Top/Flop stammen

Reactiescore
1.226
Ik denk dat ik wel weet hoe dit gegaan is, ik ben hier namelijk achter de schermen bij betrokken geweest. Wat ik nu ga vertellen is alleen vanuit mijn perspectief en er kunnen onwaarheden inzitten.

Martijn, die zogezegd "contact met vriend en vijand" heeft. Kreeg een, of misschien wel meerdere PM's in handen. Lekker snel je conclusie trekken en gelijk naar zijn 2e huis. Het AF!

Ondertussen wordt ik toegevoegd op Discord, Martijn, slim als hij is, had namelijk mijn discord uit de TW server gehaald, een vriendschapsverzoek verstuurd en begon een gesprek. Ondertussen had ik zijn post gezien op het AF (want is stiekem ook mijn 2e huis!) en dacht al, oh dat kan geen toeval zijn.

Subtiel als Martijn kan zien stak hij gelijk van wal. Sterke oneliners volgden mekaar op, zonder ook maar echt een punt te maken eigenlijk. Vervolgens toonde hij een screenshot waar hij een bepaalde interpretatie bij had. Zijn interpretatie is niet de waarheid, maar dat weet hij op dat moment niet.

Gaandeweg het gesprek komt hij erachter dat hetgeen hij mij/ons van beschuldigd, ook bij zijn eigen kamp gebeurt. Dat is natuurlijk glad ijs. Het gesprek is gestopt, de post is verwijderd.

Eind goed, al goed? Of komt er nog een vervolg?

Ik laat mij verassen, en met mij velen.
 
Reactiescore
1.468
Ik denk dat ik wel weet hoe dit gegaan is, ik ben hier namelijk achter de schermen bij betrokken geweest. Wat ik nu ga vertellen is alleen vanuit mijn perspectief en er kunnen onwaarheden inzitten.
Dat moet je mij even uitleggen.

Gaandeweg het gesprek komt hij erachter dat hetgeen hij mij/ons van beschuldigd, ook bij zijn eigen kamp gebeurt. Dat is natuurlijk glad ijs. Het gesprek is gestopt, de post is verwijderd.
Als je over het TAD verhaal spreekt, dan ben ik het met je eens dat het in beide kampen gebeurt. Maar ik denk dat de meesten daar ook negatief tegenaan kijken ;)
 
Reactiescore
1.226
Dat moet je mij even uitleggen.


Als je over het TAD verhaal spreekt, dan ben ik het met je eens dat het in beide kampen gebeurt. Maar ik denk dat de meesten daar ook negatief tegenaan kijken ;)

Ging niet eens over het TAD verhaal, moet je na gaan.
 
Reactiescore
1.226
Dan mag jij mij vertellen waar het wel over gaat aangezien ik me geen andere fusies herinner?

Het ging ook helemaal niet over fusies.. En ik heb geen behoefte, in tegenstelling tot sommige anderen, om hier met modder te gaan lopen gooien over andere stammen. Daarom dat ik het ook niet concreet beschrijf in mijn post. Wil je het weten PM me dan.
 
Reactiescore
1.468
Het ging ook helemaal niet over fusies.. En ik heb geen behoefte, in tegenstelling tot sommige anderen, om hier met modder te gaan lopen gooien over andere stammen. Daarom dat ik het ook niet concreet beschrijf in mijn post. Wil je het weten PM me dan.
Volgens mij is de essentie van P&P dat het publiekelijk word gevoerd, als onderdeel van het spel zodat iedereen er plezier van heeft ;)
Je hoeft niet met modder te gooien, maar ik wil jouw kant van het verhaal wel eens compleet horen, en ik wil punten kunnen weerleggen / aangeven publiekelijk.
 
Reactiescore
656
Het ging ook helemaal niet over fusies.. En ik heb geen behoefte, in tegenstelling tot sommige anderen, om hier met modder te gaan lopen gooien over andere stammen. Daarom dat ik het ook niet concreet beschrijf in mijn post. Wil je het weten PM me dan.
Dat klinkt een beetje random, want je hebt geen probleem om modder te gooien naar andere spelers ( Martijn in dit geval ).
Aangezen je zo uit de hoek komt, mag je ook wel wat meer context geven over hoe en wat.
Want zonder goede beargumentatie, waarom zou ik jou moeten geloven?
Welke Discord gaat het over btw, want jij haalt aan dat het van een andere stam is?
 
Reactiescore
1.226
Volgens mij is de essentie van P&P dat het publiekelijk word gevoerd, als onderdeel van het spel zodat iedereen er plezier van heeft ;)
Je hoeft niet met modder te gooien, maar ik wil jouw kant van het verhaal wel eens compleet horen, en ik wil punten kunnen weerleggen / aangeven publiekelijk.

Ik wacht op Martijn zijn post omtrent Exitus. Dan gaan we zien wat er weerlegd moet worden.

Dat klinkt een beetje random, want je hebt geen probleem om modder te gooien naar andere spelers ( Martijn in dit geval ).
Aangezen je zo uit de hoek komt, mag je ook wel wat meer context geven over hoe en wat.
Want zonder goede beargumentatie, waarom zou ik jou moeten geloven?
Welke Discord gaat het over btw, want jij haalt aan dat het van een andere stam is?

Als Martijn die 1e post niet gemaakt had, had ik niet gereageerd. En modder gooien valt nog wel mee toch, ik vind dat ik behoorlijk beleeft blijf richting hem.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Conclusie beide kampen zijn boefjes
 
Reactiescore
1.468
Conclusie beide kampen zijn boefjes
Ik heb inmiddels een idee waar CostaRica op doelt, en dat is wellicht ook verre van perfect, maar dat wil wat mij betreft niet zeggen dat Martijn geen recht van spreken heeft.
Als iemand integer is in dit soort zaken is het juist Martijn, als persoon mag hij van mij anderen er op wijzen.
Hij heeft zich binnen de stam / BG's altijd gedistantieerd van onetische zaken binnen TW, zelfs als het om mensen op het zelfde account ging. Hij heeft zich meer dan wie dan ook ingezet voor fair play binnen een stam, dus op basis van die rol die hij daarin altijd speelt mag hij ook best iemand van buiten de stam daar eens op wijzen, zonder voor hypocriet te worden uitgemaakt.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Ik heb inmiddels een idee waar CostaRica op doelt, en dat is wellicht ook verre van perfect, maar dat wil wat mij betreft niet zeggen dat Martijn geen recht van spreken heeft.
Als iemand integer is in dit soort zaken is het juist Martijn, als persoon mag hij van mij anderen er op wijzen.
Hij heeft zich binnen de stam / BG's altijd gedistantieerd van onetische zaken binnen TW, zelfs als het om mensen op het zelfde account ging. Hij heeft zich meer dan wie dan ook ingezet voor fair play binnen een stam, dus op basis van die rol die hij daarin altijd speelt mag hij ook best iemand van buiten de stam daar eens op wijzen, zonder voor hypocriet te worden uitgemaakt.
Spill the beans
 
Reactiescore
1.367
goedkoop dit, iemand met martijn zn waarden en normen zou nooit hypocriet kunnen zijn! alleen maar objectieve posts van UT met 100% waarheden

Tis iig meer dan de flopmade...
 
Bovenaan