Top/Flop stammen

Reactiescore
1.367
Verwacht je nu ook likes? Of wat is anders de reden om Amen te betrekken in iets waar we niks mee te maken hebben?
Hypocrisie en subjectiviteit is het motto van de flopmade zowat, dus daar hebben jullie zeker wel iets mee te maken :)

Maar det zit dus niet bij de flopmade?
 

DeletedUser79704

Guest
Hypocrisie en subjectiviteit is het motto van de flopmade zowat, dus daar hebben jullie zeker wel iets mee te maken :)

Maar det zit dus niet bij de flopmade?
nope en ook niet bij de premade, volg gewoon het AF

Detlefst is toch gewoon Laurens zijn tweede account? Er staat niets voor niets defslet.
ffs hoe verander ik mn naam, die defslet achtervolgt me
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
7.942
Ga maar snel even tegen je Skype vrienden/stamgenoten je enorme burn benoemen Danny, mogelijk krijg je dan de aandacht waar je zo graag naar hunkert. Toedels.
 
Reactiescore
1.367
Ga maar snel even tegen je Skype vrienden/stamgenoten je enorme burn benoemen Danny, mogelijk krijg je dan de aandacht waar je zo graag naar hunkert. Toedels.

Dat is precies hoe jij het altijd doet he?
Maar waarom zo gepikeerd, steven, heeft dr iemand op je lul getrapt?
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Neuh, zijn niet noemenswaardige interne zaken. Drama zoals er altijd wel binnen stammen is.
Het was meer een voorbeeld om aan te geven hoe Martijn altijd voor fair play staat en als er iemand is die hier recht van spreken is hij het is.

Altijd is niet waar. Hij heeft echter wel sinds dat moment zich altijd meer en meer ingezet voor fair play, dan klopt je onderbouwing wel.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
@Roald97 Ik moet zeggen toen je deze wereld aftrapte met een uitdaging en een leuk topic had ik mij het AF anders voorgesteld als dat het nu is. Het begint onderhand storend te worden hoe veel onderwerpen eindigen op gezeik naar de premade of een random W70 discussie.

Jammer om te zien dat er veel inspiratie gebreken gaat om het over de acties van wereld 73 te houden in het algemeen. Er gebeurd zo veel meer in game als het succes van ‘de premade’.

Kan je niet een magische tekst schrijven wat dit doet veranderen?

Die mening deel ik volledig, ik had het ook liever anders gezien. Echter moet ik bekennen dat ik simpelweg de tijd niet heb om dit overactieve AF nauw te volgen, alleen mijn naam is de afgelopen 6 dagen bijna zeventig keer genoemd in discussies. Ik ben nog altijd van mening dat wat deze wereld nodig heeft; een concrete tegenpartij is (dan zul je ook zien dat 95% van de anti-premaders in één voorbedachte stam zal zitten) Zolang dat nog niet is, kan ik posten wat ik wil, ongeacht de kwaliteit ervan zal men er toch modder om gooien. Om die reden spendeer ik mijn beschikbare tijd (en dat is niet heel veel) liever in account en stam en in beide gevallen gaat dat heel prima en put ik daar ook mijn spelplezier uit. Zodra de tijd rijp is zal ik mogelijk weer een uitgebreidere post schrijven :smile:
 
Reactiescore
735
Die mening deel ik volledig, ik had het ook liever anders gezien. Echter moet ik bekennen dat ik simpelweg de tijd niet heb om dit overactieve AF nauw te volgen, alleen mijn naam is de afgelopen 6 dagen bijna zeventig keer genoemd in discussies. Ik ben nog altijd van mening dat wat deze wereld nodig heeft; een concrete tegenpartij is (dan zul je ook zien dat 95% van de anti-premaders in één voorbedachte stam zal zitten) Zolang dat nog niet is, kan ik posten wat ik wil, ongeacht de kwaliteit ervan zal men er toch modder om gooien. Om die reden spendeer ik mijn beschikbare tijd (en dat is niet heel veel) liever in account en stam en in beide gevallen gaat dat heel prima en put ik daar ook mijn spelplezier uit. Zodra de tijd rijp is zal ik mogelijk weer een uitgebreidere post schrijven :smile:
Als 95% van de mensen, die jij anti-premade noemt, in een stam moeten gaan zitten, mag dat ledenlimiet stevig omhoog ;).
Je lijkt nog steeds niet te kunnen accepteren dat er terecht kritiek wordt geuit door een grote groep spelers die zeker niet allemaal uit één kamp komen, niet omdat ze simpelweg anti-premade zijn, maar omdat ze daar gegronde redenen voor hebben.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser69389

Guest
Die mening deel ik volledig, ik had het ook liever anders gezien. Echter moet ik bekennen dat ik simpelweg de tijd niet heb om dit overactieve AF nauw te volgen, alleen mijn naam is de afgelopen 6 dagen bijna zeventig keer genoemd in discussies. Ik ben nog altijd van mening dat wat deze wereld nodig heeft; een concrete tegenpartij is (dan zul je ook zien dat 95% van de anti-premaders in één voorbedachte stam zal zitten) Zolang dat nog niet is, kan ik posten wat ik wil, ongeacht de kwaliteit ervan zal men er toch modder om gooien. Om die reden spendeer ik mijn beschikbare tijd (en dat is niet heel veel) liever in account en stam en in beide gevallen gaat dat heel prima en put ik daar ook mijn spelplezier uit. Zodra de tijd rijp is zal ik mogelijk weer een uitgebreidere post schrijven :smile:
Ik wil niet heel vervelend doen, maar dan vraag ik mij af wie je tot die 95% rekent, want dat is dan over de volle breedte en dan niet eens haalbaar met de instellingen. Of je zou zoals Amen met een anti premade stam 2 moeten gaan spelen.
 
Bovenaan