomt. Wellicht ook handig om de topspelers van EWS erin te betrekken? Aangezien zij ons aller voorbeeld zijn, zijn hun inzichten en tactieken natuurlijk een onmisbare succesfactor die niet mogen ontbreken.

Ik denk dat ik dat toch te spannend vind hoor, in de nabijheid van de grootheden der EWS staan.. Weet niet of ik dat aankan!
 
Bovenaan